Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kashmino schreef:Wat een gave foto's! Heel mooi!
Hier niet veel spannende dingen met Lord, alles gaat gewoon zijn gangetje. Helaas is hij wel wat ingevallen maar met bijvoeren trekt hij gelukkig wel weer bij.
Gisteren hebben wel wel wat leuks gedaan met hem, ik heb even lekker zonder zadel en met enkel een halster rondgestapt en gedraafd in de bak. Het ging heel goed, zeker als je weet dat hij al zeven jaar niemand op zijn rug had gehad! Dus als het echt mooi weer wordt gaan we vaker een beetje rijden als het kan, maar dat weten we nog niet omdat hij ook artrose heeft helaas.
Hier net voor het rijden, slechte foto maar toch staat hij er wel leuk op.
[ [url=m/M1636d.png]Afbeelding[/url] ]
jUst_eVa schreef:Wat een mooie bouw! Waarom rijden jullie dan al zo lang niet?
Kashmino schreef:jUst_eVa schreef:Wat een mooie bouw! Waarom rijden jullie dan al zo lang niet?
Bedankt! Zelf vind ik hem ook wel vrij mooi gebouwd, redelijk flinke hals, ronde kont en lekker breed in het algemeen.
Lord is helaas een aantal keer zwaar hoefbevangen geweest waardoor hij wel zeker een jaar uit de running was. Verder ook door tijdgebrek van zijn eigenaresse (verschillende redenen). Maar de laatste tijd loopt hij ondanks zijn artrose weer een stuk beter en als het zo blijft gaan we rustig opbouwen. Maar meer dan wat rustig buiten rijden of (licht) dressuurwerk in de bak wordt het niet, al vind ik dat al prima.
jUst_eVa schreef:Ja lekker buiten rijden is ook heerlijk toch! Zal hij zelf ook niet erg vinden!
Kashmino schreef:jUst_eVa schreef:Ja lekker buiten rijden is ook heerlijk toch! Zal hij zelf ook niet erg vinden!
Buiten rijden is juist heerlijk inderdaad. En zodra we het erf af zijn ben je binnen een minuut op de zandpaden en in de bossen dus het is echt ideaal. En Lord zal het vast super leuk vinden! Voor het eerst echt naar buiten.