[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barroco

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 14:51

Leuk dat er zoveel mensen naar Parijs zijn geweest Haha!.
Nee, ik was niet naar Versailles geweest. Kwamen tijd tekort Knipoog.
Saida, haha, nee ik lijk ook niet erg op mn moeder, alleen ben wel af en toe net zo verstrooid als haar Bloos.

Hier een foto van ons gerbilletje:
Afbeelding

Ik wilde eigelijk 2 ratten, maar mn vriend wou deze liever. En hij is ook echt heel schattig! En erg schoon, schijnt zo te zijn. Op aanraden van de dierenwinkel hebben we zand er in gedaan, kan hij lekker graven. En hij had vanmorgen al zn hele voerbak begraven Knipoog

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 14:54

He zeker schattig zusje!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 14:57

Jasmijn: Wat een leukerdje zeg!! Ik heb ook 2 ratten gehad, vond het erg leuk toen, maar moet er nu niet meer aan denken Bloos Vind ze niet zo fris haha. Maar was er toen gek op..

Madelief: Ja misschien is dat het nog wel.. Maar t gaat wel vervelend he! Dat had ik ook op mn werk. Maar morgen komt er weer een advertentie uit, en met de goede voornemens om te stoppen met roken zullen we wel weer plat gebeld worden Haha!

Saida: Jeetje, wat een verhaal over dat skieën zeg! Ik snap wel dat je even bang bent geworden. Ik zou ook heel bang zijn om weer te vallen! Bloos ben al niet zo'n held! Maar leuk dat je het nu weer doet!! Ik zag niet zo heel veel op sommige stukjes, dus daar ben ik ook gaan stappen. En op de ruiterpaden langs de weg heb je licht van de lantaarns Knipoog Dus zag ik genoeg om een lekker galopje te doen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:40

madelief88 schreef:
Haha Femke je reactie in dat topic van dat jonge meisje met die oudere man Haha! Lekker droog... Maar idd echt smerig!

Waar gaat het over? Wat is de link?? Wil ik ook wel ff lezen dan!! Knipoog

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:52

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 16:07

Lindy1982 schreef:

zo das niet mis zeg

heb wel even laten weten dat dat meisje gelijk haar ouders moet inlichten dit is niet gezond ik zou er wel dankbaar voor zijn als iemand mij het zou vertellen als mijn dochter in zo`n situatie zit

brrrrrrrr

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 16:24

pffffffff het wordt saai maar wat gaan jullie snel zeg kan het echt niet bijlezen allemaal Bloos

vanmorgen geoefend voor onze kuur op muziek en tsjillert liep super Haha! Duivel ze gingen nu ook mooi gelijk
volgende week kunnnen we de kostuums ophalen gaaffffffffffffffffffff

Afbeelding
hier een idee van hoe het eruit ziet, alleen zal het een goude kleur worden

heb er zo`n zin in

vanaaf zelf even les en dan hopen dat hij net zo lekker loopt als vanmorgen

ahhahah was nog lachu de kat zat vanmorgen in de bak op derand en tsjil keek zo raar van wat is dat nou weer voor beest hij sprong voor zijn neus op de grond en liep als ene hondje met me mee lief he en tsjil tja die keek alleen van raar beest ga muizen vangen Vingers aflikken

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 16:26

Oeeh goud blingbling hoor!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 16:34

furia wat een scheet van een beest

zijn ze ook hand tam of bijten ze ?? Haha! Pling

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 18:21

Fanny: fijn dat hij past! Het hoofdstel staat haar goed.

Malin: Oeh dat klinkt mooi, valk-grijs. En foto's mogen altijd van die mooie vent van jou Knipoog
Hoe gaat het trouwens met Luna?

Esmee: Je houdt ons wel in spanning zeg wat het zadel betreft.

Regine:
Jeetje die is gegroeid, volgens mij wordt het een hele knappe vent!

Jasmijn:
Mooie foto's! En gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot Knipoog Hij is echt ver komisch!

Lindy: Daisy heeft echt een mooi kleurtje, ik vind het een hele mooie merrie!

Ilona: Zo te horen gaat Amanda weer lekker, hoe vaak rijdt je nou op haar in de week?
En ga je nog vaak naar Jielt? Is zeker wel even anders van een hafje naar een fries?

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 18:32

Peet gave foto! Maak je wel foto's van jullie in het goud? Ja, hij is redelijk hand tam, alleen beetje schichtig.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 19:52

GAve foto's zeg! Mooie outfit en lief zo'n gerbilletje!!
Maestro is nu 8 maanden oud en is ruim 2 maanden bij mij en Cap weggegaan. Ik had em dus ff niet gezien en dan valt wel op hoe die groeit en vooral ook de breedt in is gegaan!! Maar erg leuk hem weer te zien en hij herkende me echt wel. Kwam meteen naar me toe uit de wei! super leuk!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 22:04

Jasmijn -> Wat een leukerd! Hoe heet ie eigenlijk?

Ilona -> Brrrr, ik zou het doodeng vinden op zo'n bospaadje in het donker.

Petra -> Dat ziet er geweldig uit!
Laat je het filmen?

