Heidi -> Het gaat goed met de kleine Jesse zo te lezen! Toppie hoor!
Laat je weer snel foto's zien hier? Die kleintjes groeien altijd zooooo snel......
Enne..... je moet je onderschrift nog wel even aanpassen, hoor!
Sanne -> Snoeperd! Vindt je het gek dat je beroerd wordt na zo'n koude klets in je buik?
Gekkie! Gelukkig voel je je nu weer beter.
Igneo is een echte super enthousiaste kerstknul! Hahaha!
Ilona -> Je ventje ziet er goed uit, hoor!
Valt idd mee, hij is niet super mager geworden ofzo.
Hoe is het nu met hem? Hou z'n maag goed in de gaten, hoor!
Esther -> Ik vroeg mezelf ook heel erg af of ik het wel kon, en zei ook tegen Mayke dat als ik het gevoel zou krijgen dat het niet goed zou gaan, of als het voor mij niet goed voelde dan moest zij Rintske verder gaan inrijden.
Dat punt ben ik nog niet één keer tegen gekomen, het voelt zo onwijs goed dit!
En bij een paard dat alles al kan kan je het er ook met een maand uit rijden als je het zelf niet (goed) beheerst......
Ze doen niets uit zichzelf, daar moet je zelf ook voor werken!
Gabriella -> Die Moreno van jou heeft zo'n heerlijk smoeltje en speknek!
Cyrina -> Ook aan de kerstknutsel gegaan? Leuk kaartje!
Wie is dat paard dat erop staat?
Banditto -> Hihi! Zelf twijfel ik ook wel eens of Rintske nou een hengst/ruin of een merrie is en kijk dan onder d'r buik of er echt geen koker en 2 ballen zitten, maar tot op de dag van vadaag heb ik die nog steeds niet gevonden......
Rintske is een zij.
Suzanne -> Wat een gave foto van jou op Goya in galop!
Nicole -> Mijn Rintske is ook 3,5!
Je hebt een leuke beestenboel bij elkaar.
Madelief -> Fuur had er natuurlijk op gerekend dat hij lekker op het strand mocht uitrazen en dat ging nu niet door, maar ipv dat moest ie nu aan het werk......
Nishada -> Urbino doet het lekker zo te lezen!
Frank -> Die Des zit zowat vastgeplakt aan Sam, hahaha! Hij is wel braaf, zeg!
Benthe -> Mooi voorproefje!
Gistermiddag lekker Rints gepoetst en haar staart gewassen.
Jeetjekreetje wat kwam daar een drek vanaf zeg!
Na het wassen voor het eerst met Cowboy Magic Detangler behandeld, hahaha! dat spul is net glijmiddel!
Maar wel fijn spul, haar staart kan ik nu tenminste normaal doorborstelen.
Daarna zonder zadel op Rintske gereden, rustig aan.
De binnenbak was bezet en ik wilde haar toch even beweging geven dus dan maar even hoofdstel in en zo even hobbelen.
Gisteravond had ze nog een terugvalletje volgens Marieke.
Ze wilde haar box niet uit en stond maar een beetje sullig te staan.
Vanmiddag weer bij haar geweest en toen was er niks aan de hand; temperatuur goed, eet goed, drinkt goed, etc.
Ze heeft een hele poos buiten gestaan, maar vond het op een gegeven moment wel weer tijd om naar binnen te gaan.
Ze zag me staan praten en hinnikte naar me terwijl ze ongeduldig voor het hek heen en weer drentelde.
Wat een heerlijk paard heb ik toch!