[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 21:11

Angela aaahw wat een lieve foto's weer <3

Alicia haha ik weet nog niet helemaal wat ik 'r van moet vinden, al dat gedoe op een wiel enzo, hmmm.... Jij rijdt dus eigenlijk ook motor? Of ging je eerst altijd achterop dan? Wel leuk altijd zo'n weekend, traditie :) Haha Hailey is ook een mooie naam inderdaad! Toch logischer dan Buelly of Yamahayi oid.... :P Oh ik wil ook wel bij jou eten vanavond! Manlief zit net te vragen of ik niet wat wil koken maar we hebben eigenlijk niets in huis :Z

Heidi haha die paarden groeien hier in Tunesie regelmatig aan bomen, in Nederland heb ik ze inderdaad ook nog weinig gezien, zal wel met het klimaat te doen hebben ofzo.. Wat fijn dat het zo goed gaat met Jesse, heel blij omdat te lezen!

Ingrid oh snap het, dat is al een behoorlijke ploeg zo natuurlijk..

Nou de eigenaar van Mouza wilde toch ineens vandaag van hem af, heel gedoe en we moesten hem gelijk op komen halen.. Dat is dus gebeurd, we hebben hem vast op de boerderij gezet en Mabrouk ook maar vast overgehaald, dan voelt hij zich iig niet alleen. Flinke voorraad voer opgehaald en ze staan nu heerlijk naast elkaar te soezen <3 ben zo blij!

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 23:46

Ik ben der ook weer...en jeej...wat gaan jullie hard zeg :o !

lakshmi : Jeej wat prachtig! Wonen jullie er al lang? 35 graden :wow: ?!?!?! Sodemieters, wat warm zeg!! En wat is Mouza gaaf zeg!!! Hijs prachtig <3 ! Gefeliciteerd!! Hij is der ook al lees ik! Wat leuk zeg!
Ja...mijn verhaal met Leo... Mis m'n maatje nog iedere dag verschrikkelijk! Hoeveel wij hadden meegemaakt samen, pfff dan moet het met iets eindigen waar je dan ook niks en dan ook maar niks aan kan doen en dat voor een paard die nog zo goed in z'n kop is. Ben ook een tijd zo ontzettend boos geweest, gewoon om het feit dat het zo vreselijk oneerlijk was/is.

evdpanne : Goed teken dat er bij shaggy rust in komt toch! Gewoon lekker de tijd nemen toch :) !

heikedenise: Ben nog niet helemaal beter, maar het gaat wel weer! HIhihi ja...en Bando...hij komt zeker niks te kort al ik er niet ben... Hijs juist weer beetje dik geworden :o . Wat fijn dat je er over een week weer op mag!

Prinslover: Lekker dat Chico goed gaat zeg! Dan kom je der altijd met zo'n lekker gevoel af!

Hosante: Lekker dat de paarden weer beter gaan, moet een opluchting voor je zijn!

Alddable: Ja klopt, nu snap ik je over de foto's ;) . Hij moet er natuurlijk wel mooi op komen te staan :+ !
Ja verhaal van Lee... Was echt mijn kanjer mijn allesie! Ben ook heel blij met Bando hoor, super blij zelfs! Maar tis toch heel anders. Ben wel ontzettend blij, dat Leo en Bando als water en vuur verschillend zijn met mekaar.

Machonito: Ook even in jou profiel gespiekt! Wat een knappert is macho zeg! wauw!

Net sinds een week weer bij Bando geweest.... hihi :o ... dat hij van een pukje gras groeit is voor mij nu wel duidelijk :') ... Longeren ging goed :D !! Kunnen we de kilo's er weer af slingeren :Y)

evdpanne

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 07:54

Heidi: Leuk hoor Jesse met zijn eigen paardje :D. Die wordt wel een topruiter als ie al zo jong begint :P.
Martine: Lekker hoor dat je er al twee thuis hebt staan :). Komen er weer snel foto's van je eigen stekkie? Ben benieuwd hoe het er nu uit ziet!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 08:56

Alicia - en smaakte de overschotel hij klonk in ieder geval heerlijk in mijn oren.

Martine - echt super dat er al 2 bij je huis staan moet echt een goed gevoel geven als je uit je raam kijkt, :D hoe gaat de verbouwing?

