[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laulau85

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 12:11

Haha geweldig die barbie en playmobil trailers :P

Karina vertel het nou!!!!!!!!!!!!!!!!!Of nog beter laat zien!!

Ilona Veel plezier vanaaf eindelijk weer bij chic!

Madelief echt leuk joh zo een reading. Is een heel leuk verhaal zo (heb het ook wel eens finaal fout horen gaan....)
En inderdaad ik zou zelf knetter worden in een stapmolen dus neem aan mn paard ook haha...

Anouk Haha dat was flink poetsen dan na al die rolpartijen als je vandaag weer wil gaan rijden haha...
En bah die vliegen op wondjes vind ik ook altijd zo smerig. Dan moet je echt wel inspuiten ja!

Zo zometeen naar Hincapie. Hoop dat de wei vrij is want met dit weer wil iedereen natuurlijk... en ze hebben nog geen tijd gehad om de wei op te splitsen, dat gaat binnenkort gebeuren.

Net weer eens grote opruiming gehouden in huis en dus weer een heleboel spullen voor op bokt haha..
[EA-TK-AP] Grote opruiming!! Wil er graag vanaf!

en

[EA-OV] Kattenkrabpaal, kattenvoer, tafelbbq, tafelwokset en meer.

nou hopen dat het een beetje verkocht word dan is mn huis weer wat leger (of zoals gewoonlijk kan ik er weer wat nieuws voor terugkopen.. schaam schaam...)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:41

Gab - FOTO!?

Ilona - Ja, Sam is heel happy. Hij heeft ook al duidelijk gemaakt aan Desje dat ie alles pikt, zolang ie er maar geen eten voor hoeft in te leveren... haha :P En van zíjn vrouwtje moet ie ook afblijven volgens Sam. Jonge, jonge, ik wilde des even aaien en Sam begon me toch een partij vervelend te doen! Haha.

Laura - Ik ben zowiezo erg grondig met poetsen hoor!

Ik las gisteren met Frank mee. Hij zou een bijrijder moeten hebben maar durft er geen te zoeken, dus ik al heel blij ... Zal ik hem bij gaan rijden dan? :+ Heb ik er toch een PRE bij. 'Mijn verzorgpaard' haha. Zo lang Sam er niet onder lijdt, zou ik het natuurlijk best erbij kunnen doen.
Laatst bijgewerkt door idefix4 op 10-08-09 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:42

Haha, wat een jaloers secreet is Sam :+ . Ach tsja... Chico is ook ehh, een (klein :') ) tikje dominant hahaha! Ik wacht nog wel op rij foto's anouk!!

KARINA, SPAMMEN DIE HANDEL!!!!!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:51

Pompidom.... nieuwe avatar :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:59

Ahhhh kom op nou!!!!
Zo klein!!

Karina

Nou, daar is ie dan!!!!

Mag ik jullie voorstellen aan:
GIRASOL
Afbeelding

Hij heeft er net een reis opzitten van 5 dagen, en dat heeft wel 50kg gekost denk ik, dus de ribjes moeten jullie hem maar even niet kwalijk nemen, dat komt wel goed.

Girasol is een lusitano hengst van 5 jaar oud, geboren in Portugal en vanaf 18 maanden opgegroeid in Spanje.

meeten met Veludo. Veludo is eerlijk gezegd haniger als hij :o
Afbeelding

koppie
http://i97.photobucket.com/albums/l234/ ... ag1026.jpg

Toch lekker fit
http://i97.photobucket.com/albums/l234/ ... ag1029.jpg

Weer lekker bij-eten...
Afbeelding

Girasol betekent Zonnebloem :D

Prinslover

Veeeeeeeeeeel te klein := *Ziet wel iets heel verdachts leuks aan de rechterkant..*

WIL MEEEER!!

zasread

Benthe: Heb je ook foto's van het paard?

Karina: :wow: wat is extravaganza verandert!! Echt een prachtig veulen :j hoe oud is ze nu?
Kom maar op met de foto's!! ;)
Het avatar was me al opgevallen ;)
Ah, en nu ook grote foto's :D Hij is echt prachtig!! Op die filmpjes vond ik hem al fantastisch, maar zo is hij ook er kwijlbaar :~

Jellie: Balen dat ze op de foto's is afgekeurd, gaan jullie nu nog verder zoeken naar een ander paard?
Wat was er precies mis met Ateo dan? (mag ook via pb)

Denise: _O- Lekker slim van Heike, ik mag hopen dat hij nu niet weer over het draad de merrie aan het versieren is :P

Saida: Leuke foto's van je vakantie met Rintske :j
Is dat even schrikken van Tommie, hopelijk was dit eenmalig.
Fijn dat Rintske steeds meer gaat ontspannen tijdens een buitenrit!

