Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Fijn dat het goed gaat.
Goed gedaaan!
. 
nati schreef:Hee madelief! Had jou hier ook wel verwacht ja, met fuur!! Gaat het goed met jullie?
Juan en Fuego hebben mooi gereden!!
Ik kijk af en toe even in jullie profielen, mooie paarden hebben jullie ook zeg!
* gaat nog een keer de kur bekijken*
!!
Fuur ziet er goed uit! Bando staat in uitgeest bij een ''boertje'', lekker simpel stalletje
buitenbakkie, land en een container. Maar ze staan 24/7 buiten, ook in de winter! Vind het echt heerlijk voor hem. Hij staat samen met Pagella die van Amber.
Ben der echt trots op
:

mooie foto's hoor
Fokkers zijn heel enthousiast.
Invasor is niet getraint door hem maar door een andere ruiter namelijk Antonio Cid en hij heeft daarna het paard op wedstrijden gereden , wil niet zeggen hiermee dat hij geen goede ruiter is hoor dat is hij wel (hihi moet zijn hoofd alleen beetje recht houden)
. Die zijn kwa kleur al zo ontzettend knap.. Dus misschien nog een paardje erbij?!
.
.
. Wat hebben ze?
.
Afgelopen zondag nog een clinic gehad van Monya. Ging er goed, al was hij wel wat gespannen van zijn actie daarvoor
. Hij is er echt met mach 3 vandoor gespeerd, ik verloor me beugel... maar gelukkig verder niks aan de hand en had m snel weer terug en gedeisd hihi. Daarna dus alsnog fijn gereden
. Hij blijft gewoon een gekkie wat dat betreft. Verder is hij ontzettend braaf de laatste tijd.
Leuke foto weer van Chic, haha en een beetje temperament is toch ook wel fijn!
jus schreef:Wat een ongelovelijk mooi eerbetoon!Juan Manuel heeft stukjes in zijn kur zitten van de kuren toendertijd van Evento met Ignacio Ramblas en van Invasor met Soto waar hij dus een eer aangeeft omdat hun de voorgangers waren van de PRE in dressuur met succes daarom laat hij zijn hand ook los.

)

.