[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mossel

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 12:43

Bloos! lang hier niet meer geweest slecht...
ondertussen heb ik nu ook een bak thuis heerlijk, kan ik na 5 mnd weer lekker met m,n knollie aan de gang Haha!

en ik heb een neiuwe piercing

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 12:56

Margot => wat fijn dat je je bak thuis heb kan je lekker weer gaan trainen,

esther => bij me schoonouders moet ik ook pas wachten tot morgen daarom doen we het bij mijn ouders vandaag,

quadripes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 13:21

ik heb een korte vraag voor degenen die met een barokzadel rijden (net zoals ik): zijn er riempjes te koop waarmee je je stijgbeugels op kunt binden aan de achterzijde?

verder heb ik portugese stijgbeugels, zijn daar ook inlegrubbers voor te krijgen? mijn beugelriemen kunnen niet korter en ik kom net een halve cm te kort met mijn korte pootjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 13:25

Ik kom even heeeeel snel langs om iedereen fijne kerstdagen te wensen!

Nu ga ik verder eten maken, shoppen, paard doen en van alles!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 15:27

Quadripes, stuur eens een mailtje naar paardentango hier op bokt. Zij maakt wat er nog niet bestaat op gebied van leer, of vermaakt naar jouw wens.

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 16:19

he meiden ik ben nu ff bij me ouders en ik ben ontzettend verwend
heb een reis van me broer gekregen en we gaan morgen vliegen naar de zon komen begin 2009 trg heerijk ff weg
en ik ben nog veel meer verwend
we gingen net kadootjes uitpakken voor kerst en wat denk je er stond wel een groot kadoo maar nooit bij nagedacht dat het voor mij kon zijn
dus net alles uitgepakt en de laatste het grootste was aan de beurt
en ja die was voor mij en celine we pakten hem uit en er kwam een mega televisie te voor schijn een platte breed beeld
heel gaaf zo verwend dat een mens kan worden
doet me erg goed na deze klote tijd
dus vannacht lekker vliegen naar de zon zal me paardje missen maar die redt het wel met zijn manege vrienden

voor iedereen een goede kerst en fijne jaarwisseling en tot 2009 waar ik veel plezier uit ga halen doeiiiiiiiiiiii

amanda89

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 16:23

Ben net met me vader naar de AH geweest om de kerst inkopen te doen. Wat een
drukte! Was ook erg slim om het op het laatste moment te doen Clown. Maar het is
gelukt Haha! . Morgen ga ik bij me moeder eten en 2e dag bij me vader.

Fijne feestdagen!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 16:24

Michelle -> Ja het is een behoorlijk vloeibare gel, lijkt op glijmiddel. Knipoog
Je moet een heel klein beetje in je handen spuiten en wrijven en het dan verdelen door het haar.
Ik heb ook van dat EquiStar, maar dan kan ik bij Rints wel een fles leegspuiten, zo dik is haar staart.
Dit werkt echt perfect!
Het is niet goedkoop, maar ivm die flessen EquiStar is het wel goedkoper in gebruik.
Mocht je interesse hebben Knipoog ; Mayke verkoopt de spullen van Cowboy Magic!

Petra -> Veel plezier!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 17:48

Tsjillert: Wauw! Ik ben jaloers.

Mossel: Waar? Lachen . Ik heb ook weer onwijze piercingkriebels. Helaas kan ik zolang ik thuis woon geen zichtbare piercings meer piercen, ik ben bang dat ze er uitgetrokken worden Boos!.

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 20:13

Cowboy Magic gebruik ik ook. Is geweldig spul, je doet er onwijs lang mee want je hebt maar een beetje nodig en zn manen en staart glimmen tegen je op. Ik gebruik het iedere dag bij mijn bokkie. Heb ook shampoo van Cowboy magic is ook fijn spul.

Vanavond lekker eten met lover en morgenochtend lekker kerstontbijtje. Daarna naar zijn ouders dan even naar mn ander lover Bandito Haha! en savonds uiteten met mn spaanse familie is altijd een groot feest Haha!
2e kerstdag lekker relax naar mn bokkie en savonds bij mijn ouders eten.

Fijne kerst allemaal!!!!!! Feliz Navidad

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 20:51

ik breek weer even in, wel bijgelezen, op alles reageren zal ik volgende keer weer doen!

