[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 21:59

Peet die foto's zijn echt GEWELDIG!!!! Haha! Haha! Haha! Wat ontzettend leuk gedaan (djemo!!). Echt super hahaa Haha! Haha!

Patries: Wat stom zeg die eigenaar.... ik hoor wel vaker van dat soort rare verhalen. Dat doe je toch niet Verward Gelukkig zijn ze bij jou in goede handen Haha!

Heidi: Hoezo jij bent gek op Baron??? Haha! Jij kan echt uuuuuuuuuuuuuuuuuuren vertellen over hem, zo leuk is dat!! Haha! Haha!

Soeske: Jij vliegt ook van de ene stage in de andere! Wel leuk nu deze tijd met van die kleine lammetjes Haha! Zo lief!

Nagini: Ahh wat schattig al die veulentjes!!! Ja

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 22:03

Ilona, ja, rare school Knipoog Had verplichte stage van 3 weken, lammeren vangen. Dus andere 5 weken met iets anders invullen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 22:08

Amable schreef:
Hey wat leuk, dank je wel [naam verwijderd]! Er zitten leuke tussen, maar die ene dat ik er net overheen hang, verschrikkelijk Bloos! Die met de bal vind ik wel errug stoer! Hij is daar zo lekker fanatiek Haha!

Was er zelf niet bij die dag. Leek me wel leuk om te zien jouw demo en de wedstrijd.
Die foto dat hij achter de bal aan loopt viel mij ook op! Errug fanatiek ja! Lijkt net alsof hij het elk moment kan gaan bespringen, haha!! Haha!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 22:12

_Saida_ schreef:
Nou het Weekend van het Iberische Paard zondag 13 april te Bunschoten komt al heel dichtbij, tijd om wat af te spreken!
Ik heb er zin in!
Nog even wie er allemaal zeker gaan en wie er misschien komen;
Citaat:
Saida (gaat met Mayke mee samen met Sandra (Obelix op Bokt))
Machonito met Baron
Don_Marcello met Llano
Karina (komt Barón knuffelen en laat Veludo nog maar even thuis)
Patries (misschien met vriend, maar laat Ensueño thuis)
MissMuts
Debby
SandravdB

Misschien;
Branka
Jacobien
Iris
Jasmijn
Madelief

Mocht ik iemand zijn vergeten, plaats je dan zelf even je naam erbij?

Wat en waar zullen we afspreken?
Is er nog iemand die op bepaalde tijden ergens moet zijn?

nog niet alles bijgelezen, maar ik kwam dit tegen,
wil dus nog even melden dat ik er zondag ook ben, maar of meeten zal lukken weet ik helaas niet, want ik ben de hele dag druk volgens mij... Clown
moet ik in ieder geval eind van de ochtend starten en 's middags gaan de paarden voor de wagen en lopen ze in de rassenpresentatie geloof ik...

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 22:59

woow heb net echt iets heftigs gezien.
een vriendin van mij _maud op bokt zei dat er zondag een dode was gevonden in bergeijk bos. ik ging kijken op de foto's en het blijkt dus een pad te zijn waar _maud en ik zaterdag met twee paarden door heen zijn gereden.
vind het echt eng.

dit is de link:
http://www.112brabant.nl/pic2.php?jaar= ... c=4&r=2226

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 23:05

Goh heftig zeg!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 23:18

peet wat zijn de foto"s gaaf geworden Pling enversierd heb ik en djemo Pling met alle liefde voor je lieve tsjillert gedaan xxx Lovers tsjill nog gefeliciteerd en dat je maar Ja heeeeel oud mag worden

heb vandaag Ja voor het eerst met djemo bij peet in de les mee gereden,spannend!!!! vondt djemo het maar ik ook hoor maar ging erg goed hij was wel kijkerig maar ja logies allemaal nieuw voor hem en wat kent hij nou eigelijk nog zo weinig maar ging verder erg goed ben zo trots op mijn kanjer

flamon ... wat een eng idee meid maar niet teveel bij nadenken hoor...