Heidi - ach wat leuk, en jesse wordt zeker een top ruiter als die al zo vroeg begint.
en bij ons op de manege lopen de kinderen ook zo achter je aan ;)

Nathalie - balen dat je nog niet helemaal beter bent, maar je bent wel lekker bij je kanjer geweest en heb even lekker met hem gewerkt super toch

Angela - druk bezig zo te lezen, maar het eindresultaat wordt vast mooi :D
en wat een lieve foto's weer van je 2 kanjers <3

hier weinig te melden ben weer heerlijk in love op mijn topper wat kan die toch heerlijk kroelen en knuffelen echt een grote knuffelbeer. <3 <3

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 11:19

hahahaha Jesse word een top top top ruiter later hahaha. :P
al moet ik hem nu nog echt vast houden hahhhaha. :o

Nati Dankje wel.
Ja Macho is echt heel leuk. :D

lakshmi: jammer nou he dat zulke bomen nou net niet in Nederland groeien hahaha
anders had ik een hele plantage gehad hahahaha 8-)

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 13:15

Heey

Dankjulliewel :D.

Heidi: Wat gaaf van Jesse zeg :D.

Nathalie: Fijn dat je weer even bij je knappert bent geweest :).

Martine: Wel jammer dat hij al persee weg moest maar aan de andere kant staat ie nu heerlijk thuis :D.

De paddock is bijna klaar :D. Gisteren leek het alsof we niet verder konden want het zand kon niet op tijd komen. Nu hebben we ergens anders zand gehaald en is het bijna klaar :D.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 13:57

Ik kom even binnen zweven op een roze wolk :D. Buitenritje was echt heerlijk! Het zonnetje scheen en was gezellig met mensen van stal. Op de heen weg vond ie het allemaal nog een beetje spannend, allemaal nieuwe dingen natuurlijk. In bos kon die uiteindelijk ook lekker ontspannen met een lang teugeltje stappen :). Terug heeft ie zelfs voorop gelopen, we kwamen het bos uit en daar reed net een vrachtwagen weg en dat vond het paardje wat voorop liep spannend. Shaggy niet dus ik liet hem er langs gaan en de rest volgde. En zo heeft ie de hele weg terug gewoon lekker voorop gelopen. Was ie zelfs nog rustiger dan toen die achteraan liep :D. Dus ja ben echt trots op hem en heb echt ontzettend genoten!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 16:50

Esther: Super dat Shaggy het zo goed deed en dat je heerlijk gereden hebt :D.

De paddock is klaar :D. Shaddy ging meteen rollen :P. Ze is er helemaal blij mee. Ze gaat nu soms gewoon even lekker in het zand staan :P.

Hier de foto's.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het zand moet nog aanzakken. Het is nu nog een beetje zwaar.

Afbeelding
Afbeelding
Zo stond ze lekker te genieten in het zand :P.

Nouchka loopt nog lekker te grazen.
Afbeelding
Afbeelding

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 17:26

Esther heerlijke buitenrit gemaakt altijd fijn.

En moppie fijn dat jullie paddock nu klaar is, toch wel lekker zo'n zandplekkie.

Martine gelijk al 2 paarden thuis kan je rustig wennen.

Ik ben vandaag even bij Ashley geweest en het viel niet tegen, ze is vanochtend waar ik bij was voor het eerst volledig in het tuig gegaan Ze is maar 1 keer overeind gekomen en 2 keer een waarschuwing gehad,
en heeft zelfs even een van de mannen meegetrokken (volgens mij merkte ze er niet veel van dat er 1 achter haar door de bak aan skiede). Van de week gaan ze met het tuig op over de weg om te kijken wat ze met het verkeer doet, want ze word wel een beetje druk van de kleinkinderen daar die de hele dag om haar heen rennen. (ze is in ieder geval straks kindmak).
En dan gaan ze pas proberen om er een karretje achter te hangen.
(we wachten in spanning af)

Ingrid

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 18:12

Saida: Ik woon praktisch in het Sprookjesbos.... :=

Heidi: Wat is het weer een braaf paard, leuk al die reacties van de kinderen.

Denise: Helemaal in de wolken zo te lezen, leuk! Ja, mn overnschotel smaakte goed. Maar het dessert was nog beter....

Angela: Ziet er goed uit en lekker opgeschoten.

Esther: Je mag idd trots zijn. Heel mooi weer om buiten te rijden..

Ik heb vanochtend Dable uit stal geplukt, snel opgezadeld, 30 min. gereden, uitgemest, in de wei gezet en toen snel naar mn vriendin om in haar nieuwe appartement te klussen. Met een blokkwast muren sausen.....

