Ellis je veulen in het stro is echt super als het zo blijft hoef je er in ieder geval niet over in te zitten dat hij een stresskip word
Even iets van mij afschrijven sorry maar ik moet het even zeggen , lees vaak mee met het topic over een groep geredde PRE veulens in Spanje en staat er dit.
Citaat:
Is er in Spanje eigenlijk geen goed tehuis voor ze te vinden ?
Als dat mogelijk was geweest dan had ik ze waarschijnlijk al niet moeten redden in de eerste plaats.
Bovendien zou ik ze dan nooit naar Ndl.,B en D brengen !
Dan krijg ik zon gevoel dat hier alle paarden mishandelt en slecht verzorgt worden wat dus helemaal niet waar is natuurlijk zijn er wel gevallen en nu met de crisis hebben mensen geen geld bijv maar de echte paardenliefhebber laat zijn paarden niet verhongeren ook al is het een Spanjaard. , dit jaar heeft mijn schoonvader ook meerdere ondervoede en slecht verzorgde paarden gekocht meestal van mensen die dan een paard kopen en niet wetend wat dit inhoud , maar goed een van deze paarden was een D pony en is doorverkocht aan Carlos dit is een hele bekende dressuurruiter die hem wou hebben voor de lessen eenmaal bij hem thuis zag hij dar er veel meer in het beestje zat en de pony nu genaamd dark boy is 3e geworden bij de spaanse kampioenschappen jeugd dressuur. Laatste keer dat ik hem zag kwam hij rennend op me af (Carlos) hey herken je hem nog dus ik zeg ja aan zijn witte voetjes haha de pony zag er zo super uit was gewoon een ander paard.
Ik wil niet zeggen dat dit meisje geen goed werk heeft gedaan hoor maar ik vind het een beetje overdreven en ik heb bijv nooit iets gehoord van deze veulens ook niet dat ze eigenaars zochten en ik reis wel wat rond door Alicante.
Voorderest alles goed hier