[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

borderjay

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 00:34

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 00:39

Zwarte "Andalusier" met Spaanse papieren betekent niet per definitie een Pura Rasa Espagnol. Knipoog
Voor zo'n prijs weet je toch dat het geen PRE kan zijn. Misschien een PRA of een met een Spaans paspoort (van papier). Tong uitsteken

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 00:49

borderjay schreef:
Hadden jullie deze al gezien? http://link.marktplaats.nl/215456283 als ik nog zoekende was ging ik er direct heen! Of zou er een addertje zijn,zwarte anda voor die prijs...

Weet niet zeker of het deze is, denk het wel, volgens mij gaat Anne-marie hier morgen toch maar even bij kijken. Ik vermoed ook wel een fikse adder eigenlijk, heb ik haar ook gezegd. Ben benieuwd.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 00:51

voor die prijs Nagelbijten / Gniffelen man me veulen was nog duurder ROFL
ik denk ook een addertje.. vind der meer een arabieren koppie hebben..of dat ligt aan mij Clown ?

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 00:52

Misschien is het een PRA? Gezien de dish.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 00:53

Karina schreef:
borderjay schreef:
Hadden jullie deze al gezien? http://link.marktplaats.nl/215456283 als ik nog zoekende was ging ik er direct heen! Of zou er een addertje zijn,zwarte anda voor die prijs...

Weet niet zeker of het deze is, denk het wel, volgens mij gaat Anne-marie hier morgen toch maar even bij kijken. Ik vermoed ook wel een fikse adder eigenlijk, heb ik haar ook gezegd. Ben benieuwd.

Anna-marie die Pickwick eerst zou nemen?

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 00:54

Laatst bijgewerkt door just_kiki op 24-12-08 00:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 00:54

Er staat nergens dat het een PRE is, toch? Nu ben ik een PRE noob, maar over het algemeen hebben die dieren toch iets meer voorpluk?

Wel een onwijs gaaf ding trouwens.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 00:58

Klopt, er staat nergens dat het een PRE is.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 00:59

Zei ik toch ook niet Verward

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 01:07

Nee, dat zei je niet.
Ik heb zelf wél de associatie Andalusier, papier - PRE.
Lachen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 01:21

Gab: Ik ben ook benieuwd of er een addertje is.. Maar toch vind ik het dier ook niet echt mijn ding.. Bloos Het is een ander type waar ik eigenlijk van niet hou, en een merrie Clown hihi.

Benthe: Waaaauw Lys is goeeeed! Kwijl Utixje staat er moooi op. Nu wel jammer dat ie geschoren is, zie je best goed op de foto Clown .
Haha, en Matz zou Matz niet zijn als die dat kunstje niet deed op de laatste foto Huilen van het lachen

Frank: Hoezo Despi is "kuikenmak". Clown Jeeeeetje, wat is dat dier toch braaf Lovers . Echt geweldig joh. Ik hoop dat Chicotje straks ook weer zo braaf is als Despi. En anders breng ik hem ff in training bij jou Despi hahaha.

Sanne: Hihhihi, je vader te paard Haha! Haha! . Lachen man!! Dat staan zitten ook echt haha, wel leuk geprobeerd. Johan heeft er zo te zien ook lol in haha, en je zusje lijkt best veel op jou!! Leuke foto's!!

Saida: Had je kaartje al gezien op hyves. Leuk hoor Haha! . En ik hou Chico goed in de gaten, al maakt ie het toch best goed momenteel.. Kreeg al de tip van heidi hierna een homeopatischmiddeltje te geven voor de zekerheid, kan geen kwaad.. Denk dat ik dat miss wel doe Lachen

Suus: Whieeehooe, met Goya over de dijk Clown . Leuk plaatje! Alleen vind ik dat zelf wel griezelig hoor, zo op een dijk, 1 verkeerde sprong en brr Nagelbijten / Gniffelen .

Vandaag bij Heidi op kraamvisite geweest Haha! Haha! . En ag gut... was issie kleeeeein! Lovers Echt heeeeeeel schattig. Hij lag lekker aan de melkbar toen we kwamen Vingers aflikken En zagen hem toen nog niet goed, maar daarna bij papa Marcel kon ik hem goed bewonderen. Hij is echt knap hoor! En zo schattig klein nog Lovers .

pink_unicorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 04:37

pff net klaar met werken (was gisteren middag 1 uur al begonnen) maar gelukkig morgen vrij dan zal ik ff reageren op de berichtjes en kijken of ik nog wat leuke foto's heb voor hier Haha! maar eerst lekker slapen

doeiii

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 05:00

zo lang werken Bloos! wow Clown

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 08:09

Vind het verdacht veel op een draver oid lijken Nagelbijten / Gniffelen
Maar ik denk alsnog dat het een erg leuk paardje is.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 08:59

Ik ga weer in de lurking zone hoor. Haha!

