[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 00:08

Peet: Ahh, je hondje wat zielig zeg. Gelukkig gaat het alweer beter met m! En wat lief van je stalgenootje dat je zo'n mooie deken voor Tjil heb gehad!! Haha! Zie nu de foto;s ook, hij staat hem helemaal super hoor Haha!

Yenneke: Handig zeg een stal dichterbij! Is daar ook weiland bij, of zijn het alleen stallen. Hier in de buurt heb je zo weinig stallen met land erbij, echt jammer!

Sanne: Leuk zeg zo'n filmpje opnemen! Ben benieuwd of je een goed cijfer er voor krijgt. Zou wel leuk zijn Haha! En over je caafs.. snel gegaan zeg, nu alweer 4 weken! Vind het zelf altijd jammer als er dieren weg moeten, maar je kan ze moeilijk allemaal zelf houden Clown

Patriesje: Dat is handig zeg! En als Bailando serieus aan de slag gaat, moeten er wel trainings foto's komen he Clown En wat een aparte cursussen, heb er nog nooit over gehoord maar het klinkt wel interessant Knipoog

Branka: Mooi halster zeg!! Echt een mooie kleur, hij staat Frío prachtig!! Ja

Jasmijn: Gelukkig is het feestje goed afgelopen. Ik ken ook van dat soort meiden die alleen maar op ruzie uit zijn Verward Echt zo vervelend.. maar ik laat ze ook altijd links liggen werkt het beste Lachen

Flamon: Dat is schrikken zeg!! Viel ze zomaar uit het niets op de grond dan Verward Dat is wel erg vreemd! Doe maar voorzichtig aan.

Es: Als ik het zo lees is het geen manege voor mij zeg! Bloos Ik zou helemaal gek van die mensen worden die zich met mij en me paard bemoeide!! Ik bepaal zelf wel of ik zonder zadel ga of niet.. Beetje vervelend. En het is juist super goed om af en toe dat soort "gekke" dingen met je paard te doen! Daar hou je hem lekker fris mee Lachen Fijn trouwens dat het zadel is geregeld!

Saida: Ojee.. dat is niet zo goed nieuws van je schoonmoeder.. Wat rot voor je man en kinderen! Gaat het nu wat beter met dr ?

Soeske: Heeerlijk dat buitenrijden he, en dan zo'n lekkere galop met de wind door je haar! Haha!

Ik ben gister middag ook lekker naar buiten geweest met 2 vriendinnen en Amanda Haha! Ging heel erg goed, ik ga voorop en rijden maar. Lekker over de ruiterpaden een galopje en dan weer lekker rustig aan. Was helemaal super had me oude stalletje + omgeving echt gemist merkte ik Clown . En vandaag met me vriend en me zus + vriend wezen schaatsen! Was wel even wennen, had het lang niet meer gedaan, maar schaatsen vrij snel weer lekker over het ijs Vork

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:01

[quote="PatriesjeMR2"]
ook lekker als je d'r niet uit mag...
ja zal lekker zijn als ik naar mijn ventje moet zal ik er toch op de een of andere manier doorgaan Knipoog
maar gelukkig is dit niet voor ons het geval woon aan de goede kant alleen moet ik boodschappen doen maar even laten wezen de winkels zijn ook dicht

[

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:19

Prinslover: Was uiteindelijk donderdag niet op buitenrit geweest, maar wezen wandelen met Furia&mn vriend, was namelijk uitgestapt bij hem maar vervolgens te lang blijven hangen Gestoord
Lekker buitenritje gemaakt zo te lezen? Schaatsen, haha dat doe ik dus ook echt nooit.. Heb t een jaar terug voor het 1st sinds laaaange tijd gedaan, kon het nog wel maar niet zo goed als vroeger, moest echt ff nadenken.. Als er natuurijs was zou ik wel schaatsen, dán is het leuk Ja

Peet: Aaah arm hondje Ach gut
Leuk van die fleecedenken, lief zeg! Soms kunnen ouders volgens mij idd heel lastig zijn bij het lesgeven
Wat is er dan aan de hand bij jullie in t dorp/stad?

Yenneke: Lekker dat je een stal dichterbij heb gevonden!
Haha, en zitten je nagels nog? Leuk gehad op die beurs?

Sanne: Haha, moest je een pestkop spelen, en ging dat je makkelijk af?

Esss: Fijn dat je pa je wilt helpen met het geld voor het zadel, en lekker dat je zo hebt kunnen spelen met Fue!