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 08:40

peet: Leuk die stal versierd!!! Hij blijft wel makkelijk staan met die slinger om zn hoofd!! Hij heeft toch wel een grote taart gehad zeker!

patries: Ik heb nog nooit een situatie meegemaakt waarbij ik ook maar dacht aan een praam of oor omdraaien! Meestal met zelf rustig blijven en beetje praten kom je ook een heel eind!

Heidi: Ik ga het steeds meer jammer (is dit fatsoenlijk nederlands Vork ) vinden dat ik zondag niet kan! Lijkt me super om baron een keer in actie te zien!

soeske: Gelukkig zijn er nu schattige lammetjes en loop je niet alleen achter schapen aan te rennen! Wat ga je die andere 5 weken doen?

fanny: wat raar dat die foto's zo op internet geplaatst worden!
Ik denk er altijd maar niet teveel over na, dr zijn al zoveel mensen vermoord of doodgegaan (oke wel over een langere periode) maar volgens mij kom je vaak genoeg langs zulke plekken...

Heerlijk weer buiten en ik heb nog bergen huiswerk! Dan nog maar een dagje goed doorwerken...

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 08:42

Ik zag leueuke veulenbeebs voorbij komen, een elegante foto van Danielle haar derriere (geeft niets Daan, je hebt een niets om je voor te schamen hoor! Haha! ) en nog veel meer leuks. Langzamerhand begint het te dagen van wie wie is, dus wie weet kan ik meer zinnigs gaan posten. Knipoog

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:04

Peet: Haha, die arme Tsjillert Ach gut versierd, en dat nog wel op zijn verjaardag Knipoog

Soeske: Die lammerenstage zou je toch op Texel doen, zit je daar nou? Of ben je toch ergens anders heen gegaan?

Flamon: Jegh, wat komt zoiets dan ineens dicht bij he Ach gut

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:30

Soeske, ik weet dat van die stof.... maar toch hou ik er niet van.
Niemand kan mij overigens wijsmaken dat als je zo'n praam om de lip draait dat dit geen pijn doet. Het is immers een van de gevoeligste plekken van een paard. Daarnaast hebben paarden met een praam om een uitdrukking in hun houding/ogen waar ik me niet fijn bij voel.

Nee, ik ga indien mogelijk voor andere methoden... dan kost het maar meer tijd.

Getver... een dode vinden op hetzelfde pad op deezlfde dag is wel heel luguber :S

Peet: Wat een leuke verjaardagsfoto's.... wat leuk dat hij zo braaf blijft van die slingers Haha! nog gefeliciteerd!

Suuz, lammetjes zijn leuk!! Waarom moet je ze vangen dan??

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:34

Ilona -> Jammer dat je niet kan komen zondag!
Ik had dat giebelbekkie van jou ook wel eens willen meemaken. Knipoog

Heidi -> Wat een mooi hoofdstel zeg!
Ik wordt nu wel heel nieuwsgierig naar jullie creatie!
Hoe laat moeten jij en Baron zondag?
Wat een lieverd is het toch zo met die veulentjes; opa in de dop!

Frankiej -> Nee sorry, zaterdag ga ik niet.
Mij lijkt zondag de leukste dag om mee te maken.

Karina -> Waarom laat je Veludo thuis niet ruinen dan?

Nagini -> Zo te zien hoeft Yeske niet lang meer te wachten tot het veulen komt.
Haar uier is vol en haar tepels zijn ook al aardig volgelopen.
Als haar vagina ook al goed ruim is en je kan haar staart soepeltjes richting haar rug leggen dan schiet het al aardig op.
Zodra ze begint te kralen (dan lopen er druppels melk uit de tepels) is dat het teken dat de bevalling op gang is en als ze dan ook gaat dampen dan kan je er op wachten dat het veulen snel komt.
Hopelijk kan je erbij zijn, ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het heel mooi en wonderlijk is om te zien!