Esther: Fijn dat de les zo goed beviel! Was het nou werken aan de hand?
Ben trouwens heel benieuwd naar de foto's die jij bij Jan en Lisenka hebt gemaakt :P

Mies: Balen dat het ruiterbal zo tegen viel.. hoe staat het met de trucker ;)

Laura: Hoe vaak in de week rijdt je eigenlijk op Hincapie?
Je kan na het trekken van een tand ook bitloos rijden ;)

Kelly: Stoere foto's van Adorno :j
Is Adorno ook te koop? Of is dat een paard die blijft bij Jacqueline?

Beda: Wat leuk dat Alegra tijdelijk bij Furia staat :D Heeft ze het een beetje naar haar zin daar?

Frank: Jammer dat Des door het castreren behang is kwijt geraakt. Hopelijk komt het in de loop der jaren wel weer meer terug :j

Madelief: Fijn dat je de reading uiteindelijk toch nog hebt gekregen! Maareh, heb je zelf ook het gevoel dat het rechtsvoor en linksachter gevoelig is?

Ilona: Haha, je beschrijft typisch Vaidosa, die houdt niet van al die aandacht :+ Ze vond het inderdaad maar weird al die mensen :=

Nou, mijn verslag dan maar van het weekend!

Donderdag kon ik niet wachten tot het 17.00 was, want dan kon ik eindelijk! naar Groningen vertrekken om Ilona, Madelief en Jasmijn op te pikken :D Om 18.15 was iedereen op het station gearriveerd en zijn we naar mijn kamer gegaan. We hebben toen even ingeslagen bij de supermarkt en hebben zoals het in een studentenhuis hoort PIZZA gegeten :D
's avonds hebben we nog heerlijk aan de wijn en de rode wodka redbull gezeten. We zouden het niet te laat maken, maar uiteindelijk was het toch half 4 voordat we sliepen :=

De volgende ochtend lekker ontbijten met stokbroodjes en uiteindelijk haasten voor de bus, die precies voor onze neus weg reed :+ De volgende dus dan maar. Gelukkig waren we alsnog ruim op tijd, omdat het zo rustig was in de stad. Mies voegde zich bij ons en toen zijn we met de trein richting mijn leefgebied gegaan :P Daar aangekomen zijn we eerst naar Animo gereden, waar ik me weer flink in moest houden om niet alvast spullen te kopen voor Igneo voor over 3 jaar O:) We hebben allemaal in ieder geval geld uitgegeven :P Voor Igneo heb ik een nieuw spaans halster + halstertouw en het staat hem super goed :D
Na gegeten te hebben bij mij thuis en waar vooral Madelief erg onder de indruk was van de tuin :o zijn we naar Lisa gegaan. Eerst even kennis gemaakt met Lisa en toen op naar de paarden. Allereerst Saturno, die eerst wat afwachtend was, maar toen toch eens het gezelschap ging inspecteren. Daarna naar Bondosa, Vaidosa en Emilio. Vooral Bondosa en Emilio vonden de aandacht wel leuk. Emilio had voor de gelegenheid bruine lippenstift opgedaan :Y) Vaidosa houdt niet zo van veel mensen, dus die hield zich een beetje afzijdig. Ook Igneo en Salazar kregen de nodige aandacht, die vooral Igneo voor zich opeiste.
Toen hebben we nog lekker met de logeerhonden gespeeld en geknuffeld en ook de katten waren knuffelwaardig, haha.
Lisa en ik hebben toen nog geprobeerd om wat vrijheidsdressuur te laten zien met Bondosa. Ze was niet heel erg gefocussed, maar vooral op het blok staan heeft ze flink laten zien. Het liggen wilde ze niet echt, en toen we haar los lieten lopen deed ze het ineens wel, maf paard!

Afbeelding
Bondosa op het blok met toeschouwers

Afbeelding
Samen lachen

Afbeelding
En uiteindelijk toch liggen, maar niet op commando

Rond het avondeten zijn we naar mijn huis gegaan om even af te koelen en ik ben eten gaan koken. We hebben lekker gegeten, tenminste ik wel :o
Na het eten weer terug naar Lisa voor de clinic. We hadden de clinic van Sandra Hermans, van Hippologic. Ik vond het zeer interessant en heb er zeker dingen van opgestoken waar ik nu mee verder kan!

De clinic

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zaterdag, al weer de laatste dag zijn we naar Jan en Lisenka gegaan. Het was weer super gezellig en we hebben weer veel gelachen! We hebben een prachtige video gezien van de fokker van Halley. Echt mooie paarden heeft die :j En we hebben natuurlijk Halley zijn eigen producten mogen bewonderen, maar dan wel live op stal :D Mijn favoriet was Zalzamera, helaas geen nakomeling van Halley, maar wat een onwijs gaaf en stoer veulen :~ En bijdehand dat ze was :=
We hebben ook nog Halley los gezien en wat een hengst is dat toch! Hij genoot echt van het showen en wat kan hij lopen!! Ik kan nu al niet wachten om hem weer te zien op de keuring :j

Oja, en voor ik het vergeet, we hebben ook nog een bokkende Jan door de bak gezien!

