Vanmorgen voor het eerst een rondje buiten, met zadel enzv.... Emma vond het enorm spannend!
Aestrith
Geplaatst: 29-07-12 22:57
Cortés zonet in de opfok, ik was hem even lekker aan het kriebelen op zn billen en staart, zodat ik tussendoor mooi zn staart kon ontklitten. Als ik stopte keek hij zo om van, he ga eens door daarmee
Kijk nou, het lijkt ineens een heel volwassen koppie zo!
Ja staat haar echt goed.. en zo komt haar geweldige hals ook zo mooi uit!
O ik wilde er al niet naar vragen, maar t is inmiddels gebeurd?! Tsja, ze zal het daar vanzelf ook wel naar haar zin krijgen toch? Als het een goed plekje is is het wel vervelend maar hoef je je niet constant zorgen te maken...
Talithah, jouw Fries is er echt een uit een sprookje.. Prachtig! Reegle, aaah die foto van het veulen met de tuinslang, daar smelt je toch voor! Laura, Hinc's manen zien er lekker schoon uit, mooie bos heeft ie ook Nientsje, knappe barokke bonte, ben benieuwd hoe hij er volwassen uit ziet. CoSnuf, leuk he, al die eerste stapjes!! Lisaatjuh, lieve foto van jullie beide. Aestrith, mooi zo met die zonnegloed erover. Onley, dessy is echt stoer! Ziet er zo goed uit. My_Chimachanga, lieve ogen heeft ze zeg. Caeruleus, heee dat is bij Moravita? Leuke foto's .
Ik begin met Bandito uit mijn dipje te klimmen. Vorige week was ik het even zat maar vandaag heeft mijn zus even geholpen en het was een eyeopener. Bandito staat tegenwoordig ook weer bij Furia dus dat is top.
We zijn er nog lang niet maar het begin is er:
Heerlijk aan het genieten van het bos naast de deur:
bedankt iedereen ik heb inmiddels van adana een berg foto's gehad van haar nieuwe stekkie dessy heeft gisteren de hel dag lopen bleren natuurlijk naar adana (begrijpelijk) ze is niet echt alleen aangezien ik direkt erna mijn nieuwe paardje heb gehaald maar Adana is echt super goed terrecht gekomen en dat doet veel voor mij.
en dit vond dessy ervan
met mijn nieuwe op de voorgrond
fijn door oefenen barocco dat komt helemaal goed dessy heeft ook vaak een dipje zitouna (nieuwe naam zie ik) je paarden schitteren altijd in die mooie zon daar iedereen die ik vergeten ben erg gave paarden allemaal hier echt mijn lievelingstopic
Oh een nieuwe!? Stel eens eventjes voor? Of is het geen barokje, dan doe je het maar eventjes in het kletstopic
Bandito komt er wel weer bovenop toch?! Ik vind m echt een plaatje hoor... En weer lekker met Furia
Caeruleus
Geplaatst: 31-07-12 12:38
Klopt, hij staat in de opfok bij Moravita. Ze staan daar prachtig, zo'n mooie jeugd kan ik hem hier in Friesland echt niet bieden (stomme kleigrond...)
Hij is trouwens een halfbroertje van Linde (pagina 39), ook een Pilo kind. Die geeft echt van die sprekende koppies door @Fnanne Kende je deze link al? Pilo's lijn terug tot de stamvader, hoezo oud bloed
onley
Geplaatst: 31-07-12 12:58
My_Chimanga schreef:
Oh een nieuwe!? Stel eens eventjes voor? Of is het geen barokje, dan doe je het maar eventjes in het kletstopic
zie mijn onderschrift daar staat ze in voorgesteld
Candor staat er mooi op! Leuke foto's Only, leuke nieuwe! Lauke, Dan zijn de maantjes al weer een mooi eindje bij gekomen ja! sneu is dat altijd als ze zo weinig hebben... (als het niet expres is dan natuurlijk)
Heb trouwens even in je topic gespiekt Candor, die eerste is echt het uitvergroten waard!! Prachtig!
Ja zeker, vorig jaar winter heeft ze alles er af geschuurd. Geen dierenarts die het kon verklaren. Toen we afgelopen winter er weer een deken om wouden doen, begon ze meteen weer met schuren. Deze winter de deken dus afgelaten en sinds dien niet meer geschuurd
Ah, nou probleem gevonden dus! Dan maar lekker zonder deken... kunnen ze ook prima hebben hoor! Bij Chim zijn idd de achterste manen bij de schoft ook totaal gekortwiekt door de deken, maarja zij zit uit zichzelf zo ontzettend kort in de vacht dat ik maar wel een deken om doe!
Mooie draf heeft ie zeg! Klopt, winter kwam ze prima door! Heeft nu in het land wel weer een deken op vanwege de vele dazen fokt ze zich helemaal op, is gewoon zielig. Dus die staat nu helemaal ingepakt. Maar heb nog niet gemerkt dat ze weer begint te schuren, dus denk dat het op het land wel goed gaat Zonder deken is het gewoon sneu om der buiten te zetten.
Moooie hincapie Feike is een leuke @Cosnuf: ziet er goed uit voor de eerste keer Schimmel van lisaaahtjuuh is ook een knapperd Bruine Anda's zijn ook echt super, en zo ook Cortés Dessy ziet er goed uit onder het zadel @Caeruleus: je baby is al knap hoor Bandito is mooii