Suzanne -> Ja leuk die lammerentijd!
Bij ons wordt ook het één na het andere lammetje geboren.
In de stal naast Grytsje is een kraamstal ingericht, dus we zijn elke dag pasgeboren lammetjes aan het bewonderen!

Petra -> Hahaha! Wat een lieve goedzak is Tsjillert ook!
Heb je hem nog goed verwend? En wat was zijn kadootje?

Spokie -> Nog een paar weken je tanden op elkaar en je kan gaan genieten!
Succes hoor, de komende weken!

Danielle -> Niks mis met jouw achterwerk, hoor! Haha!

Ellis -> Ik zal naar je speuren en mocht ik je zien dan spreek ik je wel aan! Knipoog

Fanny -> Getver, naar idee zeg......

Djemo -> Even de tijd gunnen en dan wordt hij vanzelf wat rustiger als het goed is.
Wel stoer dat jullie al zo snel in een groepsles mee hebben gereden!

Michelle -> Heb je niet een lekker zonnig plekje in je tuin waar je kan zitten?
Kan je én je huiswerk doen én genieten van het heerlijke weer!

Breghje -> Wat ik deed toen ik nog nieuw was in dit topic is alle Bokt-namen opschrijven, daarachter de echte namen en erbij gezet welk(e) paard(en) erbij horen.
Misschien ook een tip voor jou?

Het zit die arme Cipke niet echt mee in zijn jonge leventje.
De arme knul is weer gewond........
Zondag vond ik Cipke nogal duf en rustig dus had ik Grytsje samen met Cipke in de binnenbak gezet zodat ze even konden bewegen.
Het viel me op dat hij niet echt goed in zijn vel zat en rennen wilde hij ook niet echt.
Hij maakt 2x een huppeltje en de rest van de tijd bleef hij bij Grytsje in de buurt lopen.
Gisteravond was hij nog steeds zo dus en ik vond hem té rustig en had me al voorgenomen om één van de stalmeesters even aan te spreken.
Toen ik Grytsje uit haar box haalde om haar te poetsen ging Cipke staan en toen zagen mijn vriendin en ik dat zijn hals bij de halsaanzet heel dik was.
Gelukkig was AnneMarie er ook dus vroeg ik haar of ze even wilde kijken.
Ze heeft gekeken, gevoeld en geluisterd en zei dat Cipke een hele dikke bloeduitstorting heeft, en dat Grytsje een domme moeder is want zij heeft erop gestaan.
Ze heeft zijn temperatuur opgenomen en hij had dus koorts.
Toen heeft ze een pijnstiller gegeven en hij moet nu 2x daags antibiotica toegediend krijgen.
Het arme kereltje, ik vind het zo sneu voor hem!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:37

Arme Cipke Ach gut Het zit hem inderdaad niet mee.
Hopelijk knapt hij snel weer op en is dit het laatste wat hem overkomt!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:47

Esmee: Begrijp wel dat je druk bent, er zijn vast en zeker een hoop mensen die je wilt zien! Maar hoe bevalt het nou? Ben benieuwd!
Breghje: Dat gaat vast goed komen, met die namen! Je kan ook gewoon gezellig je verhalen hier neerzetten, leren we jou ook n beetje kennen Haha!
Michelle: Haha, is dat verschil bij jou echt zo erg? Je wordt oud Clown Nog lekker geskate?
Heidi: Gezellig dat je ff langs komt! Lekker bezig met de voorbereiding voor het weekend Pling
Saida: haha, ja een Fries komt voor mij ook wel op de tweede plek... Hoewel ik een gave haflingerhengst als tweede paard ook wel errug leuk zou vinden Ja
Pfff... arme Cipke.. Echt naar bij veulentjes verwacht je ziektes etc niet, veel beterschap voor het kleintje!

Ik weet nog niet of ik zondag kom.. Laat het nog wel weten!

