Laura1982 schreef:Ja zeker ik kijk morgen ook via omroep Friesland.
net stond er nog dat ze half 8 begonnen. nu staat er ineens half 9
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
we gaan eerst even oefenen op de locatie van de wedstrijd (dat mag daar en voorlopig rijd ik alleen nog maar daar wedstrijden) en dan hopelijk in februari weer starten!
!
wel mooi haha hopelijk hebben we straks een Tsjalle x Jasper lopen 
al had ik het ook begrepen als ze bij algemeen Nane op de reserve plek hadden gezet.
Ik dacht ze gaat fijn dus volgende week debuut, maar nu twijfel ik heeel erg. Ze deed vandaag alles behalve wat ik van haar vroeg. En dat met dr oortjes erop, draak.
. Ik zou je gewoon lekker inschrijven, en als t niet wil in de proef, ja! jammerdan. Donderdag liep Xira ook megaslecht tijdens de carousselles en lag ik er bijna naast doordat mevrouw op de loop ging en bokken.. Ik half panisch door blijven rijden
. En zoals vandaag ging het top! Ze schrok nog wel van de buurman en de paarden die gingen rennen, maar ik kon toch fijn rijden, terwijl ik zelf niet helemaal het vertrouwen had (Wat ben k ook n tutje
. Ik ben heel snel weer een beetje 'bang') heb ik heerlijk kunnen rijden!
Laura1982 schreef:Ik vond het jammer dat de muziek niet gecombineerd werd met de paarden. De menwagens waren fantastisch net als de paarden met het vuur en kleuren scherm en de frisian train. Volgend jaar ga ik naar de zaterdag maar dat ging dit jaar helaas niet.

Ik ben echt wel een beetje pietje precies.. Wil dan ook gelijk dat het goed gaat hihi. Maar kan idd niet weten hoe ze dan zal zijn, misschien dat ze wel meewerkt.