Laura1982 schreef:Ik vond het jammer dat de muziek niet gecombineerd werd met de paarden. De menwagens waren fantastisch net als de paarden met het vuur en kleuren scherm en de frisian train. Volgend jaar ga ik naar de zaterdag maar dat ging dit jaar helaas niet.
Ja dat vond ik indd ook jammer. Was mooier geweest als er de hele tijd in de bak ook wat te zien was.
Leuke foto!
Hier gelukkig alleen een beetje natte sneeuw gezien. Van mij mag die troep weg blijven. Nu gaan we af en toe nog naar de club, maar zodra het glad wordt op de weg is dat ook afgelopen. Onze bak is op t moment echt heel slecht. Heb wel gelongeerd, maar fijn is het niet. Wel goed om balans te trainen bij verna, die is altijd zo wiebelig in die natte bak en aan de longe kan ze zichzelf mooi corrigeren.
Micheletjuh, start je in de B? Dan gewoon lekker gaan en niet afgroeten hoor! Je kan toch geen verlies rijden. Zie het vooral dan als een ervaring rijker 
Ik heb 1x afgegroet,maar dat was vooral omdat zowel ik als paard gestrest waren en ik kreeg het niet afgevloeid. Het ging echt slechter en slechter, dus toen afgegroet zodat ik even op m'n gemakje de spanning af kon laten vloeien voor de 2de proef.
Met een onervaren paard kon ik er altijd wel om lachen als t helemaal mis ging. Kon het paard het ook echt niet kwalijk nemen en heb me dood gelachen 
Dus mocht het niet willen, zie de humor er van in haha