[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 16:28

fijn dat Heike beter gaat!

mies, gefeliciteerd!

en Nouchka aan het afspenen, fijn dat het goed gaat!

Prinslover

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 16:31

Angela, wat gaat de tijd snel he, nu alweer afspenen, ik weet nog wel dat we vol in spanning zaten wanneer het geboren zou worden ;) . Fijn dat het goed gaat.

Mies *\o/* Goed gedaaan!

Nati, heb geen ervaring met Rambo.. Al lees ik vaak dat het fijne dekens zijn! En dank voor je compliment :o .

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 16:52

ja mies is alweer 9weken 04 augustus is het gebeurd

en super alweer 8 winst ga je bij de 10 over naar het l2 of blijf je nog even in het l1?

Nathalie - nee ik heb er zelf niks aan over gehouden, ik ben nu idd blij dat we weer aan de slag kunnen :D
en ik heb bij heike alleen maar waterdichte erop liggen omdat ze hem voor mij buiten zetten, maar ik heb ook allerlei merken

angela de tijd gaat alweer hard, maar fijn dat het afspenen goed gaat

ellis - ben ook blij dat het nu weer beter met hem gaat

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 17:45

nee, de planning is om in feb over te gaan, dus zie wel hoeveel wp ik dan heb ;)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 18:38

Hihihi mijn mams stuurde me net 42 foto's van Dylano!
Ik heb er een aantal uitgekozen voor een update in zijn topic.
Hij is echt <3

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:32

nati schreef:
Hee madelief! Had jou hier ook wel verwacht ja, met fuur!! Gaat het goed met jullie?

Juan en Fuego hebben mooi gereden!!

Ik kijk af en toe even in jullie profielen, mooie paarden hebben jullie ook zeg!

He, ja gaat goed hoor! Lekker zijn gangetje, wordt steeds volwassener he, alweer 7 jaar, weet nog dat ik m dacht als 3jarig babytje haha!
Echt leuk hoor, hij ziet er ook erg leuk uit je nieuwe aanwinst!! Waar heb je hem staan?

Fuego's kur is echt genieten!!!!! Echt helemaal geweldig, zo hoort het, hij heeft ook tenminste nog lol en man wat is dat beest lost, die beweegt van zijn tenen tot zijn oor <3 * gaat nog een keer de kur bekijken*

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 20:20

Jus: Ik heb inmiddels de kur al een paar keer gezien, maar heb het nu maar weer gekeken en zit hier weer achter mn laptop te applaudiseren! Echt geweldig. En dat met 1 hand? Vind ik echt bij de spanjaarden horen, haalt net dat stijve weg uit alles en laat zien dat het rijden op hoog niveau ook leuk moet zijn. Datzelfde met Rafael Soto op Invasor tijdens de Olympische Spelen, ook zo mooi.

Mies: Goed gedaan! Gefeliciteerd.

Angela: Fijn dat het afspenen tot dusver goed gaat.

Nati: Welkom in de barokke paardenwereld! Leuk dier hoor en een mooie shoot.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 20:35

geen geweldig plaatje, maar een mooi moment net nog even tijdens het grazen vlak voor het donker, precies onder de regenboog...

Afbeelding

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 20:59

Juan Manuel heeft stukjes in zijn kur zitten van de kuren toendertijd van Evento met Ignacio Ramblas en van Invasor met Soto waar hij dus een eer aangeeft omdat hun de voorgangers waren van de PRE in dressuur met succes daarom laat hij zijn hand ook los.

Het duitse team in aangepaste sport dressuur heeft ook een PRE meelopen.

Ik ken Juan zijn neef en hij vraagt altijd aan me om langs te komen ze trainen namelijk vaak samen (als Fuego niet op pad is ) maar ja hun wonen in Zuid Spanje (Ecija) das een beetje eindje rijden maar ik hoop dat het er ooit nog van komt. Die jongen heeft een week histerisch rondgelopen met het succes van Juan.

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 21:38

Ik heb op dit moment 2 zieke paarden op stal dus ben de hele avond in de weer geweest en dan zijn ze nog niet eens van mezelf.
Maar als ik morgen iets meer tijd heb zal ik een foto van Boukje erop zetten.
Goed van Nouschka dat ze lekker rustig blijft met afspenen.
Ik hield vroeger het veulen altijd thuis bij de anderen en liet de merrie een paar dagen ergens anders logeren ging eigenlijk altijd goed.
Voor de rest weer lekker meegelezen en mooie foto's gezien blijft toch wel genieten van die barrokies.

Ingrid

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 21:48

Ja, idd allemaal successen. Blijft mooi en bijzonder goed.
Kijk, duitse team nu ook al!?
Het zou wel mooi zijn als je de mogelijkheid hebt om een keer naar Zuid Spanje te gaan om hen te ontmoeten.

