Ben het niet zo eens met me beenligging
Maar daar wordt aan gewerkt. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar daar wordt aan gewerkt.
. Echt onwijs rot voor hem, maar vond mezelf en de rest ook wel klein beetje zielig want ik had me vreselijk uitgesloofd voor mijn doen en dat viel dan toch beetje in het water. Met als gevolg dat mijn honden waarschijnlijk de enige in Nederland zijn geweest die gisteren gegrilde zwaardvis hebben gegeten
.
. Tja... ze kunnen dus nog steeds niet naar huis, staan nog bij mijn ouders en daar baal ik behoorlijk van. Zeker nu met de vorst omdat ze bij hen in de allerverste wei staan omdat alleen daar een schuilhok in staat, en het ontzettend onpraktisch is nu de waterbakken daar bevroren zijn. Schuilhok is trouwens ponyformaat dus ze passen er niet in, maar kunnen in ieder geval uit de wind gaan staan. Ze hebben met alle regen van laatst ook wel een weekje op stal gestaan maar daar is nu geen plek meer, en moet eerlijk zeggen dat ze op zich gelukkiger zijn buiten,maar handig is 't niet....

Nouvel schreef:cloris, gaaf dat je geweest bent, Lorenzo is echt super he?
beetje jammer van de rest dan...
ik had ook wel graag gewild, volgende keer maar weer...
. Heb echt genoten. Sommige dingen gingen wel rommelig. Dit viel het meeste op bij de friezen in carrousel vond ik..
. Maar verder vond ik het heel mooi met de muziek, de kostuums, de paarden.. Wauw, echt prachtig!! En dan natuurlijk Lorenzo.. wauw, wat is die man goed met zn paarden.
Ongelovelijk!! En dan had je nog een inimiene, en dan écht een inimienie, die hoge school kunstjes deed.
Echt zó lovely! 
.
. Hij is zo knap he!! Jullie zijn een leuk stel samen vind ik
. Hoe doet ie het op zn tijdelijke adresje?
.

cloris schreef:Ik kom net bij de RAI vandaan, Lorenzo was geweldig samen met Sebastian Fernandez, de rest vond ik heel rommelig
Wie was Sebastian Fernandez?
Balen dat je nu weinig tijd hebt, maar dat maakt zo'n wandeling dan wel extra bijzonder!Barroco schreef:cloris schreef:Ik kom net bij de RAI vandaan, Lorenzo was geweldig samen met Sebastian Fernandez, de rest vond ik heel rommelig
Ahh Jammer dat ik je niet gezien heb. Lorenzo was écht geweldig.
Ik heb een boek over hem gekochtWie was Sebastian Fernandez?
Vond de rest van de acts ook niet zo veel voorstellen, maar die garocha (als ik het goed schrijf) vond ik wel erg goed.
Maar goed, heb jou nog nooit zien optreden haha, kwam er laatst ook achter dat ik je bij Beukers had gemist..
dus ik denk dat het vandaag niet meer rijden wordt dus ik moet even verzinnen wat ik ga doen misschien ga ik wel even naar buiten, ga straks even naar me ouders want die zijn een dakkapel aan het plaatsen met deze kou brrr heb medelijden met ze
Jaa vond het voor haar zo zielig, ze kan ook nog niet zeggen wat ze voelt ofz. Alleen maar auw auw auw. Leuke foto trouwens !
.
. Hopelijk staan je paardjes snel aan huis. Met die kou zou ik ze ook liever ergens anders hebben staan.
.