_saida_: Sterkte voor je man (en de kids), hopelijk komt het allemaal goed! En gefeliciteerd met je dochter!!

Branka: Mooi halster hoor!

Flamon: echt naar vallen met je paard! Alles is wel in orde?

Nou, weer een lekker ontspannen weekend gehad! Zaterdag had Danielle les gehad van mijn instructeur op Furia, ging lekker!
Morgen heb ik weer les van m, en dan gaat hij er ook op als het goed is Ja Ben daar echt benieuwd naar!

Gisteren met Furia lekker naar buiten gegaan, hij was alleen een beetje stout Whoosh!
Om op de ruiterpaden te komen moeten we langs een drukke weg, daar rijden we dan in een brede berm en daarnaast ligt ook nog een fietspad. Dat draaf ik altijd, is anders zo'n lange weg. Toen besloot meneer maar even een flink wat harder tempo erin te zitten en ging er vandoor, had m wel weer redelijk snel onder controle. Vind het normaal niet zo erg maar langs die weg Nagelbijten / Gniffelen Hij was ook vet heet op de ruiterpaden, toen we teruggingen ging ik maar stappen langs de weg.

Vlak voordat we de weg af konden schoot hij er ineens van door, op het fietspad! Wat een boef zeg, gelukkig kon ik m terugnemen maar hij stond nog steeds op springen, dus echt ff flink streng tegen m geweest en geprobeerd af te leiden, toen kon ik m gelukkig bij me houden.
Op een weiland waar ik langs ging stond een shet, en die ging zich uitsloven, dacht echt dat ie een arabier was Haha! Heb echt moeten lachen, staart in de lucht koppie in de lucht haha!
Toen hoorde ik mn naam en kwamen er wat meisjes van stal die terug kwamen van de ponyclub dus laatste stukje met hun gestapt.

Maar wat een boef die Furia Haha!

Maar kan het m niet kwalijk nemen, waren al té lang niet naar buiten geweest. Nu ga ik voortaan elke donderdagmiddag, dus zal het wel beter gaan!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:38

Madelief: Haha, dat heb ik ook zovaak als ik op stal kom. Dan sta ik weer te kletsen, en dan is de tijd weer voorbij. Bloos Maar nu probeer ik eerst mn paardje altijd te doen, en daarna te gaan kletsen Clown Maar dat Fuur zo stout was! Dan is het wel even opletten zo bij de auto's. Maar is wel herkenbaar hoor, dan hebben ze er zoveel zin in, en dan het zand/gras onder de voeten dan willen ze wel Haha! Gelukkig is het goed afgelopen! Knipoog

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 11:28

Sanne -> Kraamvisite voor de cavia's, hahaha! Was het gezellig?

Jasmijn -> Ben benieuwd of jullie nog naar de verjaardag zijn gegaan........
Lees net dus van wel. Knipoog
Slim opgelost zo door haar te negeren, ik geloof niet dat ze echt een leuke avond heeft gehad en ze zal het de volgende keer wel laten om zichzelf nog eens zo op te dringen.
Ik duim voor je dat het ziek zijn niet doorzet!

Petra -> Ik heb net op je Hyves ook al de foto gezien van Tsjillert met zijn nieuwe deken, staat 'm geweldig!
Ja sommige ouders denken dat hun kind Anky is ofzo...... lekker irritant.
Je hebt gelijk dat je haar geen les meer geeft, het moet wel leuk blijven natuurlijk!
Wat was er aan de hand in Vroomshoop dan?
Lekker dan, een drol bovenop z'n bal, hahaha!
Tommie was een keer te laat bij zijn bal en toen had een kalf van een duitse dog 'm te pakken.
Die vrouw had 'm totaal niet onder controle en hij liep nog los ook.
Toen ze hem uiteindelijk te pakken had, nadat ze 3x van haar fiets was gevallen, zat de bal dik onder de kwijl, dus heb ik maar beleefd bedankt.....

Patricia -> Idd balen dat je zadel al weer te klein is.....
Je bent heel wat van plan met die studies! Leuk!