Ilona: Ja, dat koppie van m daar he!!
Karina: Dankje! Ben ook nog steeds errug blij met de foto's van paoline, als het goed is komt ze 1 mei op wedstrijd ook foto;s maken Pling
Sterkte met het ruinen van Veludo, goede beslissing denk!
Sanne: Thnx, ja haha, dat vind ik idd ook op die foto Ja
Nagini: Ik heb niet zoveel verstand van dracht etc, maar wel leuk dat er een veulentje komt en er al zijn, veulens zijn zoo leuk!

Over een praam, vind ik ook niks verkeerd aan. Als ik Furia zijn oren uit wil knippen krijgt hij een praam om anders kom ik er echt niet bij die is zo gevoelig bij zn oren vanwege de fistel..
Van dat oor wist ik overigens niet.. Maar dat vind ik wel iets minder fijn klinken.

Leuke foto's van Tsjillert!

Anita: Succes met je afstuderen!
Flamon: das altijd naar dat soort dingen...

Gisteren weer lekker gereden! Vandaag ook weer lekker naar Fuur, hopen dat het zo goed blijft het weer.
Had ook nog n uitnodiging namens Tommie Visser voor een clinic van hem, maar heb dan al wedstrijd helaas, wil wel weer een keer namelijk Haha!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:02

Hallo,hier ben ik ook weer eens Doei!
Ik heb mezelf net door 12 blz heen geworsteld,vervolgens een heel verhaal getypt,op verzenden gedrukt en? weg verhaal,geen idee waar het is gebleven Boos!
Ga het niet overdoen hoor,sorry.

Wil wel even de nieuwe aansluiters welkom heten en zeggen dat ik mooie foto's voorbij heb zien komen.

Ik las dat Cip weer in de lappenmand zit,arme ding.

Mynke is ook zielig..
Zondag na het rijden wilde ik haar voeten wassen en sinds een aantal weken hebben we nieuwe vloer in de spuitplaats en daarvoor.
Een (dure) antislip vloer.
Nou,mooi geen antislip, Mynke ging volledig onderuit.
Vervolgens wilde ze overeind krabbelen en viel ze weer,dit tot 5x toe.
Uiteindelijk bleef ze op haar knieen liggen Huilen
Gelukkig had ze toen wel haar achterbenen onder haar lijf,dus hebben we met man en macht haar aan de voorkant op kunnen tillen tot ze stond.
Wonder boven wonder had ze zo op het eerste gezicht niks,geen wonden en ze liep ook goed.
Mijn man had haar vast toen ze viel en die had gelukkig het besef om snel z'n been naar voren te doen zodat Mynke daar met haar hoofd tegenaan klapte,anders had ze zeker haar schedel gespleten tegen een paal die daar staat of de wasbak.
We zijn gelijk met haar gaan stappen,tegen de spierpijn en de schrik.
En ik heb haar gelijk ingemasserd met koelingsgel.

Gister kwam ik op stal en toen had ze dus mooi wel een knoert van een schiefel Boos!
Ze was er niet pijnlijk op,maar hij was wel nog ietsie warm,dus ik ga nu maar heel hard bidden dat er niet alsnog rare dingen naar voren gaan komen.
Jullie begrijpen zeker wel dat ik zwaar pissed ben,zeker omdat ik hoorde dat zij al nr 5 is,die daar gevallen is.
De staleigenaar heeft geloof ik wel contact opgenomen met het bedrijf dat die vloer gelegd heeft en er zal ooit wel iets aan gedaan worden,maar ben bang dat dat een 10 jaren gaat worden.
Heb mezelf wel voorgenomen dat als Mynk hier iets aan overhoudt,ik dat bedrijf aansprakelijk ga stellen.
Vind het trouwens ook een kwalijke zaak dat er niets iets over bekend gemaakt is van stal uit,dan was ik nooit met haar naar die spuitplaats gegaan.

