Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De borden zijn ingeslagen en de eerste broodjes verkocht
Wat zielig van Tommie
onze honden proberen ook altijd paardenpoep te eten
ik wist niet dat er in NL giftige padden waren? Die hallucineerkikker komt toch uit australie ofzo? 
gelukkig hebben jullie daar paardentandenartsen! Hier kunnen ze er niets aan doen 
lekkere Adorno toch!
ja en gek he toch meerdere bokkers in dit landje hier
alleen heeft ze geen huurauto kunnen vinden dus is het even uitgesteld helaas! Jullie hebben een interessant weekend gehad zeg 
En al zeker 30 verkocht! Yeah, het lijkt erop alsof het goed gaat lopen
dit waren allemaal toevallige passanten! Meeting met Bedouin is vooralsnog niet doorgegaan, ze kon geen huurauto vinden, da's jammer
Nou ik moet weer terug naar de zaak
druk druk druk lakshmi schreef:Karina: wow wat een heerlijkerd! Hij lijkt wel wat op Flavio, niet alleen omdat hij ook zweetvos is (toch? zie een wat donkerdere staart dus toch geen palo?) maar ook zijn bouw geloof ik, al is Flaaf wel iets dikker. Prachtig hoor!!
. Het maakt me verder niet uit omdat ik er niet mee ga fokken en ik vind het gewoon supermooi zo als ie is, maar ben gewoon nieuwsgierig. 

Was alleen mn brood vergeten lekker stom!

Wel leuk dat je Dessie kan rijden dan!

Alle foto's die je plaatst zijn altijd errug gaaf.
Lekker voor Sam, rollen! Clicker heb ik inmiddels in huis, laat het hier weer weten.
Dus wat dat betreft lijken we heel veel op elkaar, ik ben ook vrij stabiel.
Ja komt goed, dacht ik ook wel maar vond t zooo vreemd!

Maar ik vindt al jullie paarden prachtig.
Wat gaat de tijd toch snel!!
.
.
. Het is idd een tinker kruising, het is een tinkerxfries
.