[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 16:40

Ohh ik vind banane helemaal te gek <3 . Hij is echt heel knap. Ook ronder als als broukie he? Al met al zien ze er allebei goed uit! :) Haha, ja wat kijkt ie charmant he... :')

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 16:40

ze zien er happy uit martine, hoe gaat de verbouwing?

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 17:06

Heey

Dankjulliewel :D.

Welkom Christa :D. Gaaf paard zeg :D.

Martine: Broekje zit er al veel beter uit zo :D. En wat is Banane prachtig zeg <3.

Anouk: Ze stonden idd even saampjes, Nouchka moet door de paddock om op haar eigen stuk te kunnen en we waren met de paddock bezig. Dus daar kon ze even niet doorheen.

Els Bach komt 19 oktober voor Shaddy :D. De osteo die we eerst hadden heeft het heel druk nu.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 17:23

Ilona scheetje is 't he! Hij kijkt steeds zo parmantig, is ook bang van niks en wil gelijk overal op af :P hijs inderdaad een stuk ronder en ook wat barokker van bouw, veel breder al dan Mabrouk.

Denise 't schiet lekker op! gaat allemaal goed dus :D arme Mabrouk is steeds aan het eten, hij is nog steeds wat aan de magere kant en geniet nu echt van de hoeveelheid hooi.

Angela thanks! Fijn dat er een osteopaat voor haar komt :)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 17:27

Martine: Broekie ziet er goed uit <3
En wat heeft Banane een coole naam :D ! Trouwens ook echt een plaatje :+:

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 17:52

Martine Oehhhhh,Banane is écht gaaf! En inderdaad leuke naam 8-)
en Broukie mag er ook wezen :~

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:47

ja martine we zijn al jaloers ;)!
hahaha broukie is al een echte vent ;)!

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:48

Ilona: Ja, Dable plast standaard na het rijden. Zodra hij vastgezet word, moet je snel zijn...want anders een vloedgolf! Al die afvalstoffen er uit! :D

Anouk: Nee, ik ben zondag de bossen niet in geweest. Die heb ik heel wijselijk vermeden...veel te druk voor Dable, vooral als ik alleen op pad ben. Moet eerst zn vertrouwen goed opbouwen zonder dat we last hebben van: "wij gaan nooit naar de bossen, alleen als het mooi weer is" mensen...ik heb zo een hekel aan die drukte en kan dan niet relaxed rijden.
Ah, dus jullie gaan zondag weer? Leuk! En wie zijn de hele club?
Nou, je bent altijd welkom om Dable live te zien.
Wat een bijzondere show overigens, lijkt me wel heel gaaf. Ik kan me voorstellen dat dat paard het niet zo had op de crossmotor, wat een herrie komt daar van af.
Efteling was zeker druk! Alle parkeerplaatsen waren vol en uiteraard druk op de weg.

Christa: Welkom! Wat een mooi dier! Fijne vooruitzicht om alles gereed te maken voor hem, alleen jammer dat je zo lang moet wachten alvorens hij bij jou thuis is. Lief, jou dochters op de shetjes! Hoe oud zijn je dochters?

Branka: Fijn dat Frio zo relaxed is, je doet erg goed aan om aan ontspanning te werken.

Martine: Broekie kan je beter Pikkie noemen!... ;)
Dat was ook de bijnaam van mn vorige paard, maar dan omdat hij de jongste en brutaalste van stal was.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:50

eventjes spammen :o

Gisteren voor het eerst buiten foto,s gemaakt met Baron.
hij is nu weer een weekje op stal van 5 maanden op het land gestaan te hebben. :Y)

Gisteren dacht ik we gaan leuke foto,s maken en wandelen. 8-)
maar goed ik wilde er ook op hahaha :P
dus ik erop geklommen terwijl Baron een halster om had en ik liet de touw zo gewoon hangen aan 1 kant in plaats van als een teugel vast binden. :)
gewoon proberen wat ie deed.

heel braaf en heel lief deed Baron en heel voorzichtig. <3
hij voelde dat ik het toch een beetje eng vond maar al gauw kon ik me ontspannen omdat ie zo een lekker betrouwbaar gevoel geeft. :+:

op een gras veldje ging ik spaanse pas doen en hij deed het braaf.
maar ineens bedacht ie om lekker te gaan grazen ik lag gelijk dubbel want hij deed het niet op een gewoon manier nee knielend hahahahaha. :))

Ik heb wel weer wat overwonnen en dat is mijn angst die ik helaas heb opgebouwd door mijn andere paard waar ik zo bang van was geworden. :(:)

Baron geeft mijn vertrouwen steeds meer met een beetje terug en dat doet ie met alle liefde hahahaha. <3

ik geef hem vertrouwen en hij mij. :+:

hier de foto,s :D

voor het eerst lekker buiten wandelen na zijn weide seizoen van 5 maanden. 8-)