Maar iedereen in ieder geval hele gezellige kerstdagen toegewenst!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 21:19

Denise: Dr moeten wel fotograven in de buurt zijn, in roosendaal zitten er zoieso al een aantal!

margot: Die bak klikt goed! Waar ben je gepierced?

peet: Heel veel plezier op je vakantie! En die tv zal ook wel genieten zijn!

saida: Nou heb ik geen ervaring met glijmiddel Tong uitsteken Ik koop meestal glansspray bij de decahtlon (antwerpen) en vermeng die altijd met water, werkt ook prima..shannon heeft ook een dikke staart maar nu ik hem regelmatig bijhoud is het goed te doen! *in de winter geef ik het altijd even op met alle modder*

Jeeeuh ik heb mn cap...nou wachten tot broer terug is van vakantie en we kadootjes gaan uitpakken... dan heb ik hem pas echt!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 23:35

ja meiden het is genieten maar zit net all you need is love te kijken wat een poedersuiker programma is dat nu pfffffffffff
net nu me leven eigenlijk in de afgrond ligt
dus ben gelijk weer met mijn beide benen op de grond gezet
dit is zo poedersuiker.....................
deze dagen die je normaal met je liefde doorbrengt maar tja het is niet zo ik zal voor me zelf moeten vechten
er blijven heel veel vragen over van waarom en hoe was ik dan echt zo dom
ik zal er nooit achter komen en mijn vertrouwen is helemaal weg merk niu ook dat ik niemand vertrouw en zou niet weten of dat ooit goed komt

maar goed

voor jullie fijne dagen en ik zal ondanks alles proberen er wat van te maken al is het maar voor mijn lieve dochter doeiiiiiiiiii

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 23:52

Het heeft even tijd nodig,maar ik weet zeker dat je over een poosje weer volop kunt genieten meid! Geniet nu maar eerst even lekker van je zon-vakantie Knipoog

Ben vanmiddag wezen buitenrijden met Moreno...had er 2 dagen niet op gezeten en al poosje niet naar buiten geweest.Had lekker mn nieuwe dressuurzadel er op gedaan om aan te wennen,lekker lange beugels,en meneer was echt zó lief en braaf....totdat we bij de zandafgraving kwamen Tong uitsteken Hij zag vanuit het bos het lichte zand(het is een heel erg diepe zandafgraving waar ook marathons enz gehouden worden) en had zulke grote neusgaten dat je er een meloen ik kon verstoppen! En snúúúrken! Dus ik heel voorzichtig rustig stappen...komt er ineens een hardloper de berg op,en aangezien wij op de rand van die berg liepen doemde hij uit het niets voor ons op.....en fiiiieeeeeewwww......weg Moreno! Heb echt vréselijk mijn best moeten doen om hem weer te stoppen(hij zal wel zere mondhoeken hebben Bloos )wat is hij dan toch sterk! Gelukkig liep het goed af en verder lekker gereden...

Neela

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 00:18

Ik wens iedereen ook een hele fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar....

xxxxxxxxxxxxxxxx

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 10:06

Petra -> Kerstdagen breng je niet alleen door met je liefde, maar met diegenen waar je om geeft en die om jou geven.
Volgens mij doe je dat nu......
Kom op meis, 2009 wordt een supermooi jaar voor jou en Celine, let maar op mijn woorden! Knipoog

Gabriella -> Ben je eindelijk geslaagd voor een dressuurzadel?
Die heb ik gemist! Wat voor zadel heb je? Enne...... foto's!!! Clown

Vrolijk Kerstfeest iedereen!
Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 10:35

Ik heb gister al expres niet naar All you need is love gekeken. Mijn vriendlief zit in Turkije en mis hem zoooo erg! Had heel erg de neiging om mezelf op te geven Knipoog.

Gister al de cadeautjes uitgepakt Lachen. 2 nieuwe rijbroeken, 3 paar rijsokken, een nieuwe tas, een leuke ketting en een staatslot (van mezelf gehad Tong uitsteken). Was ik allemaal wel heel blij mee Haha!. We hadden met zn alle beetje besloten nuttige dingen voor elkaar te kopen Knipoog.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 10:54

