[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eskimo

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 10:36

En, reed je hoofdstel lekker haha.

Vandaag ga ik waarschijnlijk met me nieuwe zadel rijden.. Haha!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 10:36

En, staat het nieuwe hoofdstel goed??

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 11:53

Mogge allemaal. Lekker met een cappucino even internetten. Straks richting Frío lekker rijden.
Gisteren heeft hij een dagje vrij gehad omdat ik richting Leeuwarden was naar de hengstenkeuring van het KFPS. Wat ik daar met een Spanjaard moest? Nou mooie paarden kijken, verder stond Hilda er samen met Manuela met een stand van hun foto's en schilderijen. Dus ook wat folders voor hen uitgedeeld. En een kennis van hen had een lens die ik heb gekocht en die heeft hem daar afgegeven.
Gezellige dag en ik heb ook nog een prachtig leren halster gekocht. Zelfde merk als mijn ook al prachtige hoofdstel. Donker bruin. Staat Frío volgens mij helemaal super!

Afbeelding

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 12:29

Branka, mooi halster hoor! Staat Frio zeker prachtig denk ik.

Zo toch naar het feestje gegaan, en haar totaal genegeerd en net gedaan alsof ze er niet was. Dat werkt toch het beste bij zo iemand, zij en haar vriendinnen zijn altijd uit op ruzie, daar leven ze echt voor.
De jongen die het feestje gaf had haar overigens niet uitgenodigd, ze had zichzelf uitgenodigd, en toe hij haar berichtje op hyves had gezien had hij gelijk gebeld en gezegd dat hij geen zin in ruzie had, en liever ons zag dan haar. Maar mn vriend en ik hadden gezegd dat het prima was dat ze kwam, want ik weet dat ze het irritanter vind om daar te zitten zonder dat er wat gebeurd Knipoog.

Ben een beetje ziekjes aan t worden Boos!..

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 12:56

Goede actie Jasmijn! Zo sloopt dat getreiter op niets uit en zitten ze zichzelf alleen dwars!

Niet ziek worden hoor!

Halster ga ik vanmiddag passen. Ben reuze benieuwd hoe het staat! Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 13:05

Wel foto's maken hoor!

Nou, ik hoop het ook niet, maar ik ben een beetje bang van wel. Voel me vandaag wel beter omdat ik lekker lang geslapen heb, maar nog steeds een zwaar hoofd en de zijkant van mn nek is wat opgezwollen..

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 13:20

Furia: Hopelijk zet 't niet door met dat griepje... in ieder geval beterschap!! Enne..goede zet met dat feestje Knipoog

Branka Ben benieuwd hoe het halster staat bij Frió. Is wel een heel chique halster Haha!

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 13:34

Zo alles even bijlezen ik heb de laatste tijd niet veel gereageerd maar heb alles wel een beetje bijgehouden! Nu de rest nog even lezen Knipoog

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:00

Branka : mooi halster zo iets wil ik voor janske in het zwart Haha!

ik was gisteren met janske gevallen was zooo eng. we waren aan het draven en in een keer zakte ze voor in en kwam met haar hoofd tegen de grond en ik viel op haar nek. en toen gooide ze zich zelf weer omhoog. stond gewoon met tranen in mijn ogen van de shok. was toen echt heel bang.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:02

Zo, weer ff bijgelezen. Zo ontzettend druk, school, paardjes, werk en alles hahah.
Yenneke, lekker hoor, stal dichterbij!
Patries, leuk, shambala! zelfde ongeveer wat ik ook doe Lachen
Es, gefeliciteerd met je zadel!
Verder weet ik het ff niet meer haha.
Gister weer ff heerlijk gereden, zonnetje erbij, heerlijk weer ff over de dijk gecrossed, altijd zo fijn. Wind tegen, tranen in ogen haha, helemaal super

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:26

@ Branka: Gezellig hoor, en echt een prachtig halster heb je daar, ben benieuwd hoe hij op Frietje staat.

@ Jasmijn: Gelukkig ben je gewoon gegaan, en is alles gewoon goed gegaan haha. De goede keuze hoor!

@ Fanny: Oei, dat is zeker schrikken? Jullie alletwee niets aan overgehouden dan alleen een hele erge schrik?

@ Soeske: Ah, heerlijk. Ik hoop dat ik dat ook snel in Nl kan doen.

Aaaaaaaaah, ik heb voor het eerst zonder zadel gegalopeerd, en nogwel op m'n eigen knolliebollie! Go jij! Go jij! Niet op het nieuwe zadel hoor, geld moest nog overgemaakt worden en ze had hem nog thuis liggen hihi. Maargoed, ik heb nog nooit zo'n lekkere heerlijke relax dagje met m'n lieverd gehad als deze. Joelle, Valerie en noem maar op zitten altijd heel erg op je te letten, eigenlijk willen ze alleen maar dat je dressuur met hem rijd enzo, maar ze waren vandaag lekker binnen ( Manege eigenaresse, dochter en iedereen van die familie ), dus kon ik eindelijk m'n gang gaan. Ze letten namelijk zo erg op je, dat je niets meer durft te doen, ze vinden het zelfs niet goed als je zonder zadel rijd..