Zelf heb ik Soto 2x ontmoet, ongeveer 8 jaar geleden in Maastricht met zijn Andalusische rijschool. Echt super om te zien en wat zijn wij uit ons dak gegaan! We kregen zelfs extra toegiften van de spanjaarden omdat we zo aan het roepen waren...Heb nog veel op video staan. Na de show achter de schermen nog met hem gesproken en daar nam hij echt de tijd voor, de volgende dag is hij bij mijn toemalige trainer op bezoek geweest.
Later nog een clinic van hem gehad via de Andalusiervereniging, wat erg leerzaam was.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 21:54

Heb ook de Spanjaard op de WEG gekeken, mooi hoor! Verder houd ik er niet zo van om eerlijk te zijn.

Manlief loopt nu al zeker twee weken te beweren dat hij ergens een heel mooie jonge palominohengst heeft gezien, wij er steeds langsrijden maar we zagen m er steeds niet meer staan, vandaag stond hij er blijkbaar weer (was ik er natuurlijk weer net niet bij) en mn man trof ook de eigenaar daar aan, even staan kletsen, paard wat beter bekeken, nou nu heb ik dus een op een paard verliefde man haha.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 22:44

jus schreef:
We zijn zo blij hier met Fuego en in dit topic hoort hij toch wel thuis

Zasread ik had het bij jou in het topic gezet sorry , Igneo is echt mooi aan het worden !

Heb hem ook nog maar weer een keertje gekeken. Zit gewoon te stralen :D
Geweldig gewoon!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 22:47

Dat het duitse team er ook één heeft is wel heel leuk. Dat is een eer! En ik geniet van een mooi lopend paard. Totilas vind ik soms iets te, maar ook voor hem mijn respect! En die Duitser van Eventing Yung. Wow, die deed ook goed zijn best. Jammer dat het in de cross minder ging. Ik had het er met een vervente dressuurdame over, dat een aantal in de eventing echt beneden alle peil dressuur reden. Dat mag beter. Jammer dat Tim Lips ging zwemmen!

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 00:28

Annash: ben benieuwd naar de foto's van Dylano, ook even in jou profiel gespiekt en hij vet schattig <3 !!

Madelief: Tijd gaat hard he ;) Fuur ziet er goed uit! Bando staat in uitgeest bij een ''boertje'', lekker simpel stalletje :P buitenbakkie, land en een container. Maar ze staan 24/7 buiten, ook in de winter! Vind het echt heerlijk voor hem. Hij staat samen met Pagella die van Amber.

Alddable: bedankt!

Nouvel: mooi momentje onder de regenboog!

Hosante: ben benieuwd naar jou foto's want in jou porfiel staat niks :P

lakshmi: Haha Beter kun je niet hebben toch? Zijn volgens mij veel paarden vrouwen waarvan de man zich niet echt in de paarden intreseerd :+

Ik heb vorige week een shoot gehad met Evelien (evy hier op bokt).. En ze heeft nog niet alle foto's klaar maar hier alvast een klein voorproefje :D Ben der echt trots op :D :
Kijk hier mijn knappe Bando:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Is ie niet knap <3

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 08:12

Hij is zeker knap! <3

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 08:35

Denise fijn dat jullie weer wat kunnen gaan doen :)

Nati welkom nog, mooie foto's zeg! Lekker ding is t hoor :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 08:50

mies - leuk hoor in februari over gaat hard met jullie

Ellis - mooi moment idd,

de kur is zeker mooi heb hem ook al een paar keer bekeken

nathalie - hij is zeker knap :9 mooie foto's hoor

Martine - wij zijn ook echt blij dat we weer aan het werk kunnen

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 09:41

Nati , mooie fotos , geitjes staan precies onder zijn buik.

Vriend van mij uit Malaga is bezig met een project Trakhener/PRE kruizingen dit jaar is er een veulen van Silvermoon x Utrerano VII dus de halfbroer van Gribaldi (kostalanylijn) met een zus van Fuego , dan hebben we een TotilasXFuego :D Fokkers zijn heel enthousiast.
Ik hoop dat Fuego er een beetje bij geholpen heeft om de PRE even weer een zetje te geven in deze crisis maar om eerlijk te zeggen zijn Amerikanen wel altijd goede kopers geweest maar ja dat doen ze ook met de KWPNers

Adable : Soto is een hele aardige man maar alle Andalusiers zijn aardig :D Invasor is niet getraint door hem maar door een andere ruiter namelijk Antonio Cid en hij heeft daarna het paard op wedstrijden gereden , wil niet zeggen hiermee dat hij geen goede ruiter is hoor dat is hij wel (hihi moet zijn hoofd alleen beetje recht houden)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 09:45

Martine, haha, je man flieft op een palomino.. Tsja, heel vreemd vind ik het niet :D . Die zijn kwa kleur al zo ontzettend knap.. Dus misschien nog een paardje erbij?! :D

Ellis, leuke foto, echt een sfeerplaatje! :)

Nati, hij is erg leuk! Zo mooi spierwit ook :9 .