Vanavond was er weer schriktraining.
Het was grotendeels hetzelfde als de vorige keer, maar dat is juist de bedoeling.
Conditioneren noemen ze dat.
Het met paadje met afzetlint was nu iets smaller gemaakt.
We moesten er in stilstaan en achterwaarts weer uit lopen, en er werden bellen geblaasd terwijl we erdoor liepen wat Gryts toch best wel eng vond.
Er was een tweede, nog groter en feller gekleurd zeil bijgekomen waar we ook over moesten draven en ze moest erop stilstaan.
De eerste keer dat Gryts erover moest lopen twijfelde ze even maar ging er toen toch overheen, daarna ging het prima.
De vlaggetjesslinger lag nu op de grond en daar moesten we overheen lopen, ook dat was niet eng.
Wat wel eng was was toen de slinger omhoog gehouden werd en we er onderdoor moesten lopen.
Verder ging het weer super!
Volgende week is de laatste les en dan krijgen we nog een schriktraining, maar dan moeten we in het zadel.
Mij benieuwen hoe Gryts erop reageert.
Tot nu toe is mijn ervaring met haar dat ze alles prima vindt zolang ik ernaast loop, maar als ik erop zit is het een ander verhaal.
Maar dat is alleen buiten de poort van de manege.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 22:35

saida natuurlijk neem ik dan mijn camera mee:P heb die bijna altijd bij me Nagelbijten / Gniffelen

sazread dank je Tong uitsteken

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 23:05

ik wil het laten filmen en veel foto`s maken
heb er zo`n zin in Haha! Clown

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 01:03

Saida:Haha, tis ook best donker, en dan een recreatie park.. Maar ik denk daar niet zo over na. Knipoog

Sanne: Amanda gaat helemaal super! Ik kan zelf normaal met dr buitenrijden... Haha! Ben echt trots op dr! Ze leert heel snel. De overstap viel echt onwijs mee trouwens. Jielt bezoek ik niet zo heel vaak, eens in de 3 weken ongeveer. Hij vind het ook niet zo boeiend merk ik.. Rocky is wel een schatje, die weet echt wie ik ben, de lieverd! Ik doe Amanda nu 3 dagen per week, en soms meer.. Vandaag weer heerlijk buiten gereden, lekkkeerrr! Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 01:04

Peet: Lachen zeg die kostuums!! Heb er een goed idee van, word prachtig volgens mij Haha!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 09:50

heb ook ooit is een keer iets met een kostuum gedaan was ik een ridder van een liedje van sesamstraat. deed die opvoering samen met een jochie van 4 Tong uitsteken en we werden eerste.. was nog met mijn trakehner paard

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 11:47

Saida: Als ik straks een eigen paard heb wil ik ook meerdere schrik trainingen gaan volgen, volgens mij is dat hartstikke handig als je eenmaal buitenritten gaat maken. Hopelijk gaat het onder het zadel ook goed Knipoog

Ilona: Fijn dat het zo heerlijk gaat Haha! 3 keer in de week of vaker is ook nog best wel veel! Loopt ze ook weer helemaal zuiver?
Ik verlang ook wel weer naar een bijrijdpaardje, eentje waar ik lekker dressuur mee kan rijden en zo nu en dan een buitenrit. Maar ik weet niet waar ik hem moet zoeken. Als femke nou nog dichterbij woonde Schijnheilig

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 12:02

Sanne, er is toch vast wel wat te vinden? Ik weet dat hier in de omgeving echt een tekort heerst aan bijrijdsters...
Moet je maar verhuizen Haha!

Lekker vanmiddag vrij, Fuurtje zal wel blij zijn want we gaan op buitenrit!! Haha! hopen dat hetw eer mooi blijft Lachen

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 12:35

Lindy -> Mocht je deze kant opkomen dan hoor ik het graag! Haha!
Dan zal ik zorgen dat m'n meissie op haar mooist is! (voor zover dat kan met die alsmaar groter groeiende buik, hahaha)

Petra -> Wanneer is de kür?

Ilona -> Als ik heel eerlijk ben dan vind ik het een beetje onverantwoord, sorry.......

Sanne -> Sandra gaat mee, misschien wil zij wat filmen en foto's maken, dan kan ik het laten zien.
Het is niet een professionele cursus, dus geen duur en professioneel materiaal, maar wel met professionele instructrices die weten wat ze doen.
De prijs is er ook naar, ik betaal € 5,00 per les van een uur.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 14:20

is goed Haha! laat het je dan wel weten via dit topic.. is die van jou ook drachtig? wanneer uitgerekend ?

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 14:50

Hier nog een paar foto's van barokke paarden..die ik heb gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 15:15

Furia schreef:
Leuk dat er zoveel mensen naar Parijs zijn geweest Haha!.
Nee, ik was niet naar Versailles geweest. Kwamen tijd tekort Knipoog.
Saida, haha, nee ik lijk ook niet erg op mn moeder, alleen ben wel af en toe net zo verstrooid als haar Bloos.

Hier een foto van ons gerbilletje:
Afbeelding

Ik wilde eigelijk 2 ratten, maar mn vriend wou deze liever. En hij is ook echt heel schattig! En erg schoon, schijnt zo te zijn. Op aanraden van de dierenwinkel hebben we zand er in gedaan, kan hij lekker graven. En hij had vanmorgen al zn hele voerbak begraven Knipoog

Leuk, een Gerbil! Wij hadden er ook een stuk of 4 vroeger. Eerlijk gezegt vind ik één een beetje zielig, ze leven nml met elkaar. Ratten heb ik ook, vind ik nog leukere beestjes, Gerbils zijn wat schrikkeriger en minder tam dan Ratten. Die blijven echt liggen en raken aan je vertrouwd Haha!. Maargoed, misschien heb jij wel een hele lieve. Wat is z'n naam? Hij ziet er wel heeeeeel lief uit, echt om verliefd op te worden.

Lees zo wel bij, ff thee opdrinken en bijkomen.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 17:08

Deze zat al in zn eentje, en aangezien het een mannetje is vind ik het ook een beetje moeilijk er nu nog een "vreemd" mannetje bij te plaatsen. Denk dat ie dan blijer is in zn eentje Knipoog.

Hij heeft nog niet echt een naam Bloos vind het altijd zo vreemd om van die kleine diertjes een naam te geven Knipoog.