Esmée -> Als jullie het allebei leuk vinden om af en toe eens een sprongetje te wagen, of als je er iets verder mee wil gaan dan zou ik het zadel houden als ik jou was.
Met een dressuurzadel is het niet bepaald lekker springen, wel voor een keertje, maar niet als je er wat fanatieker mee door wil gaan.
Te gek joh, lekker genieten met Fue! Dat is heel belangrijk en ook dat je eens wat anders doet, lekker voor de afwisseling.
Ik begrijp wat je bedoelt met dat je niet lekker vrij bent als er zo op je gelet wordt.
Bij mij is het niet zo erg, maar toch voel ik mij het prettigst als ik lekker alleen met Grytsje in de bak ben, of buiten rij.
Er is altijd wel iemand die naar je kijkt, en daar wordt ik meestal best wel onzeker van.
Zonder zadel durf ik nog niet zo goed hoor, zelfs draf vind ik best wel eng.
Af en toe na het longeren dan spring ik erop om haar uit te stappen.
Als het goed is krijg ik binnenkort wel een zitles van een vriendin, ik weet alleen niet of het nu met zadel zonder beugels is of echt zonder zadel.....

Lindy -> Je kan alsnog een scan laten maken, dan weet je zeker of het een tweeling is of niet.
Lijkt mij wel prettig om te weten, en misschien dat je extra maatregelen moet nemen......

Branka -> Ik heb de keuring en shows grootendeels gevolgd op Filmloop.
Wat een prachtexemplaren kwamen er voorbij zeg!
Ik had graag Tsjipke 399 willen zien lopen, misschien dat ie er ook is geweest, maar dat ik dan net weg was.......
Jammer dat ik het niet van te voren wist (ik ben geen lid van het FPS), anders had ik er waarschijnlijk zaterdag of vrijdag naartoe gegaan.
Had ik meteen kunnen zoeken naar artikelen met een friese rand erlangs! Knipoog
Wat een mooi halster heb je gekocht! Het staat Frío echt heel sjiek!

Fanny -> Klinkt alsof Janske zich nogal verstapt heeft en rot terecht kwam.
Hebben jullie er niets aan over gehouden?

Suzanne -> Het was lekker weer om te wandelen!
Ik ga binnenkort ook eerst maar weer wandelen met Grytsje, ze is de laatste tijd zo opgefokt buiten dat ik haar eerst maar weer wat vertrouwen wil geven.

Madelief -> Fuur wilde natuurlijk ff lekker rennen en z'n energie kwijt, de boef.

Zo! Ik heb een lekker druk weekend achter de rug! Haha!
Lisanne is gisteren 13 jaar geworden, m'n kleine meissie wordt groot! Clown
Dus vrijdag m'n huis goed doorgewerkt en opgeruimd, die kinderen maken er toch weer een puinhoop van, maargoed....
Zaterdag de boodschappen doen en taarten gebakken en gisteren een huis vol visite waarvan de helft gezellig bleef eten.
Jammer genoeg heb ik Grytsje de afgelopen week een beetje verwaarloosd.......
Ze heeft vorige week zondag gelopen aan de longeerlijn, toen woensdag onder het zadel en daarna niet meer.
Óf het kon niet omdat er lessen waren en de buitenbak één groot zwembad was, óf ik had niet genoeg tijd om iets te doen.
Ze heeft dan wel even lekker losgelopen en gerend, maar ik voel me behoorlijk schuldig tegenover haar.
Ze staat daar maar de hele dag in een hokje van 3 bij 3........
Gelukkig is Frits vanmiddag op tijd thuis, dan kan hij de oppas op m'n nichtjes overnemen en ga ik meteen naar Grytsje toe.
Kunnen we lekker voor de lessen nog even wat doen saampjes!
Die

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 11:39

Nou, ik heb een afspraak gemaakt met de dierenwinkel en mijn mini cavia's gaan donderdag weg, dan zijn ze 2 weken oud. De zwarte is zeker weten een vrouwtje en de bruine is een heuse vent. Dus ze zullen hun leven verder apart van elkaar gaan leiden en ze zijn juist zo dol op elkaar Ach gut

Branka: Mooi halster heb je gekocht zeg! Cool En het staat hem goed!

Jasmijn: Goed dat je het toch naar het feestje bent gegaan, zulke mensen moet je niet jou plezier laten verpesten.

Esmee: Fuego heeft je zo te lezen op een nog grotere roze wolk gebracht Knipoog Nagelbijten / Gniffelen En zodra je het zadel hebt foto's maken he!

Peet:
Tsjillert is echt mooi en die deken staat hem goed. Hij is ook een leuk stel met je dochter.

