[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eskimo

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:25

Okéeeee, goed of slecht nieuw, nog niet zeker, morgen pas écht zeker.........

Mijn vader wilt wel 200 euro geven. Dus dan moet ze het zadel voor 550 verkopen. Ik kan mijn ouders niet overtuigen dat het een duurzaam zadel is, en dat je nog een groot risico hebt als je een ouder zadel koopt. Mijn stiefvader kan ik wel zo ver krijgen om 50 euro bij te schieten, als ze het toch voor 600 wilt verkopen, maar dat weet ik dalijk pas zeker. En ik weet wel zeker, dat als ik triest met mijn vader bel, dat hij wel 250 wilt geven. Maargoed.. Niets is dus zeker, maar dat ik het zadel krijg is een gróte kans Haha!.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 19:28

Yenneke -> Lekker joh, een stal dicht bij huis!

Petra -> Met Grytsje en het veulen gaat het prima!
Ze heeft tot nog toe nog geen hinder van het veulen en draagt het mooi vind ik.
Af en toe kan ik het voelen, dan heeft ze een bult bij haar linkerflank.
Ik heb nog niet gezien of gevoeld dat het bewoog.
Ik vind het best wel spannend, en ben benieuwd wanneer het komt en wat het gaat worden!

Sanne -> Hahaha! Jouw opmerking over dat je de pestkop moest spelen en meteen er achteraan dat het beter ging dan verwacht! Hahaha!
Lijkt mij ook wel eens leuk om een pestkop te spelen en me daar heerlijk in uit te laten. Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:49

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:05

Goed nieuws....... Krijg het zadel Haha!!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:08

Oké, sorry voor de ego berichtjes haha, ga weer is flink bijlezen, ff Word starten.

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:09

Super Ess... Haha!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:14

morgen weer lekker in de binnebak rijden.. Buikie groeit inderdaad hard Tong uitsteken ze moet nog 5 maanden LOL

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:32

@ Lindy: Oh ze is drachtig, dat verklaard een hoop haha! Leuke foto's, echt een schatje hoor.

@ Petra: Ah, beterschap, doe hem maar een dikke knuffel van me.

@ Saida: Succes met de les.

@ Yenneke: Lekker hoor, en lekker dichtbij. Oeh mooie nagels, houd ik ook van. En ik ben nog maar 13 haha, had zelf zo'n Franse manicure gekocht, en mijn nagels zo gedaan, en was nog mooi gelukt ook. Jammer van je auto, jij ook een lekker weekend!

@ Saida: Zal zo naar dat filmpje kijken.

@ Lindy again: 5 maanden, spannend Haha!!!!!

Jaaaaaaaaaaaaja, ik krijg het zadel, jiehoe Go jij! Go jij!

Verder kon ik vandaag niet naar Fuego, morgenochtend weer wel Haha!.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:36

nou die filmloop is geweldig ik kijk er altijd naar morgen ook kijken hoor nog meer zwarte parelsssssssssssssss

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:44

_Saida_ schreef:
Voor wie mooie friese paarden wil zien nu, moet je even op http://www.filmloop.tv/site07/ kijken!
Zit hier met een kwijlbakje te kijken! Kwijl

Ik zie iets anders van ''m... Naam vergeten Haha!. Ook over paarden btw.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:46

zo dan ben weer vewend

het vrouwtje waar ik een kur op muziek mee rijdt kwam vanaaf op stal en zei he ik heb wat voor je nou ik dus zo nieuwsgierig dat ik niet kon w88
maar ik werdt weggestuurd Tong uitsteken

na een tijdje mocht ik terug komne ne daar lag een mooie blauwe fleece deken met friese rand op mijn kanjer Haha! Haha! ..........................stil was ik er van echt heel erg gaaf
en dat alleen omdat ik een paar keer haar paardje bij die van mij in het land gedaan had!!

zo lief he daarna samen de kur gereden en ging super dus een leuke avond ook nog met mijn lesje ging het goed, allemaal hebben ze gesprongen en vonden het weer een leuke les dus ik ga nu blij naar bed morgen nog twee privelesjes geven en dan is het genieten van tsjillert Haha!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 00:19

Waaaaaaaaaat lief Haha!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 10:35

Peet: Wow da's heel lief van d'r. Wel eff een fotootje maken van je kanjer met blauwe fleece. Staat hem vast goed... Haha!

Strakjes komt een kennis van me op visite en die neemt als het goed is een kaptoom mee. Dan kan ik serieus met Bailando aan de slag, wilde de kaptoom gebruiken voor longeren en lange teugelwer... Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 12:02

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 12:20

Esmée -> Dat is zeker goed nieuws! Gefeliciteerd!