Maaaaaaaaargoed, eerst een kwartiertje fanatiek dressuur gereden, daarna zadel erraf gedaan, en lekker zonder zadel fanatiek gereden. Zelfs gegalopeerd, op m'n eigen knolliebollie voor het eerst, had het nog nooit gedaan, en het viel hartstikke mee, heerlijk! Huilen van het lachen En daarna ging ik rondje om de wereld doen, en op hem liggen, en achterstevoren zitten en rijden, gewoon echt van alles om uit te proberen, was toch in m'n eentje en nog een vrouw die haar kind in de andere bak liet rijden. Het zonnetje scheen heel hard, dus het was zo geweldig. Alleen ik en m'n knollie, en foto makende moeder en stiefvader in de stoelletjes naast de bak hihi. Heb echt genoten van Fuego, een keer niet rijden. Daarna erraf gesprongen, en ging ik kijken of die nog steeds zo lief achter me aankwam, en ja hoor, zo lief! Hij had de hele bak om te rennen, maar over waar ik liep, liep hij achter me. Dus we hebben echt genoten van elkaar. Ook foto's, van nog met zadel, en daarna zonder genieten.. Even uploaden.

Geweldig dus!!!! Go jij! Go jij!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:38

Leuk joh! Je moet dat soort dingen echt vaker doen, is leuk voor je paard en leuk voor jou. Schijt hebben aan die mensen daar, sorry dat ik het zo hard zeg, maar juist dit soort dingen kunnen een band goed versterken. Denk dat Fue het op een keer wel zat zou worden als ie elke keer weer moet werken.
Fanny, oei, vervelend.
Suzanne, ken het gevoel. Maar vandaag lekker niks Lachen

Hmm.. ben lekker van een zondags ontbijtje aan t genieten, tosti en een beker warme chocomelk.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 15:22

Ja, ga ik zeker vaak doen, we genoten er allebij van. Idd gewoon schijt hebben aan die mensen, het is mijn eigen paardje, mag zelf weten wat ik er mee doe.

Hmm lekker, eetse!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 15:33

wow Suuz...lekker over de dijk galopperen... dat lijkt me toch ook wel lekker. Ik kan buiten niet zomer gaan galopperen)te gevaarlijk ivm verkeer etc
Klopt Shambhala werkt met dezelfde energie als Reiki Ja

Es, heerlijk met je paardje bezig gewest zo te horen... lekker hoor. Galopperen zonder zadel doe ik niet...ik durf niet zo goed.

Ik heb besloten mijn 2 zadels in de verkoop te doen. Ik heb nog een boomloos Heather Moffett, dus kan wel gewoon doorrijden.
Maar 1 gebruik ik al nooit omdat die al lang te klein is, en de andedere is nu ook een maatje te klein geworden.
Zie topic

emilyloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 15:34

Ik heb zelf geen barrokke paard.
Maar kvind ze echt mooi Party!!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 17:18

Essssss schreef:
@ Branka: Gezellig hoor, en echt een prachtig halster heb je daar, ben benieuwd hoe hij op Frietje staat.

Esmée, je bedoelt het vast liefhebbend maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het koosnaampje dat je gebruikt (ook al in een ander topic) voor Frío echt vreselijk vind. Heb liever dat je gewoon zijn naam gebruikt.

Het halster staat gaaf bij Frío Haha!

Afbeelding

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 17:21

PatriesjeMR2 schreef:
Ik heb besloten mijn 2 zadels in de verkoop te doen. Ik heb nog een boomloos Heather Moffett, dus kan wel gewoon doorrijden.
Maar 1 gebruik ik al nooit omdat die al lang te klein is, en de andedere is nu ook een maatje te klein geworden.
Zie topic

Je hebt gelijk als je ze toch niet gebruikt. Ligt er alleen maar minder waard te worden. Nette zadels, die raak je vast wel kwijt Knipoog

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 20:49

@ Patriesje: Ik durfde het ook nooit hoor, maar ik vond dat ik het vandaag toch moest proberen. Het zat heel lekker eigenlijk, beter dan in draf haha. Je hebt 2 mooie zadels te koop staan.

@ Branka: Hahah geen probleem hoor, ik gebruikte het altijd voor een ponykamp pony, die naam. Zal voortaan gewoon Frío zeggen Clown . Dat halster staat hem echt prachtig, wow, had het niet verwacht, haha dat gaat nu ook op m'n verlang lijstje staan. Goede aankoop! Haha!

