Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Twirrewyn schreef:Dawn en ik gaan met stappen vooruit. Druk aan het oefenen voor onze eerste dressuur wedstrijd.
Hij heeft vorige week nog een behandeling gehad van de osteopaat omdat zijn heup scheef stond en hij zat vast in zijn rechterschouder. Gelukkig heeft de osteo alles weer recht gezet. We vermoeden dat hij een klap op zijn heup heeft gehad want er is ook wat onrust in de kudde omdat de kuddeleider op vakantie is met zijn baasje. Nu zijn het allemaal kleine kinderen bij elkaar wat natuurlijk best chaotisch is. Hopelijk is de rust snel terug gekeerd in de groep..
[ [url=m/aXVGww.webp]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xhXmBL.webp]Afbeelding[/url] ]
Autumnn schreef:Goed dat je de osteo hebt laten komen Twirrewyn! Dat is zo belangrijk voor ze![]()
Kan me goed voorstellen Jorinda dat je er zelf ook ff doorheen zit. Het is niet niks zo te lezen. Fijn dat Allurequus je gaat helpen, vind ik ook altijd prettig hoor, nog even een paar extra ogen.
In Ermelo gaat het super. Vandaag hebben we de heide-rit gehadNero keek zijn ogen uit en ik ook! Morgen gaan we weer richting huis en heeft hij lekker een paar dagen vrij. Zondag onderlinge wedstrijd en daarna ga ik zelf met vakantie dus heeft hij een paar weken vrij. Heeft hij wel verdiend na alle uitjes
![]()
[ [url=m/7n86tv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TDRujD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zonnebloem92 schreef:Verhuizing ging bijna goed.
Hij laadde vrij makkelijk (had een vrachtwagentje geregeld) toen ik onder de stang door ging bedacht hij dat hij ook onder de stang door wilde, raakte in paniek, wurmde zich eronder door, liep mij ondersteboven en sprong de wagen uit.
Ik was erg bang dat hij er niet meer op wilde, maar liet zich toch makkelijk overtuigen.. achterdeur maar dicht gedaan en al met al duurde het hele gebeuren maar een kwartier.
Op zijn nieuwe plekje ging hij meteen rollen in de paddock en lekker eten, hij was vrij relaxed.
Helaas heeft hij aan het gebeuren wel een wondje over gehouden en ik een gebroken vinger.
[ [url=m/s5oRX2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4wNuV1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Robijntjah schreef:Auuuu beterschap.
Fijn wel dat ie meteen fijn staat.
Ik ben net wat foto's aan het bestellen geweest van de vakantie dus misschien straks even een topicje bouwen. Verder vrijdag al mijn L1 debuut en zondag weer op wedstrijd
Robijntjah schreef:Voor mij helpt het echt om 2 vaste lesmomenten in de week te hebben, dan kan ik moeilijke zaken ook even laten liggen tot 1 van de lessen.
Oke, vast 1 dan
[ [url=m/DE1bF8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ITP] PRE Aurelia in het gouden uur
Jenara schreef:@Rianne, wat een leuk nieuwsAltijd leuk als je weer in het zadel mag stappen, al is het voor 5minuten!
@Dais, klink alsof het daar lekker zijn gangetje gaatVeel succes toch alvast met het proefje
Ik denk er ook al een tijdje over om eens een BB of B-proefje te starten voor de lol, maar zolang de linkergalop niet lukt vind ik het weinig zin hebben ...
Les vandaag was fijnweet wel niet of dit echt de lesgeefster is voor ons op de lange termijn, ze was zeker niet slecht ofzo, maar ik vind het altijd fijn als je lesgeefster meedenkt in waar jij graag naartoe wil en deze houdt zich nogal fel aan haar eigen stramien. Wel een paar fijne inzichten en oefeningen meegekregen, dus voor af en toe wel goed! Jenara was trouwens best gewoon braaf en soepel vandaag, dus ik kijk het nog even verder aan
Vrijdag zijn we een grote buitenrit aan het plannen voor mijn verjaardagHeb er zin in!
Dais_ schreef:Bij mij lukt de rechtergalop 2 van de 3x nog niet, maar als dat alles is.
Tof, een grote buitenrit! Heb je een mooie omgeving om te rijden of ga je op pad?
Donnatella schreef:Ik volg hier al enige tijd en heb sinds maart/april ook een 4-jarige PRE ruin. Wat een leuke foto's passeren er hier trouwens!
Mag een vraagje stellen?
Ik merk dat het qua beenbescherming moeilijk is om de juiste maat te vinden... Waar mijn warmbloeden van 1.65m altijd gewoon een full of L hadden, zit hij er met dezelfde stokmaat wat tussenin. Duidelijk wat smallere beentjes, maar ook niet heel smal. Dus welk merk past dan goed? Ik heb beenbescherming genoeg liggen: LeMieux valt wel erg groot, die van HKM, Veredus en BR eigenlijk ook. Die van Kentucky passen goed, maar zijn helemaal op en wel erg duur. Ik heb er nu van Catago gekocht (M en L) en die zijn eigenlijk ook wat te groot en draaien rond als hij gek doet aan de longe.