[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 14:52

lakshmi schreef:
Hoi allemaal! Kom ook even zwaaien, heb een mega drukke week achter de rug.. Daarbij zitten we nu weer aan het nieuws gekluisterd met wat er nu weer aan de hand is met Gaddafi. Sinds vanochtend vliegen hier ook steeds leger helikopters rond en ook in de stadjes reden weer legertrucks rond. Iedereen wacht af wat die gek nu weer gaat doen en wij zitten wel heel erg dichtbij hier... Op het vliegveld hier staan al Amerikaanse legervliegtuigen te wachten..

Martine, je hebt wel een land gekozen om te wonen waar nu veel spanning en sensatie is! Echt bizar wat er allemaal gebeurd. Lijkt net een film.
En met je zwangerschap, hoe ver ben je nu?

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 14:53

Debby: Die katten van jou moeten niet mauwen! :D

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 15:01

Pfff ja het blijft bizar hoor! Maar je kan toch ook niet alles volgen, helemaal als het toch al zo'n 'ver van je bed show' is... Japan volgen we hier ook wel, maar Libie heeft toch echt de grootste prioriteit even hier omdat je daar nu eenmaal naast zit en er ook echt dingen van meekrijgt. Als je familie hebt in Japan wordt dat natuurlijk weer heel belangrijk. In NL zouden wij er ook niet zo op hebben gezeten denk ik..
Ook Hillary Clinton is nu in Tunesie en Ban Ki Moon komt ook deze week geloof ik, daarom is er natuurlijk ook al extra beveiliging (ze zouden ook misschien hier langs komen). Hoop alleen niet dat Gaddafi dat gelijk al te interessant vind!

Alicia het is inderdaad heel vreemd, we zijn verder niet echt bang ofzo, het leven gaat ook gewoon door en er zal hoogstwaarschijnlijk ook wel niets gebeuren hier, maar blijft toch een gek idee! Zit nu op 4 maanden al weer :D alles gaat gelukkig erg goed :) hoe gaat het met jou en Dable?

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 15:02

Madelief: Jij hebt weer wat leuke ritten achter de rug! En op een tinker rijden is idd heel andere koek....wel grappig om het verschil te voelen. Heb ook eens op de tinker van mn vriendin gereden, gangen zijn veel vlakker, lijf langer en het zit toch echt anders. Het enige "vertrouwde" waren de lange mannen en dikke hals! Dat is echt iets wat ik mis bij bv een kwpn of welk ras dan ook met een dun hals, heb dan toch vaak het gevoel dat ik op een kameel zit. Hou gewoon enorm van een dikke nek!

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 15:17

lakshmi schreef:
Pfff ja het blijft bizar hoor! Maar je kan toch ook niet alles volgen, helemaal als het toch al zo'n 'ver van je bed show' is... Japan volgen we hier ook wel, maar Libie heeft toch echt de grootste prioriteit even hier omdat je daar nu eenmaal naast zit en er ook echt dingen van meekrijgt. Als je familie hebt in Japan wordt dat natuurlijk weer heel belangrijk. In NL zouden wij er ook niet zo op hebben gezeten denk ik..
Ook Hillary Clinton is nu in Tunesie en Ban Ki Moon komt ook deze week geloof ik, daarom is er natuurlijk ook al extra beveiliging (ze zouden ook misschien hier langs komen). Hoop alleen niet dat Gaddafi dat gelijk al te interessant vind!

Alicia het is inderdaad heel vreemd, we zijn verder niet echt bang ofzo, het leven gaat ook gewoon door en er zal hoogstwaarschijnlijk ook wel niets gebeuren hier, maar blijft toch een gek idee! Zit nu op 4 maanden al weer :D alles gaat gelukkig erg goed :) hoe gaat het met jou en Dable?

Ja, dat is waar. Is logisch dat jullie meer in de ban zijn van Libie. Dus hoog bezoek bij jullie, logisch dat er dan meer beveiliging is. Grote vraag wat er in Gaddafis hoofd allemaal speelt.....

Ah 4 maanden! Heb je al een lichte bolling of niet? Bij mij werdt het pas bij 6 maanden zichtbaar.

Hier gaat alles redelijk, slecht nieuws gehad over mn oma. Ze is behoorlijk ziek, heel veel afgevallen, Alzheimer is ook veel erger geworden. Mn moeder heeft gelijk een vlucht naar Canada genomen om haar te zien. Hopelijk kunnen ze nog even van elkaar genieten voordat het te laat is.

Met Dable gaat alles goed, even een dip gehad. Heel veel schrikmomenten (bij hem, niet bij mij). Werdt er een beetje gek van. Dinsdag even goed aan het werk gezet, pas na 45 min. liet hij pas los! Gisterenavond les gehad, klapte met het opstijgen al omhoog! (gewoon ongeduldig en vond "te veel" druk op de teugels) Dus schop naar voren en stil gezet. Ademhaling pompte gewoon onder me.