Ik heb het even helemaal gehad.....Ben zo boos.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:18

Saida: Goede tip! Wel even bewerkelijk, maar dan heb je idd een mooi overzicht. Je hebt Grytsje toch hopelijk wel toegesproken dat ze dit soort dingen Niet Mag Doen Tong uitsteken ??

Pipi: Ik zou waarschijnlijk uit mijn vel liggen als ik dit hoorde en meegemaakt had. Van stal uit had de spuitplaats afgesloten moeten worden, en het bedrijf moet meteen aansprakelijk gesteld worden dit kán gewoon niet!!! Boos! Nu ben je er hopelijk met alleen een schiefel vanaf gekomen, maar je moet er toch niet aan denken....brrrrr....

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:20

Sjee Paola, das ook zeker niet leuk
Wat raar, dat die antislip dus duidelijk niet antislip was. Echt arme Mynke, dat moet niet leuk voor haar zijn geweest
Waren er dan al eerder mensen met problemen met de nieuwe vloer?

Oeei, das zeker balen 12 blz bijgereageerd en dan weg! Ik doe tegenwoordig in Kladblok alles typen, is echt makkelijk want die kan jer zegmaar naast houden. En t kan niet in 1 x weg zijn Haha!

Sterkte vor Mynke Ach gut
Breghje: Nog een tip Haha! In de openingspost staan een hoop mensen voorgesteld, met echte naam en paard erbij en boktnaam, gewoon uit je hoofd leren hihi Tong uitsteken

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:39

Arme Mynke Ach gut Een grote miskoop dus die anti-slipmatten! Hopelijk houdt Mynke er niks aan over!!
Ik snap niet dat ze zulke dingen kunnen leveren!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:53

@ Jasmijn: Wat een prachtofoto’s Haha!.

@ Madelief: Bedankt. Nee, omdat me ouders ook nog een maand bleven. Dus kon Fuego niet tegelijk met mij mee. Haha gekke Fuur, succes voor de wedstrijden!

@ Ilona: Hihi, Fue is ook maar een kleintje, 1.50 ongv. Maar ikzelf houd ook van grotere paarden. Zozo, dat klinkt heel gezellig!

@ Yenneke: Dus je hebt op Xje gezeten? Haha!

@ Michelle: Gelukkig heb je je wel vermaakt. Hmm, wat vreemd van Sita.

@ Petra: Oei, dat is idd even schrikken, niets aan overgehouden? En nog gefeli met je kanjer Haha!.

@ Michelle: Ja hoor, het weer is even wennen maar gaat goed. Beginnen met school? Haha nee joh, hoe kom je daarbij Tong uitsteken. Zoiezo ben ik eerst een maand of langer bij mijn vader, daarna komen mijn ouders pas, dan verhuizen we dus naar Arnhem, en dan blijf ik lekker schoolloos tot na de zomervakantie, stiekem.

@ Saida: Hahah bedankt Haha!. Probeer zoveel mogelijk bij te lezen zoals nu.

@ Ilona: Heel leuk Haha!!!!

@ Machonito: Hahahahaha, die Baron ook :’). De gekkerd. Wat een mooi hoofdstel!!

@ Karina: Goede keuze hoor. Succes.

@ Nagina: Wat spannend!!!

@ Petra: Haha, wat ziet Tsjil er vrolijk uit!! Nog een keer, nog gefeliciteert!!

@ Fanny: Ieee, dat is wel ff schrikken.

@ Saida: Gossie, beterschap zeg!!! Arm kereltje.

@ Madelief: Leeeeeeeeeuk Haha!, ik vind het heeeeeeeeeeel heeeeel leuk om weer terug te zijn!!! Haha! Helaas dat je er niet heen kon gaan, miss een andere keer.

@ Vervelend he, dat het dan opeens weg is. Dat is even schrikken zeg!! Arme Mynke... Niets aan overgehouden?

