Ze hebben alleen ook beide een lastige kleur! haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Duijfje schreef:Nouja het is in ieder geval lekker opvallend! + Dat ze niet zomaar je hoofdstel kunnen stelen haha. ( Ook erg fijn)
Weet wel dat iemand op stal een neon oranje heeft! Ook wel opvallend
Duijfje schreef:Oh haha nou beter!
Ja bij ons zitten er ook sloten op... Maar toch raken de mensen dingen kwijt. Als in gestolen.
Meestal zijn dat mensen van buiten af.
en de code slot genomen haha als iedereen hem weet hang er meer voor de sier haha
Heerlijk
Whahahaha
xXutopiaXx schreef:Bij mij komen geen andere mensen in de buurt van m'n kast/paardenHeerlijk
Oehhhh mooie foto's Geeske!! En idd gaaf hoofdstel, staat echt supergaaf bij d'r!!
Woowww, idd opvallende kleuren die je er nog weer bij krijgt Joyce! Met je groene tik op tentenkamp![]()
Whahahaha
Ben echt een zenuwlijer wat betreft m'n paarden. Zelfs als ik er zelf bij ben word ik er vaak zenuwachtig van als er anderen bij zijn
Een verzorgster zou ook echt niet werken. Of op een manege, als er héél veel vreemden langs z'n stal zouden lopen
Nehhhh, ik sta prima waar ik sta
Lekker tussen de koeien 
stap me bed uit en sta in glas met water pff haha :p 
Spring je wel eens met hem? Ik zie op Bokt regelmatig springende Friezen voorbij komen, als de bak wat beter is zal ik het eens voorzichtig met Camée proberen maar ze wordt al opgewonden van de hoekbakjes in de bak waar ze vervolgens alsnog over struikelt
Ik ben sinds 2012 verloofd, toen was ik 21. Hebben jullie al concrete trouwplannen of eerst een tijdje genieten van de verloving?
Super mooi!
ben altijd bang voor scherpe randjes etc.
.
Is 'ie nu ook al officieel van jou of niet?