Petra -> Ja geweldig he, al die mooie paarden en shows!
Heb echt zitten genieten!
Nu is er weer een keuring aan de gang.
Gaaf joh zo'n deken!
Ik wil voor Grytsje graag een hele set in het helderrood met zo'n friese rand er langs, dus een fleecedeken, halster en zadelpad.
Ik was al op zoek geweest en zag dat ze alleen in het blauw of bordeauxrood te krijgen zijn.
Ik vond ook nog ergens een frontriem met friese rand erin en zo'n minihoofdstelletje voor in je auto.
Helaas moet ik nog even wachten van mezelf, heb pas geleden al een nieuwe set gekocht. Knipoog

Jasmijn -> Wat een heerlijke snoet heeft Dizo!
Wat was het genante momentje met dat kleine hondje dan?

Gisteravond heb ik de priveles afgezegd en de les van Lisanne.
Frits zijn moeder is opgenomen in het ziekenhuis en het zag er even niet zo goed uit.
Zelf heb ik al ruim 12 jaar geen contact meer met haar, maar Frits en de kids komen er nog wel regelmatig.
Frits was natuurlijk erg verdrietig, dus bleef ik thuis.
Hij is nu op bezoek bij z'n moeder, dus ik hoor straks weer hoe het met haar gaat.
Vanmorgen was ik op tijd naar stal gegaan in de hoop dat ik dan nog even kon rijden, ik was er om kwart voor 9, maar de lessen beginnen om half 10, dus het was de moeite niet.
De buitenbak is één groot zwembad, dus daar kon ik ook niets doen.
Toen maar even losgegooid in de binnenbak samen met een ander paard en hebben ze nog even lekker gerend.
Hopelijk heb ik vanavond nog wat tijd.
Lisanne is morgen jarig dus we moeten nog genoeg doen!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 12:24

Lief he Haha!.
Nou, ehmm.. Er liep dus een klein hondje, en Dizo stormt er in zijn volle pupenthousiasme op af, en wat doet die doos van een baas nou...
Tilt ze dat beestje op.. En wat doet Dizo, alle mogelijk moeite om bij dat hondje te komen Bloos. Maar goed, uiteindelijk kwam hij wel terug.

oliebol.... ik baal baal baal..

vanavond is de verjaardag van een vriend van ons (mn vriend en mij), en ik kom nou net via zijn hyves erachter dat die klootzak van een "vriend" de stalkende ex van mijn vriend heeft uitgenodigd.. Vraag me niet waarom. poedersuiker!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 12:46

Furia schreef:
Lief he Haha!.
Nou, ehmm.. Er liep dus een klein hondje, en Dizo stormt er in zijn volle pupenthousiasme op af, en wat doet die doos van een baas nou...
Tilt ze dat beestje op.. En wat doet Dizo, alle mogelijk moeite om bij dat hondje te komen Bloos. Maar goed, uiteindelijk kwam hij wel terug.

oliebol.... ik baal baal baal..

vanavond is de verjaardag van een vriend van ons (mn vriend en mij), en ik kom nou net via zijn hyves erachter dat die klootzak van een "vriend" de stalkende ex van mijn vriend heeft uitgenodigd.. Vraag me niet waarom. poedersuiker!

Hahaha!
Je had eigenlijk moeten vragen of dat ukkie zo gevaarlijk was omdat ze hem optilde. Haha!
Idd poedersuiker!
Maar je bent toch niet verplicht naar die verjaardag te gaan?
Blijven jullie lekker thuis met z'n tweetjes........

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 13:06

Gefeliciteerd Esmee!

Wat gaaf Peet, zo'n cadeau! Staat hem vast prachtig.

Jasmijn: Jeetje Dizo groeit hard zeg! Het is al een echte kerel en die foto met dat oortje omhoog ROFL

Saida: Balen dat je vanochtend niet meer kon rijden. En sterkte met je schoonmoeder.

Straks komt een vriendin van mij die ik al veel te lang niet gezien heb, gezellig Haha! Ze komt oa op kraamvisite Nagelbijten / Gniffelen De cavia's waren donderdag 4 weken en zijn nu ook totaal niet meer afhankelijk van hun moeder. Ze worden een beetje irritant, want ze piepen het hardst van allemaal. Nu moeten ze verkocht worden, waarschijnlijk breng ik ze maandag naar de dierenwinkel.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 13:15

Ja, mn vriend denkt er ook over om thuis te blijven.
Maar nu ik erover na heb gedacht heb ik echt zoiets van, we kunnen ons toch niet weg laten jagen door haar?

Eigelijk juist wel goed om te laten zien dat we ondanks dat gestalk en getreiter nog steeds gelukkig zijn..

