[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laulau85

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 15:27

Karina WAUW!!!! Die is gaaf!! Het is je inderdaad echt gegund! Ennuh je bent nou wel verplicht om heeeeeel vaak foto's te laten zien hier hoor!

jus Wow die manen zijn echt lang. en ook die voorpluk joh. Lijkt me niet makkelijk met eten.. Hangt allemaal in zn bak...

sanne ziet er echt uit als een superweekend!! Echt gezellig.
Ik wil Hincapie ook bitloos gaan proberen dan maar als hij er veel pijn aan heeft ook gewoon dan vind ik dat niet fair.
Ik rij hem denk ik gemiddeld 4 a 5 keer per week varieert een beetje.

Vandaag lekker Hincapie losgegooid in de losgooibak. Die is nou eindelijk helemaal af dus durf ik Hincapie erin los te gooien.
Enig nadeel was dat meneer de merries in de wei ernaast veeeel leuker vond. ik samen met mn moeder aan die rand en nog was het moeilijk om hem de bak rond te krijgen. Maar showen dattie deed. Zo erg dat de Anda die op de wei stond gezellig mee begon te doen hihi...

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 16:25

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 16:49

Sanne gave foto zeg! Ga zo het topic bekijken!!

Zo ik ben gebroken....
Hebben in de achtertuin een boom staan en die is de laatste jaren nogal fors gegroeid. We wonen in een rijtjeshuis en door die boom hebben de buren in de middag nog maar in de helft van de tuin zon. Das dus niet echt gezellig dus was het tijd om de top eruit te zagen...

Vriendlief zegt al weken dat hij dat het volgende weekend gaat doen maarja druk druk druk. Dus ben ik vandaag op het keukentrapje geklommen en kon net bij een tak die eruit moest. Dus ik aan de gang gegaan en in een half uur die tak uit de boom gezaagd! Zelfs zo kunnen mikken dat hij bij de buren op het grasveldje in hun tuin landde zo dat ik hem eruit kon trekken over de schutting. Was echt een tak van een meter of 2 1/2 a 3 en flinks zwaar haha...
Daarna nog twee takken eruit gezaagd die kleiner waren maar niet meer logisch waren omdat die grote tak ernaast weg was.
Net alles klein staan maken zodat in ieder geval het grootste deel in de container past. De rest moet volgende week maar mee...
Ben nou gebroken maar wel trots hihi. Wat nou mannenwerk :P

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 16:54

Anouk: hoorde het al, graad of 25? Ideaal! Hier vandaag nog weer warmer, geloof zelfs over de 45... Net de dag van de opening! Wat lekker om je mannetje thuis te hebben, zeker de hele dag ermee bezig zo?

Saida: mm ja hier slapen we de hele nacht met de airco aan.. Ook niet echt gezond, maar zonder airco lig je te baden in je zweet... :( De borden zijn ingeslagen en de eerste broodjes verkocht :) Wat zielig van Tommie :( onze honden proberen ook altijd paardenpoep te eten :r ik wist niet dat er in NL giftige padden waren? Die hallucineerkikker komt toch uit australie ofzo? ;)

Laura: die arme Hincapie :( gelukkig hebben jullie daar paardentandenartsen! Hier kunnen ze er niets aan doen :(

Kelly: dank je! We hebben vanmiddag al gewerkt en vanavond de echte opening :) lekkere Adorno toch!

Madelief88: dank je :) ja en gek he toch meerdere bokkers in dit landje hier :) alleen heeft ze geen huurauto kunnen vinden dus is het even uitgesteld helaas! Jullie hebben een interessant weekend gehad zeg :)

Karina: wow wat een heerlijkerd! Hij lijkt wel wat op Flavio, niet alleen omdat hij ook zweetvos is (toch? zie een wat donkerdere staart dus toch geen palo?) maar ook zijn bouw geloof ik, al is Flaaf wel iets dikker. Prachtig hoor!!

Zasread: ziet er supergezellig uit allemaal!!

