Anouk – heike was ook 1 ½ toen die geruind werd en hij heeft dit nog nooit eerder gedaan ach ja de wei doet hem duidelijk goed.
En sam maak dus alles los bij dessie
grappig en sabrina weer lekker gereden superhoorAngela – wel een leuk bij rijd paardje

Saida – ik denk dat de meeste wel der kans pakken als ze even onder het werk uit kunnen komen. En ja arme heike
zal vast zeer gedaan hebbenEn wat een lekkere billen in die trailer
ziet er leuk uit zo op de foto’s de kinderen hebben duidelijk plezierEline – het is idd appart dat heike zo groot is geworden maar niks aan te doen.
Fijn dat het weer beter gaat met atlas

Gab – vertel eens aan ons wat het geheimpje is van karina dan vinden we jou heel lief

Esther – fijn dat shaggy zo braaf was daar heb je echt alleen maar profijt van
Malin – lekker weer aan de training met suevo fijn dat die het zo goed oppakte
Jus – wat een lekker paarden weer en als er een rode strik om heen zit mag je hem bij mij wel afleveren
. Vind het wel een hele fijne manier van werken en het is ook een hele fijne instructrice! We zijn rustig aan begonnen met de eerste stap. Aan de hand ervoor zorgen dat hij zijn achterbenen goed leert ondertreden en kan ontspannen. Dit is best wel lastig als je van alles om je heen ziet. Linksom ging wel redelijk goed al moest ik hem wel goed voorwaarts houden. Rechtsom vond ie moeilijker, hierbij probeerde hij echt onder het werk uit te komen door wat sneller te stappen 

)
Maar.. Maandag gaan we open met de zaak