Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gett schreef:Captain, Menno ziet er goed uit. Mooie foto's.
Vrijheidsdressuur is mooi om te zien, zelf weet ik niet goed hoe ik het een paard moet leren. Maar dat hoeft ook nietgenoeg afwisseling.
Lekker in het zonnetje gereden kusvoorjou
Met gopro rijden ziet er super leuk uit, heeft meisje waar ik het bos mee in was ook gedaan, super leuk resultaat!
Steffie hoop het inderdaad veel vaker te kunnen doen. Ben al aan het informeren of mijn auto voor een trailer kan en dan wil ik het rijbewijs voor de kar halen. Is niet heel fijn afhankelijk zijn van anderen.
[ [url=m/H1IokI.jpg]Afbeelding[/url] ]
nog een leuke foto na afloop haha
[ [url=m/b9blZC.jpg]Afbeelding[/url] ]
KittyDylan schreef:Ja Joppe is een manegepaard haha. Ik rijd iedere zaterdag 'les' maar ik ga dan vaak (als het droog is) het bos in met een paar anderen van mijn les. Het is niet écht zelfstandig haha
chriske schreef:Wat leuk al die vrijheidsdressuur
wat fijn dat het goed ging Gett, voor herhaling vatbaar zeker!
ben zo jaloers KittyDylan, zou zo graag vaker naar het bos willen..
Ga zo je topic bekijken Captain, maar zullen wel weer onwijs gave foto's zijn
Gave cap! Niet echt mijn smaak maar zal zeker stoer staan met je friese parel
Grotendeels op iedereen weer gereageerd denk ik.. haha jullie ging zo snel! Vandaag liep floor dapper voorop met de buitenrit, op momenten dat ze angstig ging heen en weer dribbelen was het even een aantal keer nee en easy zeggen en dan was het weer goed haha! Der galop was weer onwijs relaxt zit echt op een roze wolkjeNog wat fototjes van afgelopen vrijdag, man ze was niet te houden onwijs sterk vandaar dat ik der op bepaalde momenten strakker heb. Op de momenten dat ze ontspant en rustig is krijgt ze alle teugels haha
[ [url=m/yF7qHC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2orH84.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Nx4GGs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bWrk5h.jpg]Afbeelding[/url] ]
gett schreef:Chriske, doe het je niet na zo zonder zadel. Denk dat ik er gelijk af glij..
[ [url=m/2VBBMC.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/L8HTTa.png]Afbeelding[/url] ]
Nog even 2 stils uit een filmpje
Oortjes erop en gaan, heb nu spierpijn in m'n onderrug van dit racen haha! (Ja, voet was wat te ver Door de beugel gegleden, hadden net een uitwijking gehad).
gett schreef:Klopt,dat je ook met b-rijbrwijs mag.
Maar wil verantwoord rijden, zit wel een levend wezen in de trailer. Dus wil het dan graag gelijk goed leren. Geeft me dan meer rust!
Bedankt