Zie nu de foto;s ook, hij staat hem helemaal super hoor 
Yenneke: Handig zeg een stal dichterbij! Is daar ook weiland bij, of zijn het alleen stallen. Hier in de buurt heb je zo weinig stallen met land erbij, echt jammer!
Sanne: Leuk zeg zo'n filmpje opnemen! Ben benieuwd of je een goed cijfer er voor krijgt. Zou wel leuk zijn
En over je caafs.. snel gegaan zeg, nu alweer 4 weken! Vind het zelf altijd jammer als er dieren weg moeten, maar je kan ze moeilijk allemaal zelf houden 
Patriesje: Dat is handig zeg! En als Bailando serieus aan de slag gaat, moeten er wel trainings foto's komen he
En wat een aparte cursussen, heb er nog nooit over gehoord maar het klinkt wel interessant 
Branka: Mooi halster zeg!! Echt een mooie kleur, hij staat Frío prachtig!!

Jasmijn: Gelukkig is het feestje goed afgelopen. Ik ken ook van dat soort meiden die alleen maar op ruzie uit zijn
Echt zo vervelend.. maar ik laat ze ook altijd links liggen werkt het beste 
Flamon: Dat is schrikken zeg!! Viel ze zomaar uit het niets op de grond dan
Dat is wel erg vreemd! Doe maar voorzichtig aan.Es: Als ik het zo lees is het geen manege voor mij zeg!
Ik zou helemaal gek van die mensen worden die zich met mij en me paard bemoeide!! Ik bepaal zelf wel of ik zonder zadel ga of niet.. Beetje vervelend. En het is juist super goed om af en toe dat soort "gekke" dingen met je paard te doen! Daar hou je hem lekker fris mee
Fijn trouwens dat het zadel is geregeld!Saida: Ojee.. dat is niet zo goed nieuws van je schoonmoeder.. Wat rot voor je man en kinderen! Gaat het nu wat beter met dr ?
Soeske: Heeerlijk dat buitenrijden he, en dan zo'n lekkere galop met de wind door je haar!

Ik ben gister middag ook lekker naar buiten geweest met 2 vriendinnen en Amanda
Ging heel erg goed, ik ga voorop en rijden maar. Lekker over de ruiterpaden een galopje en dan weer lekker rustig aan. Was helemaal super had me oude stalletje + omgeving echt gemist merkte ik
. En vandaag met me vriend en me zus + vriend wezen schaatsen! Was wel even wennen, had het lang niet meer gedaan, maar schaatsen vrij snel weer lekker over het ijs

Hij was ook vet heet op de ruiterpaden, toen we teruggingen ging ik maar stappen langs de weg.
En het staat hem goed!
). 

Ja, morgen ga ik gelijk foto´s maken!
De beurs was ook leuk. Het was in het World Fashion Centre in Amsterdam langs de A10. Was niet super druk, maar het was ook pas de 2e editie en wij waren eigenlijk wel de top van het segment dat op de beurs stond. Maar wel een aantal bestaande klanten gezien en een paar prospects (winkels die nog geen Mexx hebben, maar die ik wel graag binnen wil krijgen). Maar ook een aantal prospects die gezegd hadden langs te komen, maar uiteindelijk niet zijn geweest. Dat vind ik wel een beetje jammer.