Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Hij is echt heel leuk, en ziet er idd goed uit zeg! Ik wil ook zoiets vinden in een boom...
.
.
haha nou voorlopig is 't wel even genoeg zo hoor, en de kleuren waren eigenlijk meer toeval, 't was dat Mo zo enthousiast was over deze, anders had ik hem waarschijnlijk niet eens gezien, maar zo zie je maar weer hoe dingen kunnen lopen
't worden er wel aardig wat zo.. Gelukkig vallen de voerkosten hier verder wel mee, als ze straks thuis staan zeker. Bont heb ik hier nog nooit gezien, sabino bestaat wel geloof ik. Hihi het moet wel een grote doos zijn dan mocht hij er in moeten passen
strik moet wel lukken maar om 'm nu gelijk op te sturen... Misschien in NL ook maar wat olijf/bananenbomen gaan planten!
?
. En geweldig dat je vriend ook al zo'n goed oog heeft voor leuke paardjes
.
. Dus ja daar kijken we dan maar gewoon naar
. Het kan niet allemaal tegelijk goed gaat
. We zijn ook begonnen aan het wijken en schouder voor. Lukt ook nog niet helemaal maar ach alle begin is moeilijk
.
Dus dat gaat wel erg lekker, en daar ben ik wel blij mee hihi.
. We hebben de 24e, 30e en 7 nov weer wedstrijd. Tijdje niet gereden ivm vakantie en ik wilde nog ff verder doortrainen. Maar dan 3 achter elkaar, komen we meteen een beetje in gewenning..
.
haha heb 'm onderschat blijkbaar! Les blijft wel uitdagend zo voor jullie he, kijk als alles gelijk al goed gaat wordt het ook zo saai
en toch fijn dat er vooruitgang inzit 
z'n naam begint niet voor niets met chic
maar fijn joh dat het ineens zo hard vooruit gaat, nieuwe instructrice bevalt dus wel?
Ik hoop dat de verbouwing voor jullie opschiet zodat jullie thuis van al dat pracht en praal kunnen genieten. Leuk dat je man er zo verkocht aan is, de mijne alleen aan stalen rossen!
Fijn dat het trainen zo goed gaat en door een dal gaan hebben we allemaal wel eens. Dable en ik zitten er nu net weer in. Ah! Weer wat wedstrijden in het verschiet, wel foto's laten maken he?
wel leuk dat die ook zo meedenkt
en sushi
heerlijk krijg er gelijk trek in en dat om half 9 sochtends haha
hier blijft het lastig qua voer, om ze op gewicht te houden.. Hihi leuk is hij he! Eigenlijk dus een Chiquito want 't is een mannetje, hij is enorm nieuwsgierig en staat steeds geconcentreerd te kijken naar alles wat maar voorbijkomt hihi. Oei een motor man? Mijn man eigenlijk ook hoor! Helemaal gek van crossmotoren, de paardenliefde komt maar net om het hoekje kijken eigenlijk, eerst noemde hij ze allemaal ezels maar nu wordt hij steeds enthousiaster
Sushi, waar?
ah goed dat Heike weer een beetje aan de slag kan, tja al ben je maar lekker samen bezig dat is het belangrijkste toch uiteindelijk, wel fijn dat je er volgende week weer op kan!
Hahaha, zo vroeg al zin in sushi?
. Mn hoefsmid is gisteren nog geweest, stond praktisch te kwijlen toen ze hem weer zag. Vind hem echt een tank en vind zijn kleur geweldig. Zij heeft 2 appaloosa's, dus dan is het logisch dat ze mijn omgekeerde appaloosa mooi vind!
zo lekker nieuwsgierig is, is goed voor zijn ontwikkeling. Yep, mijn man is een echte motorman...gek van Harley's, maar heeft een Buell (is een sportieve versie van een Harley). Mn dochter heet Hailey, een kleine knipoog naar Harley. En die sushi? Was een reclame hier op bokt en nu zie ik alleen maar de Eifeltoren voorbij komen....
hier zijn cross motoren wel handiger aangezien de meeste wegen nog zandweggetjes zijn.. Haha en dat is een echte motorfreak als zelfs jullie dochter ernaar vernoemd is
heerlijk ik krijg gelijk trek, en i.p.v een koekie chips haha heel verstandig 
dus daar kan je me voor wakker maken
.
.
. Echt super om te lezen
.

. We graven het ook niet alleen uit, we doen meer dingen maar ik weet zo niet precies wat allemaal
.
lakshmi schreef:
Sneaky
Hij staat daar normaal trouwens niet hoor, de oude eigenaar (die man die erbij staat) had hem even laten voorlopen en toen even daar geparkeerd.
En thanks Denise!