@ flamon mooie neusriem, ik vindt m ook ietsje te laag zitten misschien 1 á 2 gaatjes hoger?
ik heb vandaag mijn nieuwe zadel binnen gekregen

http://img84.imageshack.us/img84/1741/p ... 001tl4.jpg
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
flamon schreef:Lindy1982 schreef:trainen ging eindelijk weer lekker.. ze zat zo vast
hier het zelfde verhaal janske zat ook er vast en wist niet wat ze moest doen de laatste tijd gaat het beter
Lindy1982 schreef:ik heb niet het idee dat ze bang is, hoor.ja ik hoop alleen niet dat ze bang van haar word het is een heet hoofd maar ehm wel heel eerlijk.. ze was wat verwaarloost dat ik haar kocht had geen manieren ect.. nu zal ze je nooit trappen of bijten.. het belangrijkste is dat bianc er plezier mee heeft.. als het goed is gaan we samen ( 2009 ) een wedstrijdt startendus ze heeft nog even
_Saida_ schreef:Lindy1982 schreef:ik heb niet het idee dat ze bang is, hoor.ja ik hoop alleen niet dat ze bang van haar word het is een heet hoofd maar ehm wel heel eerlijk.. ze was wat verwaarloost dat ik haar kocht had geen manieren ect.. nu zal ze je nooit trappen of bijten.. het belangrijkste is dat bianc er plezier mee heeft.. als het goed is gaan we samen ( 2009 ) een wedstrijdt startendus ze heeft nog even
![]()
Alleen denk ik (naar wat ik afgelopen week zag) dat Kyra erg weinig gewend is onder het zadel, dus vandaar mijn opmerking dat het nog wel even zal duren voordat Bianca haar op wedstrijd kan uitbrengen.![]()
Malin -> Toppie dat het zo goed ging aan de pessoa!
Ik hoop dat Grietepiet over een poosje ook zo lekker ontspannen kan lopen!![]()
Fanny -> De nieuwe neusriem staat mooi!
Maar dat kan ook niet anders met zo'n mooie meid!
Het moet 2 vingers dik ruimte hebben onder het jukbeen, dus zeg maar het bot wat je onder haar ogen langs ziet lopen.
Zo op de foto te zien kan het ietsje hoger, maar misschien heb ik het mis.
Regine -> Hahaha! Een uit de kluiten gewassen Maestro!![]()
Hij ziet er goed uit, volgens mij heeft ie het prima naar zijn zin in de opfok!
Margot -> Wauw! Wat een gaaf zadel!
En hoe zit het?
Madelief -> Leuk dat het klikt tussen jou, Furia en de bijrijdster!
Jasmijn -> Grappig een woestijnratje!
Wij hadden in de kerstvakantie 2 Russische dwerghamsters te logeren van school, ook best wel leuk.......... voor 2 weken dan.![]()
Wat een mooie foto's van je reisje!
Die Notre Dame is veel kleiner dan ik me had voorgesteld, en jij lijkt echt totaaaaaaaaal niet op je moeder zag ik.![]()
Yes! Wij gaan op wintersport, het is gelukt!
We hebben een pension kunnen boeken dat op 200 mtr. van het huis ligt waar onze vrienden met kinderen verblijven, ontbijt in het gebouw zelf, de liften vlak voor onze deur, bistro naast het gebouw waar we verblijven en nog vele lekkere eettentjes en kroegjes in de buurt.
Helemaal toppie dus!
We hebben er al gigantisch zin in, maar moeten nu nog 7 weken wachten........
Nu maar hopen dat Grytsje niet voortijdig gaat bevallen en het precies in die week komt.
Ik ga lekker naar m'n meissie toe!
Het is nu nog rustig, dan heb ik lekker de bak voor mezelf.