Ik werd gister gebelt door mijn moeder. Goede nieuws is, Fuego heeft een chip. Slechte nieuws is, waar ik echt een groot deel schuldgevoel bij heb, is dat hij een ernstige blessure heeft. De dierenarts kneep in het goede been, waarop hij niet reageerde, en in de andere waarop hij helemaal wild werd. Ze zij dat hij hele erge pijn had, en het waarschijnlijk komt omdat hij op de verkeerde vloer heeft gereden? Hij moet nu een maand rust, hij heeft heel veel medicatie, speciale bandages en andere spullen. Als het dan nog niet goed gaat moet hij 4 maanden rust krijgen. En dat nu net bijna voordat hij weggaat, over minder dan een maandje... Me moeder zegt nu op msn dat hij 2 keer per dag een poedertje door zijn voer heen moet krijgen, gisteren probeerde ze dat over de hooi, maar mooi dat hij het liet staan, vandaag probeert ze het dus anders. Ook heeft ze speciale dure bandages gekocht, en elke dag moet hij 2 verschillende zalfjes op, en medicatie. Maar hij is wel zo hyper dat als je hem uit ze stal haalt hij helemaal omhoog jumpt. Nou, ik voel me nu dus aardig schuldig, me lieve mannetje, ik hoop dat het allemaal snel goed komt, ik kan niet wachten totdat ik hem in de armen kan vliegen!!! Ik mis hem steeds erger en erger, en nu dit erbij..

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 10:56

Jeetje Pipi
dat is niet leuk echt schrikken zeg.
Ik zou wel oppassen met je schiefel eventjes in de gaten houden hoor.
Wiebe (die ken je nog wel mijn friesje) had ook een schiefel gekregen door een ongelukje
hij had in het begin ook geen last ervan.
alleen als de arts erin kneep toen ging hij door de grond van de pijn en hij liep een beetje onregelmatig op het harde.
Uit voorzorg liet ik maar toch foto's maken
uit foto's kon je zien dat zijn griffelbeentje gescheurt net niet afgebroken.
Wiebe moest op rust en mocht niet rijden en niet los omdat de kans groot was dat hij tegen zijn griffelbeentje aan kom stoten en als nog kom breken.

en dit kwam ook door een foutje van iemand anders Ach gut

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 11:22

Esssss : Jij kan er niks aan doen dat je in een bak heb gereden met verkeerde bodem.
Ik snap je schuld gevoel wel maar je heb het niet expres gedaan.
dadelijk staat ie in zijn nieuwe stalletje en kan je helemaal opnieuw beginnen en hem lekker verwennen met je liefde.
gewoon rust geven en de tijd ervoor nemen om hem telaten genezen dan komt alles weer goed.

Madelief : nou hoop ook op goed weer hoor tot nu toe schijnt bij ons lekker de zonnetje Haha!
gisteren eventje me jurk aan gedaan en zag dat er een naadje los zat dus gelijk naald en draad gepakt en naaien maar Haha!
Pfffff Jurk is echt zwaar hoor ben benieuwd hoe ik op Baron kom. Tong uitsteken

Saida: Volgens mij ben ik 1 grote fantasie sprookjes figuur de 13 de hahahahaha
als ik maar lol heb Haha!
Arme Cipke Ach gut sterkte ermee

PatriesjeMR2: ik doe liever een paard die problemen geeft Bv bij de dierenarts een Praam op zijn neus al is het geen prettig gezicht.
ik probeer altijd eerst het beestje afteleiden met met me handen zijn neus omdraaien als het moet en als het echt niet lukt dat het paard toch tedruk is dan pas een praam erbij.
Ik denk ook dat ze het niet prettig vinden.

maar een oor praam nooit van mijn leven dat ik dat zal toepassen ik heb het nog nooit gezien gelukkig maar.
en een oor omdraaien auw dat lijkt me ook erg pijn doen.
en toch blijkt het dat dit nog veel toegepast word.
Ik moet het niet zien Bloos