Prettige kerst en gelukkig 2009 voor iedereen.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 09:21

Iedereen fijne kerst!

suzanne: kan me voostellen dat je lekker gereden hebt! mooi dat de foto zo scherp is!

Nicole: Welkom!

Denise: Ja maar dan heb je nog enige afzetting.... heb gister geharkd en gebouwd dus het gaat steeds meer op een echte bak lijken!

madelief: Fuur moet maar een babbeltje met shannon gaan maken, die heeft precies hetzelfde...we hebben wel een droge bak, maar net iets te klein om echt goed te rijden...dus ook hyper paard! Kan niet wachten tot het weer mooi weer is!

sjaad: Dat je nog afstapt :p... leuk dat het vanaf het begin zo goed gaat!

frank: Leuke foto's! Pff wat is die relaxed zeg!

Benthe: Mooie foto's! tjsah als je maar over het strand komt toch Knipoog meer actie foto's

Sanne: Wat lijk jij veel op je zus!!!! Leuke foto's! Volgens mij rijden alle vaders op deze manier Knipoog Met jou en vaidosa gaat ook super!!

saida: Lekker tutten is ook wel is leuk! Is dat dan een soort gel dat je erin doet? Ik heb meestal spray..

Had ik een leuke cap van HH gezien, maar bij de hypo winkels verkopen ze geen hh...dus ik naar een ander gat hier in de buurt gereden (daar stond hij op de site) krijg ik te horen: ow dat is dan een foutje op de site..we hebben hem niet...kan ik vandaag weer naar een ander gat *ik zit dus in roosendaal en moet allemaal naar kleine dorpjes aan de andere kant van roosendaal..die ene ergens links en de andere helemaal rechts* vandaag poging 3 voor een cap! *en dan ook meteen maar peesjes of bandages kopen Tong uitsteken*

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 09:43

Saida => dus je hebt toch nog lekker zonder zadel kunnen rijden, en super leuke kerstkaart

Frank => wat is die van jou braaf super hoor ben benieuwd hoe jullie er dalijk uit zien met zadel en alles erop en eraan haha

Sanne => je vader erop helemaal super zeg en dan je vriend nog en je zusje wat lijkt ze op jou zeg, de enige wie ik er bij mij nog op moet krijgen is mijn broertje voor de rest zijn ze allemaal geweest

Ilona => leuk joh dat je bij heidi langs bent geweest altijd lief om zulke kleintjes te zien liggen, wat fijn dat het met chico beter gaat,

benthe => wat een super gave foto's echt mooi zou zelf ook wel graag een fotoshoot willen alleen moet even kijken voor iemand in de buurt

mienetje => dus jij bent in het bezit van een pipi langkous paard leuk hoor

Gab => het is idd weinig geld voor zo iets maar ik heb er totaal geen verstand van dus ik kan daar niet over oordelen

Mies => ja dat is waar, super dat het op een bak begint te lijken dan heb je iig een vooruitzicht, veel succen met je zoektocht naar je cap, en vele koopplezier

voor iedereen fijne kerstdagen ik ben niet zo handig met photoshop of dergelijke dus ik doe het maar zo,

vanavond gaan wij bij mamsie lekker cadeaus uitpakken en morgen bij schoonmama's dus heb er heel veel zin in

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:17

Heikedenise, zoek even op bokt, of plaats een oproepje. Er lopen zoveel fotograven rond hier, er moet toch iemand in de buurt van Dort wonen?

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:18

Die zwarte heeft er al eerder op gestaan, toen stond het er exact bij; het is een PRA X PRE, idd een andalusier dus, maar met cruzado papier.
Je kunt het ook wel zien, ze heeft een snoekhoofd.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 11:04

borderjay schreef:

Die had ik ook al gezien Knipoog (ik zie zo ongeveer heel marktplaats denk Tong uitsteken). Vond het niet echt een leuk paardje, deed me meer denken aan een arabier (vanwege het hoofdje) als een andalusier Knipoog.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 11:13

Iedereen fijne kerstdagen toegewenst !
Voor mij begint de kerst vanavond al Lachen Heerlijk.
Doeggg (K)

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 11:27

Ik wil jullie allemaal fijne kerstdagen toewensen.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 11:29

Benthe => zal idd maar even een omroepje plaatsen want wil heel graag een shoot van heike en wta je zegt er lopen hier zoveel fotograven rond

michelle => voor mij begint de kerst idd ook vanavond heb er helemaal zin in

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 11:33

Ik moet helaas nog tot morgen wachten tot ik de cadeautjes mag uitpakken Tong uitsteken. Maar ben wel al lekker vrij Lachen.