Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
borderjay schreef:
Hoe krijg je t verzonnen..

. Iggie is zooo leuk. Niks gelogen over dat ie van aandacht houd
. Knuffeldier!!! Ga je een grote worteltaart voor m maken
?
?
* Ziet er echt toppie uit...
Spam maar raak!
. Echt weer een pubertje op het begin. Nadat ik opstapte was hij was druk.. richting bommetje
Echt zo niks voor hem normaal gesproken...
Maarja, daarna even een flinke brul van mij "HOOO". Stond hij wel weer stil.. Daarna toch even streng gebleven, been=lopen! *Zweepje maar rustig gehouden, want dat werkt averechts hihi* En toen had ie zoiets van "sh*t niet onder de indruk..". Waarop die vervolgens weer als een zonnetje ging lopen
. Super los in zn lijf en lekker ontspannen.
.
de foto's en het verslag zijn top!!
eigelijk moeten we ze allemaal op onze hyves zetten, he Jan
.
.
idefix4 schreef:Dat is goed nieuws dat Veludo beter liep. Hopelijk is het het begin van een opwaartse lijn. Wel onhandig dat hij zo dominant is nu. Hopelijk accepteert hij de situatie snel!
) en dan neemt het stel wat bij ons in huis komt hun eigen paard mee en gaan ze met hem en Veludo samen proberen wat bosritjes te maken. Hopen dat dat goed gaat. JeanleGrand schreef:Nou Sanne, bedankt he voor die foto's van mij. Ik duik direct onder. (En had nog niet eens gedronken).
Wel gave foto's van Halley, en ja waar is die enorme strekfoto?
Oh ja, Ilona, ik heb je verloren deurmat ook weer gevonden:
. HAHAHA
. Jaaaaaaaaaaaa, Jan... Ik ben altijd wel te porren voor een grapje
hahaha..
welkom Frank, ik heb je geaccepteerd 

soeske schreef:sorry, hoe bedoel je Kelly?
Ik kan nu apart op de neus inwerken en apart op de stang. Hij heeft 2 hoofdstellen in/om zeg maar. We zijn nu bezig met 2 teugels in elke hand, zodat hij went aan de stang, maar normaal met 2 handen op de neus te sturen is. Straks doen we 3 teugels in 1 hand, in de linker, en nog 1 teugel in de rechter..
Edit, nu snap ik je vraag. Dit doe ik ook mede om de mond te ontzien, ik denk dat hij in spanje zo is opgeleid en hij reageert hier heel goed op. Heb ook met ongebroken pelham gereden, zelfde ongeveer als jij bedoeld, maar daar was ik niet helemaal tevreden over, over hoe hij daar op liep