lang hier niet meer geweest slecht... ondertussen heb ik nu ook een bak thuis heerlijk, kan ik na 5 mnd weer lekker met m,n knollie aan de gang
en ik heb een neiuwe piercing
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lang hier niet meer geweest slecht...

. Maar het is
. Morgen ga ik bij me moeder eten en 2e dag bij me vader.
; Mayke verkoopt de spullen van Cowboy Magic!
. Ik heb ook weer onwijze piercingkriebels. Helaas kan ik zolang ik thuis woon geen zichtbare piercings meer piercen, ik ben bang dat ze er uitgetrokken worden
.
en savonds uiteten met mn spaanse familie is altijd een groot feest
Ik koop meestal glansspray bij de decahtlon (antwerpen) en vermeng die altijd met water, werkt ook prima..shannon heeft ook een dikke staart maar nu ik hem regelmatig bijhoud is het goed te doen! *in de winter geef ik het altijd even op met alle modder*
Hij zag vanuit het bos het lichte zand(het is een heel erg diepe zandafgraving waar ook marathons enz gehouden worden) en had zulke grote neusgaten dat je er een meloen ik kon verstoppen! En snúúúrken! Dus ik heel voorzichtig rustig stappen...komt er ineens een hardloper de berg op,en aangezien wij op de rand van die berg liepen doemde hij uit het niets voor ons op.....en fiiiieeeeeewwww......weg Moreno! Heb echt vréselijk mijn best moeten doen om hem weer te stoppen(hij zal wel zere mondhoeken hebben
)wat is hij dan toch sterk! Gelukkig liep het goed af en verder lekker gereden...
.
. 2 nieuwe rijbroeken, 3 paar rijsokken, een nieuwe tas, een leuke ketting en een staatslot (van mezelf gehad
). Was ik allemaal wel heel blij mee
. We hadden met zn alle beetje besloten nuttige dingen voor elkaar te kopen
.
tsjillert schreef:ja meiden het is genieten maar zit net all you need is love te kijken wat een poedersuiker programma is dat nu pfffffffffff
net nu me leven eigenlijk in de afgrond ligt
dus ben gelijk weer met mijn beide benen op de grond gezet
dit is zo poedersuiker.....................
deze dagen die je normaal met je liefde doorbrengt maar tja het is niet zo ik zal voor me zelf moeten vechten
er blijven heel veel vragen over van waarom en hoe was ik dan echt zo dom
ik zal er nooit achter komen en mijn vertrouwen is helemaal weg merk niu ook dat ik niemand vertrouw en zou niet weten of dat ooit goed komt
maar goed
voor jullie fijne dagen en ik zal ondanks alles proberen er wat van te maken al is het maar voor mijn lieve dochter doeiiiiiiiiii
ken het gevoel.. Wie had dit ooit vorig jaar aan zien komen? En het k.lote is dat het voor zóveel mensen dit jaar geldt.
.

. Hij kijkt ook zo lekker vol verbazing naar het computerscherm
.