Karina vertel het nou!!!!!!!!!!!!!!!!!Of nog beter laat zien!!
Ilona Veel plezier vanaaf eindelijk weer bij chic!
Madelief echt leuk joh zo een reading. Is een heel leuk verhaal zo (heb het ook wel eens finaal fout horen gaan....)
En inderdaad ik zou zelf knetter worden in een stapmolen dus neem aan mn paard ook haha...
Anouk Haha dat was flink poetsen dan na al die rolpartijen als je vandaag weer wil gaan rijden haha...
En bah die vliegen op wondjes vind ik ook altijd zo smerig. Dan moet je echt wel inspuiten ja!
Zo zometeen naar Hincapie. Hoop dat de wei vrij is want met dit weer wil iedereen natuurlijk... en ze hebben nog geen tijd gehad om de wei op te splitsen, dat gaat binnenkort gebeuren.
Net weer eens grote opruiming gehouden in huis en dus weer een heleboel spullen voor op bokt haha..
[EA-TK-AP] Grote opruiming!! Wil er graag vanaf!
en
[EA-OV] Kattenkrabpaal, kattenvoer, tafelbbq, tafelwokset en meer.
nou hopen dat het een beetje verkocht word dan is mn huis weer wat leger (of zoals gewoonlijk kan ik er weer wat nieuws voor terugkopen.. schaam schaam...)
Heb ik er toch een PRE bij. 'Mijn verzorgpaard' haha. Zo lang Sam er niet onder lijdt, zou ik het natuurlijk best erbij kunnen doen.
) tikje dominant hahaha! Ik wacht nog wel op rij foto's anouk!!

*Ziet wel iets heel verdachts leuks aan de rechterkant..*
wat is extravaganza verandert!! Echt een prachtig veulen
hoe oud is ze nu?

Lekker slim van Heike, ik mag hopen dat hij nu niet weer over het draad de merrie aan het versieren is
We hebben allemaal in ieder geval geld uitgegeven
Vaidosa houdt niet zo van veel mensen, dus die hield zich een beetje afzijdig. Ook Igneo en Salazar kregen de nodige aandacht, die vooral Igneo voor zich opeiste. 

.
. Maar toen zagen mijn ouders de filmpjes ook en die hadden zoiets van: Doe eens gek, volgens ons is het een geluksbrenger.... zeg maar dat ze hem laten komen!!
Zoveel pech gehad afgelopen tijd... deze kanjer zal vast de zon weer gaan brengen!! Ik hoop het. Is hij beleerd, of ga je zelf weer lekker aan de slag!! Wel veeeeeeeeel foto's spammen hoor!!