De les ging overigens super! Heb hem flink naar de verzameling kunnen rijden, mooi in de nageeflijkheid, zijgangen prima en beginselen van appuyement gemaakt. Mn instructeur en nog iemand anders maakte veel complimenten, hij had Dable nog nooit zo goed zien lopen in de les. Was fijn om te horen, vooral omdat het de vorige keer echt een drama was, toen leek het net of ik op zo'n snelle trein in China zat!

Nu kan ik dus weer even teren op een goed moment maar morgen kan alles weer anders zijn.

shoes

Re: BPL5 In volle vaart kletsen we verder over het barokke paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 15:19

Denise: Binnenkort alweer starten, dan gaat het zeker goed met Heike. Leuk!

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 15:22

Ilona: Dus Chico vindt zn stal hemels!? Helemaal in chill mode.....Wie weet is hij straks geen heethoofd meer....

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 15:56

Denise: Fijn te horen dat het goed gaat met Heike, je bent dus ook al weer lekker aan het rijden?
Martine: tis daar echt gekkenhuis he.. Gatver, hoop dat het allemaal goed gaat.
Esther: Had je vandaag nog geen nieuws gezien/gehoord? :P Staat juist vol van Libië nu, omdat die leider vet rare dingen heeft gezegd en de VN zich aan het klaar maken is om in te grijpen. Hoe is het met Shaggy?
Alicia: Haha, dat heb ik ook, dat kameel gevoel op een kwpn'er. :D Voor mij niks anders meer hoor! Haflingers zijn ook nog gaaf :j En een vriendin van me heeft een onwijs gave welshcob, dat is gewoon Furia in het zwart haha (bijna dan). Aah, slecht nieuws over je oma :(:) En ze woont helemaal in Canada? Das dan wel lastig :(:) Haha, Dable ook een beetje stout, klinkt lekker zeg, de les dan!

Zo, net de koelkast totaal schoongemaakt, alles eruit en afgewassen, ziet er nu weer schoon uit :D Voor de rest weinig gedaan vandaag :=
Beetje rustig aan gedaan. Zo nog even was opvouwen maar dat is het dan wel weer. Had ook aan tentamens alvast gekund, maar ben goed in uitstellen haha.
Morgen komt mijn nichtje weer logeren! Gezellig! En zondags mag ze mee naar stal, als het goed is mag ze op de minishet daar :D Leuk!

coshin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 17:54

volgens mij hebben we het hier over het barokke paard toch>??? hier de hengst van de toekomst......

Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 18:14

Madelief: Goed bezig geweest hoor, koelkast schoonmaken! En hoorde vandaag ineens wel weer wat op het nieuws inderdaad ja :). Met Shaggy gaat het goed, hij is echt flink aan het puberen en heerlijk eigenwijs. Maar kan er altijd wel om lachen :D.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 18:59

Ik ben weer bijgelezen,

Heb t erg druk, ik lees wel steeds bij, maar reageren is even wat minder.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:13

Martine lijkt me eng hoor zo dichtbij.

Zo ik heb weer een paar lekkere dagen achter de rug zeg!!!
Eerst Frits zijn oom (soort vader van hem) een hartaanval en in het ziekenhuis.
Gisteren de moeder van een oud stalgenootje (ken haar al zo'n 15 jaar) overleden.
Kloteziekte, ze was pas 53 en wist pas een maand dat ze ziek was :(
En vandaag de oma van mijn lieve vriendinnetje overleden |(
Gaat lekker.

Ik heb wel lekker kunnen slapen vannacht, Fabio heeft lekker bij mijn zoon op zijn kamer geslapen!!
En ik heb vandaag heerlijk op mijn meissie gereden <3

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 10:30

:wave:

soeske: leuke foto's :) gave ponybeesten zeg! en ook een erg leuke kat! die is echt niet bang voor de pony's he?

Wanda: brave Jippe weer <3
heb ook gereageerd in je topic :)

Ilona: fijn dat het weer een stuk beter gaat :)

Angela: mooi dat Nouchka weer mooi op de voeten staat :)

madelief: mijn echte naam is Monique :P (weet hier trouwens ook maar weinig echte namen, maar doe m'n best :+ )
fijn dat je project is afgerond :)

Denise: gelukkig dat het weer beter gaat met Heike!

Martine: veel sterkte daar!!

Alddable: wat vervelend, slecht nieuws van je oma! sterkte! :(:)
Fijn dat de les wel goed ging :)

Xantha: jeetje, dat zit ook niet echt mee dan allemaal! Sterkte :(:)
fijn dat je wel lekker hebt kunnen slapen!

Hier is het nog steeds drukdrukdruk, zo niet drukker als vorige 2 weken :') Heb echt weinig tijd om te rijden, ben blij als het weer langer licht is, dan kan ik tenminste na het werk nog rijden en kan ik weer serieus aan de gang.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:03

Debby, jemig.. Sterkte meid!
Hessel, nee, die kat (heb hem de naam Spike gegeven) is echt niet bang. Raar beest haha. Zolang hij niet gaat rennen, dan gaat het goed. Spirit die valt alles aan wat voor hem weg rent, of het nou een eend of een hond is. Gelukkig is het straks langer licht, kun je lekker rijden 's avonds.