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

En een dansje met de dames :P
Afbeelding

Ik vond het in ieder geval weer geslaagd en kan niet wachten tot de volgende meeting :):)

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:01

Zo ziet ie er weer uit als de kilo's terug zijn
Laatst bijgewerkt door Karina op 10-08-09 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:02

Karina... WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUWWWW. Wat een beautyyyyyyyyyyyyyyy :~

VERTEL!!! Hoe kom je eraan???

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:04

IK HAD GELIJK!!! WHOEHOE *\o/* _O- een palomino Lusitano!! Wat een beauty!

Ik ga nu verder ff netjes bijreageren maar dit moest ik ff kwijt!!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Win ik de magnetron?!?! Ik heb het geraden whoehoe!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:05

Karina, hij is gaaf!!! Dat is je wel gegund :).
Verder blijven jullie veel te hard gaan, kan het niet bijhouden hoor :).

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:08

Sanne: Volgende week zien we elkaar weer :D :D . Echt leuk!! Ben benieuwd wat voor super plaatjes daar weer uitrollen haha! En super verslag!! Ik heb toch nog wat leuke plaatjes geschoten zie ik hihi :D

Karina, oeeeeh dat filmpje.. wauwie.. wat een patser paard...... Echt geweldig!! Ben wel benieuwd naar het verhaal er achter :j

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:11

Ik vindt het echt heel knap dat jullie alles zo bijhouden naam op naam , typen jullie zo snel of ben ik de enige die met mijn wijsvinger zit te toetsen haha.

Op stal is er een paard binnengekomen als pensionklant ,die manen , ik heb fotootje met mobiel genomen dus is niet echt fantastisch maar gaat om het idee er zitten ook rastas in net vilt zonde hoor , paard is ook aan de magere kant.

Afbeelding

En fotootje van het paard wat Anoek leuk vond (geloof ik ) bruin hengstje ook slechte kwaliteit foto maar hij stond los en ik had geen normale camara bij me.

Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:15

Wooow, die manen Judith... gaaaaaf zeg, zo lang!! :D
En dat bruintje, lekker brutaal koppie haha!!

En ik tik idd met veel meer vingers, gaat een stuk sneller :P

Karina

Ohh, ziet er uit als supergezellig weekendje Sanne! Leuke foto's!

Prinslover schreef:
Karina... WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUWWWW. Wat een beautyyyyyyyyyyyyyyy :~

VERTEL!!! Hoe kom je eraan???

Ik heb hem via iemand in Duitsland, Tanja is een heel lief mens, doet o.a. acupunctuur en helpt me met ideetjes voor Veludo. Zij heeft haar eigen paarden (PRE's) bij de man vandaan die Girasol dus heeft gekocht toen hij 18 maanden was. Hij zit vlakbij de Portugese grens, is dus eigenlijk een PRE-fokker maar heeft Sol samen met nog een andere palomino lusitano gekocht ooit omdat ie ze gewoon geweldig leuk vond.
Maargoed, ze stuurde mij dus foto en filmpjes van Sol.... en ik vond hem helemaal geweldig maar kon eigenlijk niks kopen. Het zit hier zoals jullie weten nogal een beetje tegen verder ;( . Maar toen zagen mijn ouders de filmpjes ook en die hadden zoiets van: Doe eens gek, volgens ons is het een geluksbrenger.... zeg maar dat ze hem laten komen!!
En daar is ie dan!!!!!!

Ik ben zo ongelofelijk diep dankbaar en blij... deze zonnebloem moet de zon wel haast weer gaan laten schijnen hier.....
Maar eerst mag ie lekker een beetje gaan bijkomen.

jus

Ik had het helemaal gemist van de palomino leuk beest , is hij al bereden ?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:20

Ohh karina, het is je zo gegund!!!! :(:) Zoveel pech gehad afgelopen tijd... deze kanjer zal vast de zon weer gaan brengen!! Ik hoop het. Is hij beleerd, of ga je zelf weer lekker aan de slag!! Wel veeeeeeeeel foto's spammen hoor!!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:29

Hij is basis gereden, stap-draf-galop, en moet ook op buitenritjes geweest zijn. Helaas wel flinke serreta-sporen op zijn neus...

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:29

Karina hij is prachtig :~:~
Heel veel plezier met je zonnetje!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:30

Jus: jeetje, die manen!! Dat lijkt me ook geen hobby meer :+ .

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:35

Gefeliciteerd in ieder geval met je Girasol , is een mooie naam voor een mooi paard.

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:45

jus schreef:
Ben ik weer , snel wat gelezen..

Afbeelding

Hier is het echte barbie paard volgens mij koopt ze ze inderdaad in Spanje of Portugal

Jummie :9

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 15:18

Afbeelding

Denk dat dit meer je type is Sjaad.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 15:23

Even heel snel: Karina, wat een knapperd, het is je van harte gegund!!