Karina schreef:Branka ook lekker weekend, nou ik geniet lekker mee hoor van de verhalen. Wat is er loos tussen je katten denk je? Met mijn twee kittenzusjes gaat het heel goed, twee donderstraaltjes zijn ... eigenlijk altijd samen. Spelen met elkaar en met de honden, leuker als televisie zijn ze
Meestal is er niets mis met de heren en zijn ze vreselijk saai. Liggen languit op bed, soms de ene op het hoofdeind en de andere op het voeteneind en soms plakken ze tegen elkaar of ligt de ene op en de ander onder bed. En soms, heel soms, lijken ze elkaar op de zenuwen te werken en vliegen ze achter elkaar aan (kan ook spelen zijn) of is het gemekker en soort van gekrijs. Catfight. Brul van mij en de heren zijn weer rustig om een paar minuten later weer tegen elkaar aangeplakt op bed te liggen.
Karina schreef:Nou de onthulling van Het Projekt nadert hoor![]()
Ik ben er behoorlijk stuiterig van.
Naar verwachting kom ik morgenmiddag bij jullie terug.......
Ben benieuwd! Ga morgenmiddag of -avond dan maar even bijlezen!

laulau85 schreef:Branka haha ja dat tetteren kan heel handig zijn. Heb een keer bij een vriendin van mij voorgelezen met de proef en toen begon het ineens zwaar te hagelen en ze reed onder een soort van golfplatendak... Dat was me een gekletter en ik maar kwekken haha....
ennuh zijn alletwee de katten nog heel??
Hahaha, doet mij aan woensdag denken. De meeste mensen gingen aan dezelfde kant van de ring staan, bij E. Dus ik ook, wel zo handig en dan sta je niet vlak naast elkaar te tetteren. Gaat er iemand in de naast gelegen ring toch vlak achter mij staan voorlezen en zo dat ze mij probeerde te overstemmen. Bedacht mij dat ik daar best overheen kon

Katten zijn zo te zien heel. Ene ligt tegen de drempel en ander ligt achter mij. Vermoed dat ik wel wat plukjes haar terug zal vinden, maar goed de heren zitten royaal in vacht en het is warm genoeg