Even snel, want ik zit eigenlijk alleen maar buiten te kijken steeds of het goed gaat haha, heb echt geen rust.
Volgende lading foto's zullen we maar doen als ie een beetje bijgetrokken is, ik schrik er toch steeds weer beetje van hoe opgetrokken ie is. Maarja, heeft even tijd nodig.
lakshmi schreef:Karina: wow wat een heerlijkerd! Hij lijkt wel wat op Flavio, niet alleen omdat hij ook zweetvos is (toch? zie een wat donkerdere staart dus toch geen palo?) maar ook zijn bouw geloof ik, al is Flaaf wel iets dikker. Prachtig hoor!!
Dank je! Als het goed is is Girasol ook gauw weer wat dikker ja... hij heeft zeker wat van Flavio weg. Over de kleur zijn we nog niet uit, zijn manen zijn wel weer toch nog een stuk lichter als van Flavio. En de donkerdere bovenkant van de staart zegt ook niet alles. Ik weet graag alles zeker haha, dus het monsterzakje ligt al klaar en ik ga hem toch even op creme-gen laten testen
. Het maakt me verder niet uit omdat ik er niet mee ga fokken en ik vind het gewoon supermooi zo als ie is, maar ben gewoon nieuwsgierig.