Zo dit was even heel snel tussendoor! Vandaag de opening dus vanaf 7 uur s ochtends aan de slag geweest! Eigenlijk wilden we pas s avonds openen maar omdat er zoveel mensen kwamen vragen of er al wat te eten was zijn we maar vast met broodjes begonnen :) En al zeker 30 verkocht! Yeah, het lijkt erop alsof het goed gaat lopen :) :) dit waren allemaal toevallige passanten! Meeting met Bedouin is vooralsnog niet doorgegaan, ze kon geen huurauto vinden, da's jammer :( Nou ik moet weer terug naar de zaak :) :) druk druk druk

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 16:58

Geweldig Laksmi dat het zo goed loopt!! Echt super joh! Dan is het niet erg om het druk te hebben he!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 17:08

Even snel, want ik zit eigenlijk alleen maar buiten te kijken steeds of het goed gaat haha, heb echt geen rust.
Volgende lading foto's zullen we maar doen als ie een beetje bijgetrokken is, ik schrik er toch steeds weer beetje van hoe opgetrokken ie is. Maarja, heeft even tijd nodig.

lakshmi schreef:
Karina: wow wat een heerlijkerd! Hij lijkt wel wat op Flavio, niet alleen omdat hij ook zweetvos is (toch? zie een wat donkerdere staart dus toch geen palo?) maar ook zijn bouw geloof ik, al is Flaaf wel iets dikker. Prachtig hoor!!

Dank je! Als het goed is is Girasol ook gauw weer wat dikker ja... hij heeft zeker wat van Flavio weg. Over de kleur zijn we nog niet uit, zijn manen zijn wel weer toch nog een stuk lichter als van Flavio. En de donkerdere bovenkant van de staart zegt ook niet alles. Ik weet graag alles zeker haha, dus het monsterzakje ligt al klaar en ik ga hem toch even op creme-gen laten testen :D . Het maakt me verder niet uit omdat ik er niet mee ga fokken en ik vind het gewoon supermooi zo als ie is, maar ben gewoon nieuwsgierig.

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 17:08

Vanaf 411

Lakshmi: Hoe is het gegaan vandaag? Pff 40 graden, dat is echt niet mis.

Anouk: Wat ik er van begreep is dat ze eerst samen met haar man in Frankrijk wilde gaan wonen en al een woning had en toen haar man overleed het gecanceld had en daarna toch maar alsnog een woning heeft gevonden. Dit heb ik niet van haar, maar van een student van haar die erg goed bevriend is met haar.
Zelf zei ze ook dat ze naar Frankrijk ging, maar het verhaal ervoor heb ik van haar student die bij mij stalgenootje is.
Haar bedrijf blijft hier gewoon door gaan. Gelukkig maar.
Haha die Bas, die valt gewoon in slaap in de bios.

Saida: Wat vervelend voor Tommie. Weet je wat het is geweest?
Lekker hoor, dat je buitenritje zo super ging.

Laura: Toen er bij Atlas een tand was getrokken mocht ik na een dag of 2 weer gewoon rijden met bit. Ik heb het niet gedaan, maar het kan wel. Ik zou het gewoon voor de zekerheid aan da vragen.

Angela: Gefeliciteerd. Fijn dat de wedstrijd zo goed ging.

Kelly: Ik heb er ook wel vertrouwen in. Leuke foto’s trouwens. Erg stoer.

Cloris: Lekker dat je haar voeten nu wel op kan pakken en dat je haar dalijk zelf kan bekappen. Mag je dat nu al?

Frank: Dat was dat jaarling friesje zeker?

Madelief: Mooie reading hoor.

Karina: Wat is Girasol een apart paard. Wel schitterend hoor.
Die laatste foto is wel errug sexie zo met 5 benen. Haha.

Jus: Zonde hoor van die manen. Doen ze daar niks aan? Of intereseren ze zich daar niet voor?

Sanne: Mooie foto zeg en wat een schitterend paard is Halley.

Laura: Goed van jou. Als je op die mannen moet wachten!! Ik heb er ook zo’n eentje thuis.

