Nynkex01 schreef:Hebben jullie ervaring met zelf keuringsklaar maken? Een vriendin van mij heeft haar paard lekker thuis gehouden en onder begeleiding van een voorbrenger Klaargemaakt, en die is vandaag in het stamboek opgenomen.
Mijn doel met Ilse is toch wel in ieder geval een derde premie. Gezien ik niet enorm veel budget heb en Ilse niet zomaar uit handen wil geven denk ik er over om dit eventueel deze zomer ook te doen, lijkt me ook gewoon een leuke uitdaging, en mocht ze Dan toch heel dichtbij een premie zitten eventueel volgend jaar Alsnog ergens in training laten zetten. Maar is het bv ook moeilijker voor een stamboekmerrie een premie te krijgen, dan een veulenboek merrie? Kan ik zeg maar iets verpesten door het eerst zelf te proberen?
Ik zal later even een bijleespost plaatsen, maar wil hier wel even op reageren.
Maan heb ik vanwege haar blessure niet in training gehad. Heeft alleen op dieet gestaan. Ze heeft tussen alle getrainde paarden een 3e premie gekregen en kan je zeggen dat veel de baan waren verlaten zonder premie.
Als jij haar zelf volop kan trainen en netjes kan toilleteren, zou ik haar lekker thuis houden. Zien ze een goed paard, dan krijgt ze haar premie wel.