Net naar de Carrefour geweest, een soort Ikea alleen dan nog groter, met echt van alles, levensmiddelen, fietsen, tv's, computers, lampen, kleding, noem maar op, de gekste dingen hebben ze daar nog. Dus even geshopt, zonnebril, paar shirtjes voor lekker naar Fuego aan te doen en op school, nieuwe computer voor m'n moeder die haar Laptop had gesloopt haha, en nog wat levensmidelen enzo, en kleding voor stiefvader en moeder, en daarna naar de Wok geweest, komen we elke week, zijn we vaste klant, heel leuk, kennen ze ons helemaal, krijgen we altijd schnaps op het einde, en sieraden hihi, omdat we daar elke week komen. Hele aardige Chineesjes.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 20:53

hier de foto`s van mijn mooie kado de friezen deken!!
Afbeelding
Afbeelding
samen mijn meissie op mijn mooie vent
Afbeelding
lekekr ff in het land
Afbeelding
zijn lieve koppie
Afbeelding
dit kan ik de hele dag hoor baas!!!!!!!
Afbeelding
en tsjillert zijn speelkameraadje gerrit!!!!!
Afbeelding
en om het af te leren nog een hoofdje van tsjil

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 20:56

zo dan vergeet nog te zeggen ik werdt vanmorgen wakker las ik op de teletekst vroomshoopmoet binnen blijven !!!!!!!!!!!!!!

nou ja zeg wij in het nieuws en het halve dorp afgesloten het eerste wat celine zei he we moeten naar tsjillert Clown
gelukkig geen gewonden gevallen en wij konden net langs de hekken met de auto

zo maar weer ff nieuws kijken hier woon ik dus meiden Knipoog

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 20:59

Essssss schreef:
@ Branka: Hahah geen probleem hoor, ik gebruikte het altijd voor een ponykamp pony, die naam. Zal voortaan gewoon Frío zeggen Clown . Dat halster staat hem echt prachtig, wow, had het niet verwacht, haha dat gaat nu ook op m'n verlang lijstje staan. Goede aankoop! Haha!

Dank je Knipoog En laat het maar weten als je op zoek gaat. Kan je de link van de site die ze verkoopt geven. Heb hem zelf op de Friese hengstenkeurig gekocht, maar ze worden ook via internet verkocht.

Essssss schreef:
Net naar de Carrefour geweest, een soort Ikea alleen dan nog groter, met echt van alles, levensmiddelen, fietsen, tv's, computers, lampen, kleding, noem maar op, de gekste dingen hebben ze daar nog. Dus even geshopt, zonnebril, paar shirtjes voor lekker naar Fuego aan te doen en op school, nieuwe computer voor m'n moeder die haar Laptop had gesloopt haha, en nog wat levensmidelen enzo, en kleding voor stiefvader en moeder, en daarna naar de Wok geweest, komen we elke week, zijn we vaste klant, heel leuk, kennen ze ons helemaal, krijgen we altijd schnaps op het einde, en sieraden hihi, omdat we daar elke week komen. Hele aardige Chineesjes.

Wow, dat klinkt al een plek waar je lekker kan shoppen!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 21:05

peetisgreat:
Ik wilde dat zweetdeken ook kopen maar heb het maar gehouden op de frontriem en de pad:D

Branka: gaaf super mooi Knipoog

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 22:17

branka mooi halster zeg staat hem goed
hahahaha me man komt net binnen van de hond uitlaten
wat denk je amigo nam zijn bal mee gaat het veld op en poept er percies boven op hihihihihihihi morgen maar opletten dat hij niet morgen ze bal pakt anders gaat het zo stinken in huis Haha! Clown

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 22:18

De zweetdeken staat hem super Peet
Gelukkig dat je erlangs kon..ook lekker als je d'r niet uit mag...

Es Da's nog eens shoppen Tong uitsteken

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 22:49

Ja, was wel ff heerlijk zo rijden! Vanmiddag lekker gewandeld met de 2 mannen, mn moeder had Bram mee, en ik met Goya. Ook erg lekker. Hier is het gelukkig niet druk met verkeer, dus cross overal heen. Alleen tracktors... Die zijn heel eng...
Es, fijn dat je zo gereden hebt! Gewoon lak aan hebben hoor, gewoon zo rijden. Maakt niet uit wat anderen er van denken. Zo reed ik ook tijdje zonder zadel, ook gewoon lekker over de dijk crossen, en een paar overburen zeiden al, doe je wel voorzichtig, zo zonder zadel en bla bla.. (wedstrijdruiters...) Wel lief van ze, maar wel met zo`n ondertoon van: Die is stapelgek :p
Branka, staat goed!
Flamon, dat is schrikken!
Patries, jammer dat die ene VZ 18" is, anders wist ik misschien wel iemand voor.. Helaas!
Peet, mooie fotos!