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 17:20

Gisteren heb ik met Atlas aan de lange lijnen gelopen. Hij vond dit wel leuk. Hij is weer zoekende naar een uitdaging.
Vandaag in overleg met mijn homeopaat heb ik voor het eerst weer een klein buiten ritje gemaakt samen met mijn vriendin.
Mijn vriendin dr paardje mag ook alleen maar een half uurtje stappen onder het zadel. Ik ging natuurlijk weer zonder zadel.
Op de heen weg ging het ontzettend goed, maar op de terug weg zette Atlas er ineens een vaart in en probeerde weg te galoperen. Gelukkig kon ik hem houden en na een paar kleine bokjes heb ik hem van het ruiterpad af gehaald en op de weg verder laten stappen. Heel vaag, op de weg is hij vele malen rustiger dan op het ruiterpad. Heeft niets met galoperen op het gras te maken, want dat doen we niet.

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 17:22

Nou Sanne, bedankt he voor die foto's van mij. Ik duik direct onder. (En had nog niet eens gedronken).
Wel gave foto's van Halley, en ja waar is die enorme strekfoto?

Oh ja, Ilona, ik heb je verloren deurmat ook weer gevonden:

Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 17:29

_O- _O- _O- :') :')

En DE strek-foto van Halley

Afbeelding

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 17:32

Karina wat gaaf!!! Ik ben heel benieuwd hoe hij eruit ziet als ie wat opknapt!!

Halley ziet er ook goed uit. Ga eens topicje kijken :D

Ik heb verder niet zoveel te melden. Rij tijdelijk een ponytje bij omdat het meisje dr enkelbanden verrekt heeft.
Wel gek, weer een pony (nouja... 1.56, haha)
En Vaj gaat hartstikke fijn. Vrijdag hebben we de regiokampioenschappen.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:01

Karina wat een knappert!!!!! hij is je zo gegund ;) heel veel geluk met hem.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:03

Karina: Wat issie gaaf!!! Dat heb je echt heel erg verdient!

Hier zijn dan de foto's die ik gemaakt heb bij Jan&Lisenka

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding
Hindernis moet je er zelf bij denken :P

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:07

Er blijven maar smulfoto's voorbij komen zeg!!

Wat een geweldige paarden allemaal!!!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:07

Potverdorie.. die Halley kan me een partijtje bewegen zeg :~

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:13

Halleys vader is van Pallares die fokken heel funcioneel bewegen vaak heel goed. (heb zijn afstamming gelijk bekeken toen ik de bewegingsfotos heb gezien , mooi beest)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:15

Nou zojuist een clicker gekocht dus kan ik daar mooi mee aan de gang.
Gezien ik in de dierenwinkel was kon ik het niet nalaten wat spulletjes voor Rocky te kopen, dus wat kattenmeld, kattensnoepjes en nog een speelmuisje voor hem gekocht :D

Vandaag gewerkt, ging wel oke :) Was alleen mn brood vergeten lekker stom!

Morgen weer naar Furia! En dan 's avonds werken.
Daarnaast het super nieuws dat Rico alweer een nieuwe baan heeft! Hij is aangenomen in de functie die hij wilt, lekker hier in Alkmaar.
Helemaal happy :D :D

Laura: Lastig, paarden gaan dus om en om door de baasjes de wei op, gaat dat geen ruzie opleveren?
Hincapie lekker aan het showen, en geen eens foto's ? :oo
Anouk: Goh en dan popt bij Frank niet automatisch jouw naam op :D Wel leuk dat je Dessie kan rijden dan!
Karina: Hij is gaaaaaf! Wat lief van je ouders, maar dat heb je inderdaad wel verdiend :(:)
Veel plezier met hem!
Sanne: Nou dat klopt ook wel ja, linksachter was altijd al zijn minst sterke been waardoor hij rechts best problemen had.
Daarnaast kan hij op de linkerhand dan weer opeens zijn hoofd naar rechts knallen. Moet nog even de verbindingen voor me zien als je snapt wat ik bedoel, maar wilde binnenkort toch ook nog eens de chiropractor er bij halen.
Superrrr leuke foto's, vooral die foto's van Jan zijn echt geniaal :')
jus: WTF wat een manen!! Zo een beauty hoor :+: Alle foto's die je plaatst zijn altijd errug gaaf.
Ach, ik typ maar met 2 vingers :D
Anouk: Ben druk bezig met me rijbewijs :D Lekker voor Sam, rollen! Clicker heb ik inmiddels in huis, laat het hier weer weten.
De reading, dingen die ik niet wist, nouja het maakt het allemaal wat duidelijk voor me.
Furia was de laatste tijd geslotener, haast introvert, naar andere paarden toe en maakt af en toe hoe gek het ook klinkt een oude indruk.
Geen ik ben jong ik doe lekker gek ga uit me dak gedrag. Nu heb ik dat ook niet :D Dus wat dat betreft lijken we heel veel op elkaar, ik ben ook vrij stabiel.
Echt nieuwe dingen dsu niet, wel een hoop bevestiging!
Iloon: Nou dan kloppen mn verhalen dus wel enigszins want zo is ie ook wel :D Ja komt goed, dacht ik ook wel maar vond t zooo vreemd!
Veel plezier met Chico knuffelen vanavond!!
Martine: Een goede start dus, super! Jammer van de meeting maar goed, komt vast nog :D
Snowy2004: Leuk lange lijnen! Hahaha stoute Atlas :D
Esther: Zo foto 10 is gaaaaaf!