Vrolijk kerstfeest allemaal! Pling

Afbeelding

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 11:35

mies => ik woon gelukkig niet ver bij roosendaal vandaan dus komt mooi uit maar wordt toch pas 2009 eer dat ik een shoot laat maken

petra => zulke programma's zijn altijd poedersuiker als je het moeilijk heb gelukkig heb je je familie nog en ben je lekker verwend en mag je samen met je dochter genieten van een welverdiende vakantie in de zon

gab => beter zere mondhoeken dan ergere dingen gelukkig is het goed afgelopen

nou gisteren heike gereden hij was erg braaf maar liep onregelmatig dus heb veel gestapt, daarna savond's kerstavond gevierd bij me ouders en daar zijn we lekker verwend met kerstcadeaus: we hebben een mixer gehad en een waterkoker, en messen van herman den blijker en een knoflook pers en een portomonee die was erg hard nodig de mijne was overleden,

net heb ik heike los gezet hij had een rustdag en mocht die samen met zijn vriendje in de modder spelen dus daarna maar zijn staart en benen gewassen en hem lekker vertroedeld met poetsen en knuffels en wat lekkers het is overigens voor hem ook kerst, dan ga ik me eigen nu maar is douchen en daarna naar vriendlief zijn opa en oma, om 4 uur gaan we cadeaus uitpakken bij me schoonouders en daar lekker courmetten en steengrillen,

morgen gaan we bowlen en steengrillen dus een leuk vooruitzicht,

fijne kerst allemaal voor vandaag en morgen

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 11:53

fijne kerstdagen allemaal!
peet: ondanks alles, probeer toch maar lekker te genieten van je vakantie.
gab: haha moreno wilde dus nog ff gauw een kerstrace..
denise: was de nieuwe portemonnee ook gevuld?
gisteravond naar de gezinsmis geweest met alle kids, haha bas (bijna 2) kreeg op een gegeven moment oma in het vizier..... telkens roepen natuurlijk: oma, oma, oma. maarja dat mag allemaal in een gezinsmis.
vanmiddag bij mijn pa en ma met onze gezinnen (m'n broer ook dus) lekker eten, dit jaar hebben we gekozen voor een koude schotel (die er hier in de koelcel heeeeel lekker uitziet) van een hele goeie keurslager met 2 kg warme beenham erbij en carpaccio vooraf. australian ijs na, dus het moet helemaal goed komen.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 12:24

tsjillert schreef:
ja meiden het is genieten maar zit net all you need is love te kijken wat een poedersuiker programma is dat nu pfffffffffff
net nu me leven eigenlijk in de afgrond ligt
dus ben gelijk weer met mijn beide benen op de grond gezet
dit is zo poedersuiker.....................
deze dagen die je normaal met je liefde doorbrengt maar tja het is niet zo ik zal voor me zelf moeten vechten
er blijven heel veel vragen over van waarom en hoe was ik dan echt zo dom
ik zal er nooit achter komen en mijn vertrouwen is helemaal weg merk niu ook dat ik niemand vertrouw en zou niet weten of dat ooit goed komt

maar goed

voor jullie fijne dagen en ik zal ondanks alles proberen er wat van te maken al is het maar voor mijn lieve dochter doeiiiiiiiiii

Ach gut ken het gevoel.. Wie had dit ooit vorig jaar aan zien komen? En het k.lote is dat het voor zóveel mensen dit jaar geldt.

Maar we maken er het beste van!!! Zo naar Bandito en al mijn liefde aan hem geven Lachen.

Ik wens iedereen veel plezier vandaag Lachen

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 13:58

Saida Whahaha,gewéldige kerstkaart Haha!
Ik heb een Passier Grand Gilbert gekocht,hij zit héérlijk en lijkt goed te liggen op Renootje,de zadelmaker/passer komt voor de zekerheid na de kerst even kijken of ie echt goed ligt en eventueel hier of daar nog wat gevuld moet worden.

Vanmorgen om 9 uur al weer op mn paardje gesprongen het bos in,hééééérlijk rustig in het bos,heb genoten!
Nu snel honden uitlaten en douchen en dan naar schoonouders..

Fijne 1e kerstdag allemaal!

Een van mijn honden, Jay:

Afbeelding

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 15:40

Ook namens mij iedereen hele fijne dagen en een gelukkig , sportief, gezond 2009 toegewenst!!

Afbeelding

Don_Marcello

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 18:17

De jongste bokker (negen dagen oud) Jesse wenst ook iedereen prettige dagen..
Afbeelding
Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 18:34

Ahhhh wat een lief knulletjes is het ook Lachen. Hij kijkt ook zo lekker vol verbazing naar het computerscherm Knipoog.