Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Hulsebos heb ik dan weer hele slechte dingen over gehoord...
cherell0 schreef:buitenzinnig , net als (wat ik super graag zou willen) een crist iberica plus , is dat goed te doen met gewrichts problemen ?
en is er een variant die op mijn shire past ? (meestal zie ik pony of paardmaar daar zit zoveel verschil in en ik ben echt een leek op dat gebied)
Posh schreef:cherell: Dan is een goed passend en fijn zittend zadel voor jou zeker geen overbodige luxe inderdaad! Ik ben wel fan van Thorowgood, heb nu sinds kort ook een Lemetex (Aristocrat) en die vind ik ook erg fijn. Heeft een fijne (niet heel diepe) zit en niet van die idiote dikke kniewrongen, het is een dressuurzadel trouwens.
Buitenzinnig schreef:Hoe lang zijn jullie onderweg geweest dan?
moonforever schreef:Buitenzinnig schreef:Hoe lang zijn jullie onderweg geweest dan?
Zijn Ruim 4 uur en 23 min weggeweest en 32.59 Km Gereden,
we horen er 20 over te doen heen denk ik erg verdwaald terug ging stuk Sneller haha,
had hier voor Enorm Getraind en vertrouwen moeten Winnen om Dit Uperhout voor elkaar te krijgen,![]()
hij had nog engerie had ff in de pedock gezet en ging nog aan de knetter en spelen met Winny Gestoorde pony
cherell0 schreef:ik vind zelf zonder zadel vaak fijner als met , vandaar dat de christ mij erg fijn lijkt .
alleen omdat ik best veel "rek & strek" oefeningen met m'n paard doe en haar rug niet kapot wil rijden rij ik met zadel .
zou een christ dit kunnen opvangen ? of is het echt voor buiten ritten en rechttoe recht aan ?