Furia: Ik moest gelukkig alleen boos kijken en iemand in elkaar slaan met een toetsenbord Vork
Wat een draak die Furia, hij had zeker op zijn heupen Nagelbijten / Gniffelen Gelukkig is het wel allemaal goed gegaan. Ik vind het altijd wel fijn als ik weet dat er een rem op een paard zit, dan kun je hem meestal wel makkelijk terug nemen.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 11:47

Sanne: De caafs nog maar 2 weken, denk dat het een typfoutje is, ze zijn toch al ouder? En idd, over een rem op een paard is altijd fijn! Haha! Alleen heeft Amanda soms een rem die niet zo goed werkt, is soms niet zo leuk Knipoog

Saida: Jammer dat je niet zoveel tijd had voor Grytsje! Maar dat komt deze week vast wel weer goed Haha! En nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 12:34

Haha, ja ik bedoelde eigenlijk 5 weken, blond!

saida: Gefeliciteerd met je dochter!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 15:04

5 weken ok...bij 2 weken was ik gaan twijfelen aan je dierenliefde Clown Ik hop dat je 2 caafjes saampjes naar een leuk baasje kunnen. Heb je nog foto's? Ik vindt dat jonge grut altiijd wel heel erg grappig Haha!

Wat heerlijk..lekker allemaal wezen buitenrijden heb ik gelezen(al waren niet alle paardjes even braaf Tong uitsteken).

Hebben er blijkbaar nog wel een aantal de brand in Vroomshoop gemisd... met de asbest.. was overal op het nieuws Knipoog Ik hoop maar dat ze de zooi vlot opgeruimd krijgen..

Aan het werk met Bailando kan ik pas als het zwembad in de buitenbak verdwenen is..met de weervoorspellingen van nu wordt dat nog niet wat. Ik kan in het weekeinde wel in de binnenbak (of door de week na 21.30 wat me te laat is, en overdag...maar dan ben ik aan het werk), maar dan is hij zo vreselijk enthousiast dat er niks mee te doen is(al die paarden zijn zoooo leuk Tong uitsteken). Dus nog even afwachten.

Ik heb gisteren voor het eerst weer een fijn galopje gedaan na mijn valpartij een tijd terug...voelde helemaal super, ik voelde Ensueno weer zekerder worden onder mezelf. Tot nu toe was het een ramp, Ensueno was onzeker over mij en ik was gespannen wat ook weer niet meehielp... hopleijk zijn we nu weer over de drempel en kunnen we weer lekker gaan rijden Cool

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 15:21

Zo, straks al lekker gaan sporten, mag 2 uurtjes eerder weg..
Had namelijk een tijdje terug een weddenschap met mn leidingggevende, en die was zó overtuigd van zn gelijk dat ie zei dat als ik gelijk had es n keer 2 uurtjes eerder naar huis mocht. En wie had gelijk Haha! Ja ik!
Hij dacht nl dat 4--3 niet kon, terwijl - en - + wordt, basisregel wiskunde Haha!
Dus vandaar Knipoog

Straks eerst even lekker sporten en vanavond naar Furia, lekker trainen, zin in!

Ja een rem op je paard is wel handig haha! Gelukkig zit die er redelijk op, maar ik moest wel ff heel streng in mn hand zijn (arm fuurtje... Maar veiligheid gaat voor!)

Dacht al dat het idd die brand was, maar wist niet dat het in Vroomshoop was gebeurd..
Zijn de weersvoorspellingen slecht dan? Echt stom, hou niet van regen Gelukkig is de bak bij ons (haast) altijd te doen Lachen

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 15:23

Madelief (Sorry Jasmijn Knipoog), haha, lekker dat je dan eerder weg mag Knipoog
Vandaag weer heerlijk gereden, zonnetje scheen. Toen ik terug kwam werd het weer bewolkt dus kwam goed uit Knipoog
Laatst bijgewerkt door Buitenzinnig op 14-01-08 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 15:31

Mag ik me ook aanmelden? Schijnheilig

Mijn naam is Ellis, en ik ben 15 jaar. Kword 2e kerstdag weer een jaartje ouder. Lachen
Oke, verder ben ik niet interressant dus over naar Friso!
Friso is een fries paard van mijn opa Lachen hij fokt in friese paarden, maar Friso is toch echt mijn lieverdje! Hij is een ruin van 7 jaar oud geloof ik. En binnenkort ga ik hem opnieuw beleren. Moet ik meer vertellen? Oja, een foto Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

meer? Schijnheilig

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 15:32

Tis Madelief haha Haha!
Ja hopen dat het vanavond ook wat relaxt weer is Ja

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 15:45

Aaah, en ik zit elke keer al: Moet het wel goed zeggen, staat het er gewoon :S Stomme ik haha. Heb het maar ff verbeterd Knipoog
Ellis, Welkom!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 16:22

Welkom Ellis!!!

