Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
.
. Vorig jaar wilde de chocola niet smelten dus dat was een grote ramp. Nu had ik echte smeltchocola gekocht en dat werkte wel
. Alleen wat een rotklus is dat zeg om dat ding schoon te maken!
By my wilde het vorig jaar ook niet smelten:P Maar eerst in een pannetje warm gemaakt en toen deed die het wel haha. En ik had express nog dat chocola wat ervoor is gekocht. Maarja het is altijd maar afwachten :p
Hoop het ook. Precies weer met de feestdagen, altijd jammer. Maar niks aan te veranderen! Ze is daardoor nog wel extra verwend :p Want toen de familie gister hoorde dat ze ziek was, gingen ze nog extra meer kadootjes halen omdat ze het zielig vonden dat ze ziek was. Hihii
had dit jaar geen digitale kaart

) frankiej schreef:hahaha mooi hoor, ik ben er tevreden mee, maar je had t voor mij niet opnieuw hoeven doen hoor.
Amable schreef:Volgens mij is het bij de paardendrogist te krijgen.

Felix zou komen maar mocht ivm zn been toch niet reizen..nou dan ga ik echt niet kijken!

Al op het weekendje centerparcs geweest?borderjay schreef:Ik heb een Passier Grand Gilbert gekocht,hij zit héérlijk en lijkt goed te liggen op Renootje,de zadelmaker/passer komt voor de zekerheid na de kerst even kijken of ie echt goed ligt en eventueel hier of daar nog wat gevuld moet worden.
borderjay schreef:borderjay schreef:Ik heb een Passier Grand Gilbert gekocht,hij zit héérlijk en lijkt goed te liggen op Renootje,de zadelmaker/passer komt voor de zekerheid na de kerst even kijken of ie echt goed ligt en eventueel hier of daar nog wat gevuld moet worden.