Sanne, succes met afscheid nemen van je baby-caafs! En veel plezier met je vriendin.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 13:25

sanne veel strekte met het wegbrnegen van je caafs nu zijn ze irri maar straks zul je ze missen

saida hel veel sterkte met je schoonmoeder
en die heel set tja die wil ik nu ook hebben ik zal straks even een foto maken van mijn kanjer met nieuwe deken

ohhhhhhhh wat kunnen sommige moeders toch zeuren over hun kids ik had een prive lesje en die moeder wst het wel beter waarom ze niet op een ab pony reed Boos! ik zei nou die hebben we niet ja dan moesten we hem maar kopen ik zei nou kijk eens op marktplaats en koop een pony voor jullie dochter, dan rijdt ze elke week op de zelfde pony Tong uitsteken
die dochter van haar reed al bijna twee jaar ze zat als een zoutzak maar goed ik me beste beentje voor gezet en begonne aan de les pffffff kind keek meer naar de kantine en de speigeles dan datze luisterde
ik heb mooi aan gegeven dat ik volgend week hun geen les meer geef

ga nu zo ff wat eten en dan me paardje verwennen met wat lekkers en wat foto`s maken tot laterrrrrrr

en dames filmloop is bezig voor de friese paarde kenners gaafffffffffffffffff

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 14:27

Esss: wat super dat het rond is. Gefeliciteerd met het zadel!

Stalkende exen... gewoon heengaan en je lekker vermaken op het feestje. Maar vervelend is het wel.Goed dat jullie nog steeds gelukkig zijn samen.

Mijn zadel is te krap geworden alweer... is in anderhalf jaar al twee keer op maat gemaakt Verdrietig
Misschien nu toch maar weer zoeken naar een ander... de centjes vliegen de deur uit lijkt het wel Clown
Ik heb ook nog een veelzeidigheidszadel liggen, dus straks 2 zadels in de verkoop. Moet maar eens een opruiming houden in mijn kast ook.. kan volgens mij wel meer weg...(bitten, hoofdstel, e.d.)

Ow.. heb me ook opgegeven voor 2 cursussen.. in februari een weekend "communiceren met dieren" en in maart "Shambhala" niveau 1 en 2.
Wil later dit jaar "Shambhala niveau 3 en 4 nog doen, en waarschijnlijk begin ik ook nog met een opleiding. Moet alleen nog kiezen tussen "bachbloesentherapie voor dieren" , "dieren energetisch behandelen" of "homeopathie voor dieren"... maar dat komt pas na mijn vakantiegeld in juni.. kost wel weer een boel centjes Tong uitsteken

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 14:34

@ Saida: Sterkte met je schoonmoeder, en wat jammer dat je niet kon rijden.

@ Jasmijn: Super foto's haha. Pff dat is echt wel genááit zeg. Nee, je moet je eigenlijk niet laten weghalen, idd gewoon laten zien dat je nu zo'n goede band met hem hebt, dat zij daar never nooit tussen komt.

@ Sanne: Ah, jammer van je Caafs. Is vast het beste. Wil wel foto's zien Haha!.

@ Petra: Pffff, wat een moeder joh, wat denkt ze wel niet. Dan nog het lef om te zeggen dat je zo'n pony maar moet kopen! Echt zo'n verwende familie, goed dat je ze nu lekker geen les meer geeft!

Net weer gereden in het brandende zonnetje. Gister had hij stilgestaan, dus ik dacht dat hij bij het longeren wel uit zal barsten, niet zo dus.. Hij bleef lekker rustig. Onder het zadel was hij een beetje sloom, ging niet echt super lekker, maar dat is meesteal na een dagje stilstaan. Na een tijdje ging het alweer wat beter. Nu staat hij weer lekker van het zonnetje te genieten in de padock. Zijn lieve meisepeisje is verkocht ( Die merrie kon niet bereden worden, was te gevaarlijk, lang verhaal Haha! ). Maarja, hij heeft nog genoeg andere om hem heen. Foto's heb ik ook, zal ze zo plaatsen. En het zadel, ik denk dat ik hem waarschijnlijk morgen heb, vanmiddag dan even het geld overmaken, ben echt blij Haha!.

Nu weet ik niet... Zal ik mijn andere zadel houden om mee te springen? Of verkopen om spullen te kopen, heb nml nog best wel wat nodig, beenbeschermers, nieuw halster, en allerlij nodige dingen, maar na dat zadel heb ik iets van 5 maanden geen zakgeld meer, en willen ze me dat vast niet meer geven ( ouders ) omdat het zadel al zo duur koste..

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 14:37

@ Patriesje: Haha, centjes centjes centjes Haha!. Jammer van je zadel.. Leuk zeg, die curcussen, leerzaam Haha!.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 15:51

siada nu ik zo jouw buikje zie.. hoop ik toch sterk dat er bij geen tweeling in zit heb namelijk niet nog een scan achteraf gedaan.. er zit namelijk een veel kleinere hengst op dan dat mijn merrie is maar ze heeft al een maga toeter terwijl ze pas over 5 maanden is uitgerekend

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 02:03

wat is het stil hier zeg Tong uitsteken vandaag met mijn nieuwe anky hoofdstel gereden Haha!