Vandaag ga ik waarschijnlijk met me nieuwe zadel rijden..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Essssss schreef:@ Branka: Gezellig hoor, en echt een prachtig halster heb je daar, ben benieuwd hoe hij op Frietje staat.
PatriesjeMR2 schreef:Ik heb besloten mijn 2 zadels in de verkoop te doen. Ik heb nog een boomloos Heather Moffett, dus kan wel gewoon doorrijden.
Maar 1 gebruik ik al nooit omdat die al lang te klein is, en de andedere is nu ook een maatje te klein geworden.
Zie topic
Essssss schreef:@ Branka: Hahah geen probleem hoor, ik gebruikte het altijd voor een ponykamp pony, die naam. Zal voortaan gewoon Frío zeggen. Dat halster staat hem echt prachtig, wow, had het niet verwacht, haha dat gaat nu ook op m'n verlang lijstje staan. Goede aankoop!
Essssss schreef:Net naar de Carrefour geweest, een soort Ikea alleen dan nog groter, met echt van alles, levensmiddelen, fietsen, tv's, computers, lampen, kleding, noem maar op, de gekste dingen hebben ze daar nog. Dus even geshopt, zonnebril, paar shirtjes voor lekker naar Fuego aan te doen en op school, nieuwe computer voor m'n moeder die haar Laptop had gesloopt haha, en nog wat levensmidelen enzo, en kleding voor stiefvader en moeder, en daarna naar de Wok geweest, komen we elke week, zijn we vaste klant, heel leuk, kennen ze ons helemaal, krijgen we altijd schnaps op het einde, en sieraden hihi, omdat we daar elke week komen. Hele aardige Chineesjes.