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 19:11

Alddable schreef:
Saida: Ik woon praktisch in het Sprookjesbos.... :=

Tja dat hangt af van welk Sprookjesbos, hèh?
Bij ons in Enkhuizen is er Sprookjeswonderland, maar ik geloof niet dat je zo dichtbij woont. ;)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 21:56

Alicia, zo jij at lekker vrijdag.. :Y) Goed gesmaakt? ;) En snel dagje Adable vandaag.. lief dat je je vriendin helpt!

Heidi, haha, jesse wordt een Edward in de dop joh :P

Angela, ziet er goed uit de paddock!

Esther, heeerlijk joh, die roze wolk verhalen! Je mag met recht trots zijn op die kleine aap van je :D . Stoer hoor!

Denise, ahh die Heike! Echt een knuffelbeer. Wanneer plaats je weer een plaatje van 'm?

Hosante, leuk van Ashley! Voor je het weet gaat ze als een volleerd paard de straat op ;) .

Fotospam :P

<3
Afbeelding

Spagaat, nieuwste kunstje :)
Afbeelding

Instappen
Afbeelding

Draf
Afbeelding

Draf
Afbeelding

Galop
Afbeelding

Issie leuk of issie leuk? <3

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 22:02

Hij is érg leuk ;)

Het ziet er super uit joh! En wát een knap koppie heeft ie toch <3

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 22:04

Iloon hij ziet er geweldig goed uit :+:
Martine nog gefeliciteerd, wat een onwijs gave nieuwe aanwinst en wat is dat allemaal snel gegaan! En staan ze nu aan huis die 2 , dacht dat te begrijpen..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 22:06

Thanx meiden :D ! Ben echt heel gek op hem, zeker nu hij afgelopen weken echt zó zijn best doet <3 .

Gab, hoe is het eigenlijk met Mor? Nog een beetje lekker aan t rijden?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 23:40

wow mooie plaatjes ilona, wat ziet 'ie er super uit!

martine, nog gefeliciteerd inderdaad!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 09:39

Prinslover schreef:
Spagaat, nieuwste kunstje :)
Afbeelding

Euhhhhh.... hiervoor heeft mijn instructrice een iets andere benaming dan spagaat. Minder complimenteus ook.... standje plaktafel :+

Rijfoto's zien er fijn uit. Gaat zo te zien goed met jullie!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 10:36

Ilona: Ziet er goed uit die rijfoto's, Chico ziet er echt goed uit!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 10:43

Zohe, jullie gaan hard..
Doe het ff kort, uit me hoofd..
Martine, wat super gaaf, nieuwe pony erbij! Ben benieuwd hoor!
Iloon, wauw! Wat gaan jullie goed zeg!
Verder ben ik de rest even kwijt.. Ben nogal druk, wat lesgeven hier en daar, werk, eigen paardjes (mooi weer) etc..
Dinsdag komt Callista even om Goya's zadel te checken, de osteopaat is 2 weken geleden geweest en wilde dat eerst uitsluiten. Goya boog niet zo goed meer in 1 kant op en galop aanspringen ging ook niet helemaal je van het op 1 kant.. Nu het zadel nog ff checken, want ik zit er niet meer goed op en voor Goya ligt hij ook niet helemaal meer lekker, hij schuift naar achteren. Nu zijn we ook goed bezig met trainen haha..

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 11:06

Lekker druk bezig dus ;). Ach dat is beter dan veel thuis hangen :).

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 11:19

Daar heb je helemaal gelijk in ;)
Zit nog ff na te genieten van Guns n Roses, zondag geweest en nu filmpjes aan t kijken.. Heerlijk :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 11:24

Mijn broertje kon daar gratis heen omdat een vriend van hem nog een kaartje over had :P. En dan gaat ie gewoon niet.... En hij was nog vrij ook ;).

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 11:41

Zeg maar tegen hem dat hij heel wat heeft gemist ;)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 11:59

Zal ik zeker doen ;).

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 12:02

Dank voor de leuke reacties meiden.. :D

Branka, haha, ja ach het is maar net wat voor naam je het geeft.. ;) . In de VD normen noem je het spagaat, ik heb het hem ook moeten aanleren, hij deed het niet vanzelf, zoals sommige paarden dat wel vanzelf doen zeg maar.. Dus voor mij heet t spagaat hihi.. Maar t gaat idd goed. Binnenkort 3 wedstrijden weer, ben benieuwd. Hoe is het nu met jou? En met Frío?