Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
willen) cloris schreef:Karina; een Urbino Lusitano (tja barbieblond en een portugese vlag)
. Tja huishoudelijke klussen ook, bepaalde draaibewegingen hè, het hoeft niet eens zwaar tillen te zijn. Ik til makkelijker een baal hooi als dat ik was opvouw, zeg maar.
.
. Ik kan me eigenlijk gewoon niet voorstellen dat hij Stefan al te groot of te zwaar vind. Zeker omdat hij hem enkele maanden geleden nog gewoon accepteerde. Nu heeft hij ook een tijdje niet hoeven te werken en eigenwijs is ie zeker. Helaas is zoonlief niet zo'n held en erg voorzichtig. Geen rauwdauw jochie dus. Maar superlief en gevoelig. Dus ik hoop maar dat we het weer voro elkaar krijgen dat ei erop gaat. Sando eerst maar eens goed longeren en aanpakken (ikzelf) en dan Stefan er pas op. _Saida_ schreef:
regine schreef:Een palomino Lusitano denk ik. Goudgeel van de zonnebloem met blonde lange barbi haren uit Portugal....![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaa win ik de magnetron??

.
. Die huppeltjes die ik tot nu toe gedaan hebben tellen eigenlijk niet mee, maar vind dat zweefgevoel echt heerlijk! Even denken, ik ga dan denk maar voor de lusitano palomino merrie (ja dat komt door de barbie) met mooie blonde manen. Ik ben echt benieuwd wat het gaat worden!
. Dat checken we nu ook altijd voordat we gaan boeken na die rare verhalen dat er eentje wel bij de SGR aangesloten was, een paar maanden niet betaald heeft en toen weer wel. Die mensen die hun reis geboekt hadden in de tijd dat ie niet betaald had kregen dus ook niks terug....
, maar van mij mag deze ook wel uitkomen
.
.
.
en als laatste gespeeld met een grote rode paardenvoetbal
. Het was niet een hele grote maatje skippybal zeg maar. Ik dacht dat ie het wel eng en spannend zou vinden, niet dus
. Ik had de bal al in de longeerbak gelegd en daarna met Shaggy erin.... Hij keek er even naar maar niks aan de hand. Toen pakte ik de bal en liep naar hem toe, er werd naar gekeken maar ach zo interessant was het ook weer niet
. Uiteindelijk kon ik die bal op zijn rug leggen, onder hem door rollen, naar hem toe rollen, over hem heen gooien naar een vriendin van mij die hem dan weer ving. Hij vond helemaal niks eng
. Het leeg maken van de bal was dan wel weer heeeel interessant want toen stond ie telkens met zijn hoofd bij mij bij de grond te kijken en stond ie terug te blazen
. Het zag er weer heeeel schattig uit! Die gekke lieve brave pony van mij toch ook
. 
Leuke foto's ook joh!
borderjay schreef:![]()
![]()
![]()
Karina...je maakt het me wel hééééél erg moeilijk om mn mond te houden!!!!
Ben volgens mij nog meer hyper dan jou...kan het wel van de daken schreeuwen!
Goh,had ik maar een beetje van jouw geduld...
zazaza schreef:Ik weet het ook! Je hebt een portugees aan de haak geslagen, zijn enorme stal rose geverfd, al zijn paarden plastic wortels gevoerd......
Toen heb je de dierenbescherming gebeld want die zielige paarden kregen plastic wortels, jij kon er niks aan doen, want jij was gewoon een blonde barbie (met inmiddels bijpassende maten las ik net)....maar als reddende engel wilde jij al zijn 50 lusitano's best een goed tehuis bieden.....en nu krijgen wij allemaal van jou een lusitano!
Toch............
, maar dit vond ik echt superleuk om te doen!

Karina
ik kan mn lachen hier nauwlijks bedwingen, de hints zijn zeker zeer passend 
Citaat:en dan wil er een grote blauwe strik om heen