Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) daarbij gebruiken helpt wel. Kiara kan sowieso best ritsel en spooky zijn en dan andere dingen weer helemaal niet spannend vinden.
Op de foto zie je een beetje hoe de haren zijn. 
De Kolonel check ook echt af en toe even bij mij mijn vriend 'alles goed daar? zeker best bikkelen zo op 2 van die smalle beentjes?'.
. We blijven gewoon oefenen en hopen dat het er nog uitgaat. 

Dus even afkoelen in de schaduw op de tribune was ook fijn. Je kan ook gaan staan hoor, iedereen kan het dan ook heel goed zien, je staat dan voornamelijk op het gras of je ploft daar lekker neer. Ik krijg er nu al weer zin in.Belker schreef:Chiropractie richt zich vooral op de botten terwijl een osteopaath zich onaast botten, ok op het zenuwstelsel en vliezenstelsel richt. Een fysiotherapeut houdt zich weer met spieren bezig en als ze manueel zijn ook met botten en verbinding bot-spier.
Dit is het verschil kort en krachtig. Mogelijk kunnen anderen het nog duidelijker maken.

Ik ben -tochmaarwel- bezig mijn dressuurstartpas aan te vragen!
Belker schreef:Ik ging ook naar de ostepathe, maar dat is toen gestopt. Aan mijn lijf mag maar beperkt wat gedaan worden. De romp is verboden gebied. Ik loop nu bij Jannet van Wijk en ik doe aan cardio fitness om het bruikbaar en belastbaar te houden.
Maar ik dacht ineens; niet l*llen maar doen. Als het niet leuk is stop ik gewoon weer.
Dat is echt alleen aantrekkelijk als je zeker weet dat je niet vaker gaat starten... Fribi schreef:Wauw, startpas, dat durf ik nog niet hoor, eerst veel meer oefenen...
Dat gaat namelijk nog echt nergens over.
.

) zal het leuk vinden als er meer gaan. Meeten is altijd gezellig met meer Freiberger liefhebbers!!
) bekend mee ben. Er zijn zoveel mogelijkheden en stromingen.