. Dus best wel een leuk stuk om te rijden. Je kan ook makkelijk het strand op, maar dat durft een stalgenootje van mij die mee gaat nog niet aan met haar paard.... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dus best wel een leuk stuk om te rijden. Je kan ook makkelijk het strand op, maar dat durft een stalgenootje van mij die mee gaat nog niet aan met haar paard....
! Chico is er ook zo 1... Echt een held op sokken! En dan niet voor iets wat écht eng is, maar opvliegende vogels, stilstaande pionnen, een hooikar die er al een heeele tijd staat etc etc..
. En dan nog niet over de snelheid gesproken he? Heb op veel paarden gereden, en allemaal konden ze wel eens schrikken ofzo, maar zo snel als Chico heb ik ze nog niet meegemaakt
. Het is dan idd echt een kunst om te blijven zitten... weet er alles van! We blijven er idd wel scherp door haha
.
. Hopelijk snel weer beter en wel thuis... En een leuke foto zeg, flink barokding!
Toch altijd spannend, weer met een nieuw paard gaan beginnen, maar komt vast helemaal goed!
. Nog even geduld hihi. Balen dat het geen rij-weer is.... hier zijn de temp nog wel goed, niet te warm, niet te koud. Vindt het nu ideaal..
) maar als ze eenmaal gaan dan zijn ze ook heel fijn
Citaat:Is er in Spanje eigenlijk geen goed tehuis voor ze te vinden ?
Als dat mogelijk was geweest dan had ik ze waarschijnlijk al niet moeten redden in de eerste plaats.
Bovendien zou ik ze dan nooit naar Ndl.,B en D brengen !
maar ach je kan wel weer wat doen met je vent, gaat 't goed tot nu toe?
bij jullie goed rijweer dus?
hij blijft daar nog even een weekje staan totdat het bij ons thuis allemaal klaar is, hij staat op amper een km afstand dus dan wandelen we hem gewoon naar huis.
.
.
.
.
.
. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
.
Ik doe mijn hoed af voor Carlos!
maar straks thuis kost het toch weer een heel stuk minder dus is het best mogelijk, we waren eigenlijk niet op zoek maar deze is zo'n leukerd! Snap manlief helemaal waarom hij verliefd erop is geworden haha. En heb liever jonkies omdat je in ieder geval zeker weet dat ze niet al jaren hardhandig met niet passende zadels door 100 verschillende mensen gereden zijn oid. Ga even kijken voor wat foto's! Heb er een paar gemaakt net
wat we ermee gaan doen.. Tsja voorlopig nog niet veel want die drie ukkels zijn nog te jong! Gewoon van genieten! 
hoeveel hebben jullie er nu staan? Haha wij willen ook niet per se heel veel paarden, maar dit was zo'n leuk snoepje dat we hem niet konden weerstaan!
. Dan heb je wel de meest voorkomende kleuren geloof ik
.