Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en veder moeten we nog ff kijken hoe en wat, willen volgenjaar tussen maart/aug ofzo doen,

) geen enkele zin, als je ze met respect behandeld, krijg je het ook dubbel terug en krijg je er veel meer van gedaan! Ze hebben heel wat pit, maar als ze je vertrouwen, gebruiken ze die heel positief!
Ik zelf vind hun 'aparte karakter' helemaal geweldig!
Dus voorzichtig een paar keer gedaan en toen weer lekker verder gereden zonder haar al te veel lastig te vallen met andere dingen... Even gewoon samen ontspannen is ook wel eens fijn!
. nu afwachten tot je foto' kunt showen .
hij is van zich zelf ook compacter en dus makkelijker bij elkaar te rijden en buig oefeningen etc. te rijden . ook rijd ik hem op m'n pinken .( maar dat probeer ik wel met elk paard).
nu komt i echt niet bij d'r in de buurt als ze dat niet wil
dan moet i voor 800kg rennen .
cherell0 schreef:![]()
Helaas kan ik op feest boek niks zien , dan moet je inloggen![]()
Wel leuke foto's
Ben wel nieuwsgierig naar de reden om zonder cap te rijden ? ( heb zelf nog 2 strijd wat betreft de cap )
En in de winter draag ik liever een muts 

Laat hem maar snel jouw kant op komen! 
Die is vooral qua gangen ff heel erg wennen hahaha. En het is lastig om hem in een goede houding te rijden..
en gevaarlijker met als zonder cap)
Toen was ze zoooo loom dat we haar in een hoekje neer hebben gezet en ze daar echt niet uit kwam. Maar als ik zou gaan draven of galopperen -> Cap op...
Een balk/staander koppen is geen succes