Super lightning! Maar keertwending om de voorhand? Ik mis even iets denk ik
Laura1982
Geplaatst: 19-01-16 20:48
janneke584 schreef:
Wat moet je voor de locatie betalen dan? Misschien dat het bij onze vereniging goedkoper kan. Is een 30x60 buitenbak met genoeg parkeergelegenheid als je dat niet te ver weg vind
Waar zit jou vereniging? Ik denk niet dat het goedkoper kan heel eerlijk.
Bedankt voor je aanbod maar dat is te ver uit de richting. Ik heb gelukkig nog even de tijd om alles goed te regelen en ga ervan uit dat er genoeg mensen enthousiast zijn om deel te nemen en de kosten weet ik dan ook 100% zeker. Ik zal nog laten weten als alles definitief bekend is wellicht dat er dan toch nog mensen aan willen sluiten.
hannelover
Geplaatst: 19-01-16 22:51
wow super lightning!!
vandaag (alweer) zó lekker gereden ze zakte lekker met dr hoofd, ik kon in de galop de volte kleiner maken en ik kon haar laten draven vanuit stilstand! was helaas te donker voor een filmpje/ foto
Die keertwending om de voorhand snapte ik ook niet. Het was een oefendressuur en denk dat ze zomaar wat oefeningen blij elkaar hebben gegooid. Ik was tevreden over de proef die Denzel gereden had maar opteer volgende keer toch voor een proef met iets meer logica.
Leuk dat je zo iets organiseert Laura hoop dat je genoeg aanmeldingen krijgt! Je prijs snap ik en ook helemaal geen gekke prijs. Helaas voor mij te ver weg.
Wij hadden zelf ook een clinic georganiseerd van een grandprix ruiter, en was dan bij de eigenaresse thuis (dus geen bak huur) kosten waren 30 euro pp voor een uur en dan twee combinaties in een uur.
Helaas hadden wij te weinig aanmeldingen waardoor we het hebben afgezegd, erg jammer want vond het super leuk om te doen. Wij gaan het van de zomer nog een keer proberen.
Voor mij ook te ver Laura jammer! Ik vind het altijd wel leerzaam een clinic mee rijden. Ik vind het trouwens niet zo duur bij ons was er vorige zomer een clinic van silfhout en daar betaalde je voor 45 min 100 euro voor en je reed dan met zn 2 dus ieder 100 euro dat vond ik dus wel te duur
Ja en een half uur les van jenny veenstra is ook 45 euro. Dus ik vind dit nog meevallen maar ik kan ook niet in de portemonnee van een ander kijken. Hopelijk kan het doorgaan zou ik erg leuk vinden.
Gewoon de B hoor, maar we hebben deze week niet kunnen rijden zaterdag pas weer voor het eerst als dan de bak ontdooit is, dus ik vind het nog best spannend nou Maar ik vind het daar zo'n fijne locatie dat ik er toch wel graag heen wilde en als ze een goede bui heeft dan heb ik hoop haha
Ik ga zaterdagavond naar de barokkewedstrijd in Heteren denk ik. Anke liep op 3 januari kreupel en heeft daarna nog 2 weken met een dik been gestaan. Gelukkig is haar been nu weer mooi dun en ik ben sinds deze week weer aan het rijden.
Gaan er nog mensen naar de Koudbloeden en Friezenwedstrijd in Den Ham volgende maand? Ik wil me nog inschrijven
N.a.v. een melding in dit topic eerder heb ik daar even naar gekeken en als je op de link van de website klikt staat er dat deze wedstrijd al vol is en dat je alleen nog op de wachtlijst geplaatst kunt worden. Wel jammer, misschien was ik er anders wel heen gegaan.