Afbeelding

Afbeelding

Daarna erop. *\o/*
Afbeelding

Baron zag weer wat. :P
Afbeelding

Afbeelding

Ja ik zit echt erop met 1 touwtje aan 1 kant. +:)+
Afbeelding

Afbeelding

ja ja ik ben trots, dat zie je er niet van af he hahaha. :):)
Afbeelding

Spaanse pas :#
Afbeelding

Afbeelding

Toen dacht ie ik ga lekker grazen hahahaha :Y)
moet je mij zien zitten ik lag in een deuk hahaha :))
Afbeelding

oke dan maar lachen naar de fotograaf :D
Afbeelding

doe maar net of dat het maar zo hoord hahahah O:)
Afbeelding

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:14

Heidi: Wat een geweldige foto's!!!! Vooral die laatste 3, om je te bescheuren!

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:24

Even Ninjo spam, net 2 jaar. Een foutje die wel mooi is uitgepakt....half Alaska Malamute, kwart Mechelse herder en kwart Chow Chow...

Die heeft tenminste niet een moeilijke kleur om mooi op de foto te zetten!

Afbeelding

Zo schattig, lijkt nog op een puppy...
Afbeelding

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:25

nou zo een foutje mag er wel wezen hoor.
wat is ie gaaf

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:45

Christa, van harte welkom hier, wat een ontzettend gaaf paard, hij is mooi hoor!
Martine, lekker hoor dat die 2 al aan huis staan, hopelijk is snel alles af. Je hebt nu wel heel gave paarden hoor, Banane is ook WAUW! :D En met Fuur alles prima, hij is weer lekker aan het werk en dat gaat goed, hij doet altijd zo zijn best :+:
Angela, fijn dat de paddock af is, staan ze lekker droog, ziet er goed uit!
Heidi, gave foto's weer!
Alicia, wat een onwijs gave mix! Je ziet ook echt van elk ras wat je noemt in hem terug, hou echt van dit soort honden :j

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 22:29

Wat een toffe hond Alicia. Die kleur is echt.. :~ . Haha Chico wacht echt tot hij in de box staat, eerder doet ie t niet.. :+ . Maar grappig dat dat bij Dable ook zo'n vaste prik is :') .

Heidi, heerlijke foto's :D !

Martine, banane is idd een stuk breder zover ik kan zien. Wordt echt een leukerd denk ik :9 .

Angela, mooi paddock zeg!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 22:32

Heidi wat heb je toch een ontzettend gaaf paard aan Baron!

Alicia Ninjo is een erg leuk gelukt 'foutje'! :D

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 07:53

Hoi allemaal,

Ik baal ervan dat ik jullie foto's op mijn werk niet kan zien en thuis is mijn computer ermee gestopt (waarschijnlijk het moederbord).
Dus ik moet maar even op jullie commentaar afgaan.

Als het een beetje meezit ga ik straks weer even bij Ashley kijken en een deken brengen want ze staat daar volgens mij nog steeds 24/7 buiten.

Ingrid.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 08:28

Heidi - wat een heerlijke foto's van baron het plezier straalt er echt van af, heel mooi om te zien

Alicia - wat een gave hond echt heel mooi, wij krijgen als het goed is 5 nov te horen of onze pup is geboren, want we hebben een mannetje besteld <3

Ingrid - nou geloof ons maar de foto's zijn echt de moeite waard :D balen dat je ze niet kan bekijken,
en ik zou idd maar een dekentje brengen want het is snachts echt koud, die van mij krijg vanavond een dikkere om

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 09:56

Leuk Denise! Wat voor ras ben je gegaan.. Altijd leuk, pups :D !

Ingrid, balen van de foto's, ik was wel benieuwd haha. Misschien binnenkort eens! Chico heeft ook een dekentje op hoor, zo warm is het niet meer nu.. :=

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:35

Dank jullie wel. Je ziet idd alle rassen in hem terug.

Ilona: Hahaha, zijn die 2 geen familie van elkaar? Ik bedoel, held op sokken, heethoofden en na het rijden standaard plassen...

Denise: Wat leuk! Wat voor een ras krijgen jullie?

Dable heeft nu een ongevoerde regendeken op, als het kouder wordt, komt er een dikkere op.

christa1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:46

Goedemorgen allemaal!

Heidi, wat een fantatsische foto's! en wat fijn dat je nu een paard hebt dat je zo het vertrouwen teruggeeft! Het plezier straalt er inderdaad vanaf en dat is echt het allerbelangrijkste! Kon Baron al zijn kunsten al, of heb jij hem dat geleerd?