Hoezo opnieuw beleren? Is hij een tijdje uit de roulatie geweest?? Hij eheft wel ene heel lief koppie Haha!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 17:35

Even bijlezen Lachen.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 17:55

@ Soeske: Haha ja, jammer van die mensen, word ik ook onzeker van, maargoed, idd gewoon lak aan hebben. Lekker lijkt me, over de dijk scheuren, hihi.

@ Ilona: Haha echt he, heb ook lekker een manege waar niet zo constant op je gelet word, en al helemaal niet met je bemoeien. Zo te horen heb je lekker gereden, geschaats? Ik neem aan op kunstijs haha. Leuk!

@ Madelief: Wat leuk, zo´n goede instructeur. Zozo, foei Furia haha. Gelukkig niets ergs gebeurd. Is net een draakje, gekke Fuur.

@ Saida: Ja daarom, maar ik heb nog best wel wat spullentjes nodig. Ag, ik zie over een tijdje wel weer. Ja ik heb precies hetzelfde hoor. Als ik ze zie kijken, word ik onzeker en afgeleid, dan stop ik ook veel sneller en gaat het rijden slechter. Een week geleden dacht mijn moeder om die reden ook dat ik het rijden niet meer leuk vond, het Fuego zat was enzo.. Fuegootje was dus bijna weg, maar gelukkig heb ik haar kunnen overtuigen, want ze weet het zelf ook dat iedereen kijkt, ze vind de manege namelijk ook niet leuk. Zitles, leuk! Hihi, ja ik vond het ook doodseng zonder zadel, vooral in galop, want dan moet hij eerst hard draven en dan hobbel je er bijna van af, ik heb het geluk dat Fuego en snelle galopeerder is, dus had ik daar niet zo last van, galop zat eigenlijk heerlijk, beter dan stap en draf, en hij was ook totaal niet lastig. Laat me maar horen hoe de zitles is gegaan als je ´m hebt gehad! Jeuh, net zo oud als mij haha, gefeliciteert! Veel plezier bij Gryts! Moet ik niet wagen bij Fuego hoor, na Maandag is hij onder het longeren al helemaal gestoord, haha Haha!.

@ Sanne: Hihi ja, zo kan je het ook zeggen Huilen van het lachen Ja, morgen ga ik gelijk foto´s maken! Haha!

@ Patries: Lekker hoor, buiten rijden. Oei, is dat bij jou in de buurt, dat Asbest? Toch weer een galopje, fijn dat het goed ging. Uiteindelijk kom je die drempel vast wel over.

@ Madelief: Haha lekker, leuk zo´n weddenschap. Dat heb ik net met Wiskunde gehad hier in Spanje haha, wist niet eens dat dat een basisregel was, ben al zo verschrikkelijk slecht in Wiskunde, en dan nog in het Spaans. Veel plezier!

@ Soeske: Zo te horen heb je heerlijk gereden.

@ Ellis: Welkom Ellis, gezellig, nog iemand erbij, en weer met een Fries haha. Lekkere Fries!

Zo, weer uitgerust van school. Vandaag niet naar Fuego, morgen weer wel. Geld voor het zadel is overgemaakt, dus morgen heb ik het zadel als ze het niet vergeet. Alleen is mijn moeders autootje er Woensdag pas weer, dus moeten we op de fiets. Fietsen in Spanje hebben geen lampen, en er zijn hier nergens Lantaarn palen, daarbij zijn de wegen echt bagger, dus moeten we voor het donker terug, dus moet ik mijn les missen. Jammer, net mijn nieuwe zadel. Maargoed, als Nancy er daarvoor hopelijk al is, en maak ik foto´s, misschien is ze er pas later, en dan zijn wij alweer weg, dus heb ik Dinsdag pas het zadel.

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 17:57

Citaat:
@ Ellis: Welkom Ellis, gezellig, nog iemand erbij, en weer met een Fries haha. Lekkere Fries!

Dankje Tong uitsteken

&& de rest ook bedankt natuurlijk Haha!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:11

Geen dank Haha!, you´re welcome.