Mies_Apollo: Ach gut jammer dat je zondag niet kan komen Bloos
Ik denk dat Baron zich erg groot gaat maken en patserig gaat lopen en dat ik met een rode kop op hem zit hahahah.
Marcel gaat vast mooie foto's van mij maken.

djemo: lekker dat je genoten heb van je les Haha!

flamon: Nagelbijten / Gniffelen eng idee hoor brrrrrrr

Prinslover: hoezo ik gek op Baron Tong uitsteken Clown Huilen van het lachen

hahhaah leuke foto's voorbij zien komen ROFL

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 11:33

Fanny: Zo dat is zeker heftig Bloos! Echt schrikken man... Ik zou er verder ook weer niet téveel bij stilstaan, want dan maak je jezelf ook 'gek'. Nagelbijten / Gniffelen

Djemo: Gezellig bij peet in de les! Haha! Leuk dat het goed ging, wanneer komen er rijfoto's Haha! ?

Mies: Bah bah, nog steeds aan het huiswerk... Niet leuk!! Tong uitsteken

Breghje: Haha, het zal een hele klus voor je zijn alles te onthouden.. Best lastig hoor. Het is dat ik hier al veeel langer inzit, maar als ik nu nieuw zou binnen komen zou ik ook me twijfels hebben Nagelbijten / Gniffelen Knipoog

Saida: Een giebelbekkie ben ik zeker Haha! Haha! . Maar volgende keer beter!! Knipoog En arme Cipke zeg Ach gut Zo jong, en al zulke vervelende dingen... Het zit t kleine ventje niet mee Ach gut

Madelief: Leuk een uitnodiging van Tommie visser!! Maarja, wedstrijd stond al eerder!! En daar kan je nog een wp mee behalen Haha! Lijkt me ook eens leuk jou en Fuur on tour te zien Haha!

Paola: Jeetje wat een verhaal zeg!! Arme mynk Ach gut Wat enorm stom dat die dure dingen dan nog niet eens anti slip zijn Boos! Nu zit jij met een paard wat gelijk een schiefel heeft!! Lekker is dat... Ik hoop trouwens wel dat het bij een schiefel blijft!

Es: Onee he, ook Fuego wat met zn benen...... Ik denk dat het al eerder was toen met dat bultje op zn pees? Denk je ook niet... Wel enorm balen zeker nu Ach gut Ik hoop dat je moeder het een beetje red met hem zo.. Jij bent er nu ook al niet voor hem. Worden minder fijne weekjes voor feetje Ach gut

Heidi: Hahahaa, jaa je bent helemaal waus van dat paard man Haha! Haha! Wel heeeeeeeeel leuk hoor trouwens! Haha! Erg schattig om te zien!! Clown Ik had ook nog steeds een paar foto's van jou en Baron!! En een filmpje!! Ik zal ze eens uploaden Bloos

Zo vanavond lekker paardrijden en mn beste dinnetje gaat gezellig mee! Haha! Dat betekend 2 vliegen in 1 klap Haha! Altijd super gezellig met haar, veel lol enzo! En ik ga lekker rijden vanavond denk ik. Word weer eens tijd voor wat dressuur Ja Wel jammer dat s avonds de bak altijd zo donker is... Maar misschien nog even wat foto's schieten.. Haha!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 11:34

Ja ik denk het ook, maar het gekke was dat hij toen niets deed als ik errin kneep.. Fotoooo's Haha!. Gaat vast weer reuze gezellig worden.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 11:36

Loontje: Ik heb ook een filmpjes van Baron daarop kan je zien dat ie echt niet gek op me is en ik ook niet op hem Clown Tong uitsteken
maar probeer op internet tezetten maar lukt niet Verdrietig
heb jij iets voor mij waar ik het op kan zetten

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 12:29

Ik heb de tip van Saida uitgewerkt, ben vanaf deze blz teruggegaan en zit nu al op 20 meiden Lijst ...gaat nog wat worden, ik kruip meteen maar weer in meeleesstand... Gestoord