Fuego blijft leuk om te zien he, die kur is echt prachtig *D .

Hosante, balen van je zieke paarden zeg :(:) . Wat hebben ze?

Alicia, las dat alles ook goed gaat met Dable! En dat de verzorgster niks is geworden met rijden.. En dat ongeluk idd, vreselijk.. het zou je maar gebeuren... ;( .

Chico gaat goed! :D Afgelopen zondag nog een clinic gehad van Monya. Ging er goed, al was hij wel wat gespannen van zijn actie daarvoor := . Hij is er echt met mach 3 vandoor gespeerd, ik verloor me beugel... maar gelukkig verder niks aan de hand en had m snel weer terug en gedeisd hihi. Daarna dus alsnog fijn gereden <3 . Hij blijft gewoon een gekkie wat dat betreft. Verder is hij ontzettend braaf de laatste tijd.

Nog een plaatje om het op te leuken ;)
Afbeelding

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 10:07

Ilona ja haha ik zat al grapjes te maken, verliefd op een barbiepaard?! Vind jouw ex verzorgpaard toch ook zo prachtig! Haha we gaan eerst maar eens samen kijken en dan wie weet, binnenkort komen toch de paardjes aan huis dus dan zou zo'n kleintje erbij best kunnen :D Leuke foto weer van Chic, haha en een beetje temperament is toch ook wel fijn!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 10:13

Wat een mooie plaatjes zie ik voorbij komen! :)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 10:56

jus schreef:
Juan Manuel heeft stukjes in zijn kur zitten van de kuren toendertijd van Evento met Ignacio Ramblas en van Invasor met Soto waar hij dus een eer aangeeft omdat hun de voorgangers waren van de PRE in dressuur met succes daarom laat hij zijn hand ook los.
Wat een ongelovelijk mooi eerbetoon!
Ik heb ook echt zitten genieten van deze kür!
En zoals hij er ook op zit; één en al plezier!

Denise Fijn dat je weer lekker met Heike aan de slag kunt!
Dat vinden ze nog altijd het leukst; voor je werken!

Nati Uit Langedijk! Dat is niet zo heel ver weg! ;)
Ik heb voor Rintske deze winter een Stormshield Liberty besteld.
Een vrij onbekend merk, maar ze moeten net zo goed zijn als de Bucas en Rambo dekens.
Mij ging het er meer om dat ik een oplossing zou vinden tegen het schuren van de manen op de schoft, en ik hoop dat ik die nu heb gevonden met deze deken.
Ik had een Rambo deken met een halve hals gepast op Rints, maar dat zat totaal niet.
Veel te krap bij de hals en daardoor trok het bij haar borst helemaal omhoog.
Mooie foto's van je knappe kerel!

Angela Is Nouchka al weer zo oud dat ze wordt afgespeend?
Dat gaat ook snel!
Vaak zie je het snel genoeg wanneer het veulen eigengereid genoeg is en mama het zat is. :D

Michelle Gefeliciteerd met je wp-en! Je gaat hard zo!

Ellis Mooi zo die foto van je witte spookje!
De zonsondeergang van gisteravond was ook zo onwijs mooi!
Ik heb er een hele poos van staan te genieten bij ons op stal! Zulke mooie kleuren!

Martine Dus wie weet staat er strakjes nog een paardje bij jullie thuis? ;)

Ik kreeg een paar dagen terug nog foto's van Gab, van ons bezoekje aan Stoeterij Groenestein.
Daar mocht ik één van mijn favo paardjes rijden; Moreno!
En ze had ook nog geregeld dat ik op één van de friezen daar mocht rijden.
Ik zit nog na te genieten van deze onwijs leuke dag nu ik de foto's kan terugzien! (thanks Gab! :* )

SnorrieMorrie! In het echt is ie nog veeeeeel leuker dan op de foto's!
Afbeelding

Jambette.
Afbeelding

Hengst Brant J., ook zo'n lieverd!
Afbeelding

Er waren erg veel vliegen die dag.....
Afbeelding

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 11:44

ja saida voor je werken vinden ze idd het fijnst

martine wat lees ik misschien een paardje erbij, leuk hoor en wanneer wil je de paarden nou aan huis hebben ?

ilona had het op hyves ook al gezet maar wat een heerlijke foto lekker zo doorgaan met zijn 2e dan komt het helemaal goed

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 14:38

Ilona: Leuke foto! Fijn dat het rijden zo goed gaat!
Saida: Ook leuke foto's! Gave hengst ook zeg, wat een manen!

Ik ben weer lekker aan het werk, heb een enorm inkakmoment! En dus op zoek naar een koffiemok voor koffie, zijn ze gewoon allemaal op! Vaatwasser staat wel aan maar dat duurt nog wel even.... Hopelijk blijf ik wakker :P.