Nou, hier is alles goed. Ga in het weekend van 1 april met mijn nieuwe baan beginnen.

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:05

soeske: heb ik er zeker overheen gelezen dat ie Spike heet :o leuke naam trouwens!
haha hopen maar voor Spike dat ie stil blijft zitten dan :')

Succes met je nieuwe baan :D

coshin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:08

wat een weertje vandaag als we het toch overal over gaan hebben..... }:0 |o

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:14

coshin schreef:

:?

coshin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:20

het gaat over barokke paarden toch??

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:21

coshin schreef:

We hebben het inderdaad met elkaar over van alles, maar vooral over het barokke paard.
En iedereen mag meekletsen nádat die zich eerst even kort heeft voorgesteld ;)

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:23

coshin schreef:

ja dat klopt, maar BrankaZ heeft wel gelijk. Het is wel zo prettig als je je dan even voorstelt! ;)

coshin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:24

Goede morgen ik ben Coshin ik heb 3 friezen een doaitsen x folkert een ster hengst 5 jaar Tollina een beart x tjerk een voorlopig kroon merrie en zij heeft afgelopen dinsdag een veulen gekregen hij heet Lars en dit is een fabe x beart

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:25

coshin schreef:

Als je alleen je foto's wilt laten zien, is daar een ander topic over :j
Hier kan je gezellig meekletsen, over van alles en nog wat. Meesten kennen elkaar goed, al dan niet persoonlijk ;)

En idd, prachtig weer! :D Ik ga zo lekker naar stal, mijn barokke paard rijden ;) En vanmiddag mijn nichtje oppikken die komt logeren!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:28

Alicia ik voel nu wel iets opbollen ja, maar je ziet nog niet zo veel. Vanaf 6 maanden pas, dat is best laat! Ben jij eigenlijk snel na je zwangerschap weer op het paard gestapt?
Oh wat erg van je oma.. Pff dat is rotnieuws ja.. Ze woont dus in Canada? Gelukkig dat je moeder er heen kon, is nu ook niet bepaald naast de deur natuurlijk ;(
Zo dat klinkt heftig! Hij is wel erg gevoelig he? Lastig, dan kan je ook niet zoveel beginnen natuurlijk.. Hoewel hij uiteindelijk in de les dus toch goed liep, gelukkig maar.. Haha een snelheidstrein in China :') hoop voor jullie dat hij lekker blijft lopen, is toch erg frustrerend als je steeds weer een stap terug moet doen. Flavio is amper vooruit te branden in de bak, hij vindt dat echt verschrikkelijk. Buiten is hij juist erg voorwaarts..

Madelief haha dat doet goed, een schone koelkast. Wel een rotwerk altijd.. Wel vreemd hoe dat soort dingen ineens een stuk aantrekkelijker lijken als er tentamens aankomen :')

Debby jemig wat een portie ellende zeg.. Sterkte ermee :(:) gelukkig heb je in ieder geval het nachtprobleem Fabio kunnen afschuiven op je zoon :=

Hessel lekker druk bezig.

Suus leuk binnenkort je nieuwe baantje, heb je er een beetje zin in of blijf je liever nog uit logeren 8-)

Coshin leuk veulentje, maar je komt zomaar binnenvallen zonder je voor te stellen in een HK topic en klaagt dan dat we het over van alles hebben? Daar is deze plek juist voor ingericht ;) het fototopic had je ook al gezien toch?

Hier gaat alles goed, gisteren die meiden weer langs gehad die wel eens de paarden mee naar buiten nemen, ze hadden een lekker ritje gemaakt. Had het nieuwe Portugese hoofdstel op Flaaf gepast, past hem heel goed! Beter nog dan die andere die ik had, daarvan was de neusriem eigenlijk te groot. Heb wel foto's gemaakt, fototoestel doet het weer, maar kan nu m'n kabeltje niet vinden :')
Vanochtend naar het vliegveld geweest hier, dat ziet er al wat netter uit weer. De vluchtelingen liggen nu enkel nog maar op de bovenste verdieping, ze hebben nette ruimtes voor ze ingericht en onderin is het netjes opgeruimd (het stinkt ook niet meer zo verschrikkelijk). Verder zitten we natuurlijk in afwachting van die vergadering vandaag in Parijs over wat ze gaan doen aan Libie!

coshin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:29

sorry hoor, volgens mij heb ik 1 foto laten zien en dat was gister... zal voor de rest alleen gezellig mee praten over van alles en nog wat.. maar vooral over barokke paarden...

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 11:30

madelief: veel plezier :)

lakshmi: ben benieuwd naar de foto's :) Als je je kabel weer hebt gevonden :+
gelukkig dat het weer wat netter uitzag!

Ik moet straks weer werken en dan morgen lekker vrij :)