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:22

Schijnheilig

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:25

Kan iemand van jullie trouwens ava's maken? Lachen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 19:10

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 20:05

Iedereen bedankt voor de felicitaties voor Lisanne!
Ik heb ze doorgegeven.

Patricia -> Super dat de galop weer lekker ging!
Ik heb het zelf gelukkig nooit meegemaakt, maar ik kan me idd goed voorstellen dat je na een flinke valpartij je vertrouwen even kwijt bent.

Ellis -> Welkom hier! Clown

Vanmiddag weer heerlijk met Grytsje bezig geweest!
Toen ik de stal binnen liep kwam ze meteen met haar hoofd over de staldeur, oortjes strak naar voren en meteen ff knuffelen.
Zalig vind ik dat met dieren, ze zullen je nooit verwijten dat je een dag niet bent geweest of ze tekort aandacht hebt gegeven ofzo.
In plaats daarvan zijn ze altijd blij als je er weer bent, genieten ze van alle aandacht die ze krijgen en accepteren ze het ook als je eens minder tijd hebt.
Ik heb Grietepiet eerst lekker lang gepoetst en vertroeteld, tussendoor lekker kusjes en knuffels pikken, en daarna even gelongeerd.
Ik kon het direct weer merken aan haar kniespieren dat ze tekort beweging heeft gehad; ze zakte er verschillende keren wat doorheen.
De veearts zag het ook en vertelde dat het idd mogelijk is dat als je bezig bent met spiermassa op te bouwen bij je paard en deze dan een poosje te weinig beweging geeft, ook al is het maar 1-2 weken, dat de spiermassa deels verdwijnt.
Ik wist niet dat het zo snel kon gaan, dus we zijn weer een stap terug.....
Baaaaaaal......... Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 21:11

Ben ik ook weer!!

Fanny Schrikken!! Hebben jullie er niks aan overgehouden? Ik zou ook trillend op m'n benen gestaan hebben als zoiets gebeurd zou zijn.

Madelief Ja, m'n nagels zitten er nog op!!! Go jij! Go jij! Hyper! De beurs was ook leuk. Het was in het World Fashion Centre in Amsterdam langs de A10. Was niet super druk, maar het was ook pas de 2e editie en wij waren eigenlijk wel de top van het segment dat op de beurs stond. Maar wel een aantal bestaande klanten gezien en een paar prospects (winkels die nog geen Mexx hebben, maar die ik wel graag binnen wil krijgen). Maar ook een aantal prospects die gezegd hadden langs te komen, maar uiteindelijk niet zijn geweest. Dat vind ik wel een beetje jammer.

Ellis Welkom!!

De friezen beginnen nu wel echt te overheersen of niet soms? Knipoog

Branka Super mooi halster!

Peet Zo doe mij ook zo'n mevrouw die leuke spulletjes geeft!! Vork Mooie zweetdeken hoor!

Ilona Ik ga nu in Maasland staan. Er zijn maar 4 boxen en een grote buitenbak en ook land. Dus X-tremo kan straks gewoon nog elke dag naar buiten. 's winters in de bak en zomers op een eigen stukje land. Ik kan er per 1 maart terecht. Ga nu dus van de week de stalling opzeggen op mijn huidige stal.

Vind het wel heel jammer. De sfeer is er super goed en de mensen ook heel leuk. De uitrijmogelijkheden zijn ook beter. Maar de afstand... Het is toch niet fijn als je 's avonds om 19:00 thuis komt, eten moet koken en daarna weer een klein half uurtje naar je paard moet rijden. Het is zo'n geren en gevlieg. Nu ben ik er met 5 à 10 minuten.

Gisteren trouwens super lekker gegeten bij een nieuw Japans restaurant vlakbij de RAI. Het heet The Orbit. Echt een aanrader mocht je van Aziatisch eten houden en in Amsterdam willen gaan eten. Het is niet dat je aan zo'n kookplaattafel staat. Je eet gewoon van de kaart, maar het is echt super lekker!!

Heb wel zo ongeveer iedereen gehad toch? Ik ga even een hapje eten naar binnen werken en denk ik lekker vroeg op bed liggen. Ciao!!

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 21:25

Bedankt Saida en Yenneke Clown

Citaat:
Ellis Welkom!!

De friezen beginnen nu wel echt te overheersen of niet soms? Knipoog

wat wil je ook Lachen Kijk in hun ogen, en je snapt waarom Haha!