Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Dan kan die vast ook wel dr over heen springen hoor
.
, wil dat veel zeggen....ik bedoel, hij ziet en traint zo veel paarden op een dag....

Zo zag het er ongeveer uit, maar dan vol in de modder.
Ow ja en een paar kilo zwaarder, want Sam ziet er momenteel patent uit.
. Ik vind springen wel leuk, moet alleen nog ontdekken wat Shaggy ervan vind. Heb nog nooit met hem gesprongen. Had zoiets van eerst maar even de controle goed hebben met het dressuur en dan komt het springen wel
. Zoals ie nu af en toe kan drammen dat moet je niet hebben met springen, dan wordt het gevaarlijk
.
. Iemand bij mij op stal heeft daar ook nog wel eens problemen mee met dr jonge paard
. Die wil ook nog wel eens te vroeg afzetten en met een mega jump over een hindernis gaan
.
die 1e foto hihihi
! Je kan toch ook zo'n shoot doen?? Wat is er dan mis met zijn kleur?
! Zonde dat je les niet doorgaat!!
mooi gelegen he, maar zoals bijna iedereen wel heeft met z'n pensionstal komen er steeds meer ergernissen over op, deze zomer zijn bijna alle paarden flink afgevallen, het was ook erg warm maar vorig jaar zagen de paarden er gewoon goed uit.. Ooh heb ook jouw topics en profiel bekeken nu, wat een heftig verhaal zeg.. Krijg er tranen in m'n ogen van
je bent wel voor hem door het vuur gegaan he? Heel veel respect!!
ook hebben we de palomino nou nog samen niet van dichterbij gezien, kregen vrienden op bezoek dus helaasch..
.
. En verder gewoon even lekker niks! Zaterdag ga ik voor het eerst op zijn nieuwe stal naar buiten, ben benieuwd hoe die het hier gaat vinden
.
op buitenrit zaterdag? Leuk
beetje mooie uitrij mogelijkheden?
, maar zoals ik lees komt dat helemaal goed, nu langzaam opbouwen en aan elkaar wennen en dan worden jullie dadelijk een hele leuke combi
wat een poepie zo ik zal er zo naast gaan liggen, en ik zal zo ook in jou topic reageren 
ik deed het weleens (een klein hindernisje) omdat heike het leuk vindt/vondt , misschien als die dadelijk weer helemaal goed is dat we het weer een keer gaan proberen