Ik ga eten! bye :wave:

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:17

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:22

Madelief ja is heel irritant.
Het is zo geregeld dat de paarden op de wei gezet kunnen worden wanneer je dat wil. Daar betaal je dan wel voor.
Degene die dat niet willen zetten de paarden er zelf op. Het grootste deel gaat prima samen. Er zijn er slechts een paar die niet in kuddeverband kunnen.
Hincapie is er daar één van haha. Of we hebben volgend jaar een heleboel veulentjes...

Ennuh inderdaad geen foto's.... Had mn handen vol aan het laten lopen van Hincapie die toch echt liever naar de merries op de wei keek...

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:22

Dat is hem goed te zien Jus!
Adorno kan ook zo mega bewegen alleen ik krijg het nooit op de foto :?

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:24

Sanne, jij hebt naar hartelust uit kunnen leven daar :D
Prachtige plaatjes heb je geschoten :j

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:36

Héle gave foto's weer allemaal van nieuwe en 'oude' paarden. Ik heb helaas geen tijd om jullie allemaal apart een reactie te plaatsten... :o Maar ik vindt al jullie paarden prachtig.

Jus, die is inderaad héél gaaf. Bedankt voor het plaatsen van de foto, van zo'n paarden wil ik wel een stal vol later.
Is dat een paard voor de verkoop o.i.d.?

Urbino is gisteren mee geweest om te oefenen op een concours terrein. We hebben niet meegedaan, maar we zijn wel even wezen kijken hoe het ging met hem daar. Hij vond het echt heerlijk. Hij liet zich goed zien! Dan wordt hij zo trots haha. Als ik hem kon vertellen hoe leuk ik hem vind werd hij helemaal gek van me!!
Voor de mensen die zeiden dat ik evengoed maar foto's moest plaatsen van Urbino; een foto bij deze:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Sjaad op 10-08-09 18:40, in het totaal 3 keer bewerkt

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:37

:):) :):) :):) *\o/*

Morgen wordt Igneo 1 jaar!!! En dat betekend dat hij ook al weer 1 jaar van mij is :D :D :D Wat gaat de tijd toch snel!!
Johan gaat morgen foto's van ons maken. en dan mag ik er 1tje uit laten vergroten als cadeau.

Vorig jaar werd ik rond deze tijd door Aline gebelt dat Fiesta aan het kegelen was, wat een gek idee eigenlijk dat ik toen nog niet wist wat voor fantastisch hengstje geboren zou worden.

Igneo vorig jaar:
Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:41

Nishada: Gave foto zeg van jou en Urbino!
Sanne: Goh ook Igneo al weer bijna een jaar.... De tijd gaat inderdaad echt hard!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 19:00

Heey
Karina : Wat een prachtpaard zeg :D.
idefix : Ik denk niet dat hij iets tegen bont had want het was op de tinkerdag ;).
Iloon : dankje :D. Het is idd een tinker kruising, het is een tinkerxfries ;).

Dankjulliewel allemaal, verslag met foto's komt echt morgen, vandaag ben ik samen met de mensen van dyio naar de paardenmarkt in bemmel geweest. Ik moest om half 6 opstaan dus ben nu helemaal gaar.