Esther -> Ben jij ff verwend met de kerstkadootjes!
Denise -> Loopt Heike al weer beter?
Gabriella -> Mooie foto van je hond achter de schapen aan!
Die van je trio met mutsen op is ook gaaf, zeg!
Super joh, dat je eindelijk geslaagd bent voor een zadel! Veel plezier ermee, hoor!
Ik hoor over Sandclear wel goede berichten, maar heb het zelf nog nooit gebruikt.
Je kan ook een lijnzaadprutje maken, dat trekt ook de zand uit de darmen.
Marcel -> Wat een wijze foto al van jullie kanjertje!
Die krijgt het Bokken al met de paplepel ingegoten!
Miichelle90 -> Gaat het al weer wat beter met je dochtertje?
Jolijn -> Fijn dat Robijn en jij weer lekker aan het werk kunnen samen, gaat het goed?
Op de foto ziet Robijn er iig goed uit!
Melissa -> Welkom hier!
Jasmijn -> Had je tik terug al gelezen, maarre nogmaals; veel plezier vanmiddag!
Sanne -> Veel plezier vanavond, lijkt me erg leuk om mee te maken!
Madelief -> De mokplekken goed schoonmaken/spoelen, dan goed droogmaken en dan insmeren met een mengsel van zwavelbloempoeder en uierzalf.
Helpt bij Rintske ook altijd goed, bij haar doe ik het mengen met olijfolie ipv uierzalf vanwege haar sokken.
Anders krijg ik van die vieze klonten in de sokken, maar op plekken met minder haar kan je uierzalf gebruiken, dan komt er geen vuiligheid meer bij en zwavelbloem ontsmet en trekt het droog.
Ik heb mezelf een paar leuke kadootjes gegeven voor kerst!
Ten eerste een stel onwijs gave laarzen en ten tweede een kaartje voor de friese hengstenkeuring op 10 januari in Leeuwarden!
Dat is elk jaar een hele happening, maar ik ben er nog nooit geweest.
Ik kan een kaartje overnemen van iemand, en breng de dag door met de mensen van wie ik Rintske heb gekocht.
Ik heb er zin in!!!
Kerst zijn we goed doorgekomen.
1e kerstdag kwam mijn (ex)zwager met zijn dochters een bakkie halen, en of ik meteen hun haren even wilde doen, want daar is hij geen ster in.
Dus heb ik hun haren voorzien van staartjes en vlechtjes met kerstslingers erdoor, en Lisanne heeft ze heel licht opgemaakt.
Daarna naar Rintske toe, even losgegooid en haar stal gedaan.
Toen weer naar huis, fiets gepakt en naar mijn ouders toe waar we verder kerst gingen vieren.
We hebben heerlijk gegeten en was weer erg gezellig.
2e kerstdag lekker gereden op Rintske en Lisanne op Buehne, want Marieke had niet zoveel tijd.
Lisanne kwam met Buehne te dichtbij Rintske, dus ik waarschuwde haar al dat ze daar op moest letten, want voor je er erg in hebt staan ze naar elkaar te trappen. (Buehne kan nogal een bitch zijn wat dat betreft......)
Even daarna was ik druk bezig met Rintske en kwamen Lisanne en Buehne ongemerkt weer te dichtbij, waarop de dames dus idd naar elkaar uithaalden.
Ik gaf Rints de sporen en gelukkig reageerde ze hierop.
Daarop was ik behoorlijk boos op Lisanne want ik had het nog zo gezegd tegen haar.
Gelukkig is er niets ernstigs gebeurd, maar het had ook anders kunnen aflopen.
En ik was blij dat het bij mij en Rints gebeurde en niet bij een ander.......
Lisanne is flink geschrokken, en hopelijk heeft ze hier goed van geleerd.
Eind van de middag zijn we naar een verjaardag geweest van familie.
Daar zijn we blijven eten, en hebben we weer errug gezellig gezeten!
Nu weer over op het ritme van alledag.
Zometeen Lisanne d'r kamer maar weer eens uitmesten, ze is nu toch 2 nachtjes te logeren, dus geen gezeur met wat ik allemaal wegdoe.