Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus daar zou ik mee oppassen met er zo makkelijk vanuit gaan
Al is een cap dan weer zo... logisch
Net als een helm met motorrijden idd hahaha. Maar zou heel goed kunnen dat over 10 jaar ineens iets heel anders wordt ontworpen om de veiligheid tijdens het paardrijden te waarborgen en dat we met z'n allen met een schuin oog naar de cap zitten te kijken
Al zie ik soms meiden rijden, nog niet volwassen, zonder cap en zonder goede zit, zonder echt goede band met paard, zonder veel ervaring, en met een paard wat best eens gek kan doen, en dan denk ik toch wel

Dus wel interessant!
Maar buiten dat, heeft het ook echt een nut? Dat je niet direct op je kop valr oid?
Maar daarom vind ík 't juist zo leuk
Haha!
Heerlijk! Hoef nooit zo'n drempel over om 't huis uit te gaan..... Letterlijk en figuurlijk
Sportseee!!
Mis het zooooo ontzettend erg als we een jaar niet gaan hè haha. Afkickverschijnselen. Als we net thuis zijn verheug ik me alweer op de volgende keer dat we gaan
)!
*
En blauwe plek net onder knie (weet niet waardoor haha). En een halve hoefafdruk op m'n bovenbeen doordat ik iets te dicht bij Sterre stond toen die iets te enthousiast haar jambette deed... Hahaha ik heb een nogal blonde week ofzo..
Al is het door mijn stomme voeten niet leuk geweest de laatste 2 keer. Toch mis ik het ook heel snel!
Vragen staan natuurlijk altijd vrij 
Heb ik een paar maanden terug al gehad, Goya was op mijn voet gesprongen (gevolg; even in het gips...)
Semi-boomloos van Hidalgo hoor ik best wel goede verhalen over. Als het eindelijk gaat lukken om Sterre in te rijden wil ik ook graag kijken naar (semi-)boomloze zadels.