Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarBri schreef:Ilsemarie mooie fries zeg! Ziet er fijn uit.
Laura wordt het een clinic voor Friezen of gemixt? Ik vind de kosten eerlijk gezegd ook wel meevallen. Het is voor mij wel een uur rijden, maar lijkt me wel leuk. En ik heb die dag nog niets staan. Lijkt me ook leuk om weer eens andere ruiters met Friezen te ontmoeten. Ben normaal wat huiverig voor inschrijven voor clinics, maar misschien die drempel keer over gaan.
Mijn Fries was op wedstrijd ook altijd erg op de rem. Ligt absoluut ook aan eigen spanning, maar waar de arabier dan toch flink bleef lopen, gaat zij compleet op de rem. Hoor dit ook van de andere friezenruiter die ik ken. Gelukkig gaat dit na wat kilometers en toch veel trainen op de juiste manier wel echt steeds beter.
Ik wil in februari weer gaan starten L2 in Heteren. Maar dan wel graag overdag. Zo'n late avondstart is niets voor ons.
hannelover schreef:Wow wat gaan jullie allemaal als een speer echt super gefeliciteerd met alle mooie uitslagen!
Wij hebben deze maand overgeslagen maar in februari gaan wij weer van startnu al zin in!
Hier vanmiddag lekker 2 uur buiten gereden en ff naar de manege geweest (develruiters) eerst ff in de binnenbak paardje moe gemaakt toen naar de beruchte buitenbak gegaan waar mevrouw me er tijdens een wedstrijd probeerde (zonder suc6) af te gooien maar het was zo erg dat ik ben afgestapt toen de rodeo klaar was (dat was een historisch momentik heb in die buitenbak uiteindelijk zelfs gegaloppeerd! Echt super trots op me meisje ( die rodeo kwam dus door mijn eigen wedstrijdstress want ik ging nu de bak in met mijn gevoel op 0 dus volgende x maar een valeriaantje nemen
)