Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hij heeft het helaas niet afgeleerd hij wordt alleen maar mannelijker op de wei dus ben benieuwd als die terug komt
wat ben je er mee van plan ?

_Saida_ schreef:Maar dan zit ik nog met het uitladen want dan heb ik heel vaak niemand bij me, hoe doe je dat dan?
Eerst je paard losmaken en dan de stang eraf?
madelief88 schreef:Branka: Wat ben je opeens fanatiek zo de laatste 100 blzs!
Maar we gaan lekker trainen op wat we geoefend hebben met Cloris en dan nog eens vaker een les afspreken!
Het is niet ver bij Beekbergen vandaan volgens mij haha...
Een mooi filmpje ook! Alleen al dat je het geluk hebt, dat je ouders er aan meegewerkt hebben, betekent al dat ie geluk brengt. Ik ga er van uit dat jij op korte termijn weer kan Genieten met een grote G!
Ik heb speciaal voor bokt met 10 vingers leren typen. hihi
Hij had wel wat scheutiger mogen zijn toch? Waren de punten ook voor het echie?
. Jemig, die was heel eventjes onder de indruk en heel beschaafd, maar nu loopt hij continu te vertellen dat hij echt wel de opperhengst is (zonder ballen welliswaar
) en zich vreselijk druk te maken. En we hebben er wel stroomlint tussen gedaan voorlopig, maar daar slaat ie ook zomaar een keer in dus vindt het allemaal best spannend. Sol zelf geeft geen enkel probleem, die is heel rustig en houdt zich vooral bezig met zijn hooi. Gelukkig wil hij goed eten, want hij is echt gesleten hoor van de reis. Hij is zo ribbig, als je er een brood tegenaan smijt krijg je het gesneden weer terug
. Maar het zal ook wel veel vocht zijn, het is natuurlijk erg warm geweest in de tijd dat hij onderweg was.
haha!
)