Alicia, mijn meiden zijn 4 en 7. Ze heten Fleur en Anne. Sinds kort houdt Fleur het langer dan 5 minuten vol op haar pony. Ze is er helemaal gek van, maar heeft nog een spanningsboog van een koekie. Het was eerst echt:mama, ik wil rijden op Quapo, en dan na 5 minuten Mamaaaah, ik ben klaahaaaar.. hahahhahaha! Maar goed, het gaat om het plezier natuurlijk! de oudste Anne is dus 7. Het is een heel gevoelig meisje, beetje angstig aangelegd. Maar ze vindt het heerlijk, zolang ik haar maar aan de longe houdt. Dan rijdt ze alsof ze nooit anders gedaan heeft. zodra ik haar losmaak verkrampt ze voleldig. Dus voorlopig lekker aan de longe, poetsen, wandelen en spelen! alles zolang het maar leuk is!

Wat een fantastische hond heb je trouwens! een leuk gelukt ongelukje! Wij hebben hier in de wei ook een 'ongelukje' lopen. ZIjn naam is Ustang. een tweejarig grijsbont hengstje. Ik heb hem gekocht toen ik Fleur's pony heb gekocht. ik zag hem en was opslag verliefd. Super rare aankoop natuurlijk omdat je er nog niks mee kan en voor mezelf blijft hij te klein. Maar goed..; liefde op het eerste gezicht he?!! Hij is eenkruising tussen een shetland hengst en een Arabische merrie..... ze dachten dat dat wel bij elkaar kon (hij is toch te klein, komt er noooit op), maar de merrie is er gewoon voor gaan liggen....hahahhahhaha! Ustang is geweldig, zeer attent en nieuwsgierig en net een toverbal..; Ik zal vandaag eens een nieuwe foto van hem maken om hem te showen.

Martine, wat een ontzettend leuke paarden heb je! Ik zie dat je in Tunesie woont. Mag ik vragen hoe je daar terecht bent gekomen en wat je daar doet????

Angela, mooie paddock! Wel lekker dat ze zo altijd buiten kunnen. Ik ha ddat in nl ook, een paddock naast de wei. Die was nl niet zo groot (wei) en als het dan heel slecht weer was geweest niet echt toegankelijk. Maar op deze manier kunnen ze altijd lekker buiten. Super!!

Wij hebben gelukkig niet zoveel klachten Esther! Lijkt me best leuk werk wat je doet maar ook lastig, want je hebt natuurlijk alleen maar te maken met mensen die boos of teleurgesteld zijn. Hier maken wij bijna alleen hele blije mensen mee en dat maakt het werk juist zo leuk.

en Ilona, de overeenkomsten zie ik voornamelijk in ons model en de voorkeur voor type paard! hahahhahaha!!

Ik hoor trouwens een machine, dus volgens mij zijn ze begonnen met het verder afgraven van mijn bak!! joehoeeeee!! hahahhahaha! Ik ga straks even lekker rijden met de meiden. Ze hebben vrij vandaag, want ze zijn weer eens aan het staken op school... pffff.. Fransen en staken is wel een dingetje hoor!!! Maar gelukkig is het heerlijk weer, dus lekker naar buiten!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:55

ilona & alicia wij krijgen een mechelse herder pup mijn vriend zit namelijk in de hondensport (politiehonden) en traint ze.

Crista - heerlijk weer bij jullie zo te lezen, hier is het koud
en lekker rijden met de meiden veel plezier.
en ik lees dat ze met de bak bezig zijn super hoor

ga lekker ff :9k halen heb het namelijk erg koud

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:02

Oh leuk zeg Denise :D ! Plaats je foto's tegen die tijd?!

Alicia, haha, ja hadden wel broertjes kunnen doen. Samen gekke fratsen als omdraaien haha, schrikken van vogels in de bosjes, plassen na het rijden... :D . Leuk om die overeenkomsten te lezen. Chico staat trouwens ook met ongevoerde regendeken.

Crista, haha, leuk... :D ! Ik vind jou paard idd ook erg leuk. Schimmel is helemaal mijn ding :9 . Veel plezier vandaag met de kids!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:11

Denise wat is het in ene weer fris hèh?
Ik zit ook al in huis met een fleecedekentje om en een hete kop koffie.
Straks even een stevige wandeling maken met m'n Hussell. ;)
Een Mechel is leuk, zijn veelzijdige honden!

Alicia&Ilona Ik weet 100% zeker dat mijn Diva geen familie is, maar ze heeft wel precies dezelfde trekjes..... hoekandatnou? :D

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:33

Afbeelding

Net aangekomen na een rit van 3 uur, best wel moe :p

Afbeelding

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:55

ilona - tuurlijk plaats ik tegen die tijd foto's :D

Saida - het is zeker in ene weer fris, ik zit nu op de zaak met een bakje thee
en jou hussel is ook erg schattig, de buurvrouw heeft nu een jack russel pup echt een heel leuk ding <3

Michelle - ach wat een ding leuk zeg