Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zasread schreef:Lobke: Spannend!! In 1 keer doorrijden is een lange rit! Gaan er meer mensen uit deze richting naar Barcelona?
Heb je echt niet nog een plaatsje over voor een fotograaf
Essssss schreef:@ Lindy: Wat leuk dat je familie Spaans is. Ik woon in Spanje, en heb zelf ook wat Spaans bloed. Woont iemand van je familie in Spanje? Kan je Spaans? Haha, lekkere vragen weer.
_Saida_ schreef:Lindy -> Welkom hier!![]()
Ik zat in je profiel te kijken en moest meteen aan een pony denken die bij ons op stal staat en ook Kyra heet en heel veel op haar lijkt.
Volgens mij ken ik Kyra wel en je schoonzusje.
Staat Kyra in Enkhuizen?
Daisy is wel een beauty om te zien vind ik!
_Saida_ schreef:Ilona -> Ja spannend hè! Ik ben heel erg benieuwd wat voor knap veulentje eruit komt!
De namen hebben Lisanne en ik al uitgezocht.
Nu maar hopen dat ik erbij kan zijn om het mee te maken, dat lijkt me helemaal geweldig!
De boer heeft mijn telefoonnummer en belt me op zodra hij ziet dat ze bezig is, dus tegen die tijd slaap ik met mijn kleren aan in bed zodat ik direct weg kan, hahaha!
Jammer dat Jielt je niet echt herkende, misschien komt dat ook omdat er meerdere meiden op hem rijden.......
Yenneke -> Ik blijf het knap vinden dat goochelen met die lange lijnen......
X loopt al mooi met zijn hals lang en koppie laag!
Grytsje doet dit ook al een beetje, ze houdt het alleen nog niet zo lang vol als X.
Ze komt dan telkens weer omhoog met haar koppie en laat 'm dan weer zakken, maar het begin is er!![]()
Lobke -> Heel veel plezier bij je mannetje en goede reis!
Sanne -> Stupid me, ik was nog niet wakker, hoor! Natuurlijk zouden we Wessel stelen en niet Yippie!
Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen, Bianca is net zo blij met haar.
Femke kan Wessel wel even missen volgens mij.![]()
![]()
Wat stom dat ze je topics hebben gesloten!
Mag je niet zoveel foto's tegelijk plaatsen ofzo?
Lindy -> Welkom hier!![]()
Ik zat in je profiel te kijken en moest meteen aan een pony denken die bij ons op stal staat en ook Kyra heet en heel veel op haar lijkt.
Volgens mij ken ik Kyra wel en je schoonzusje.
Staat Kyra in Enkhuizen?
Daisy is wel een beauty om te zien vind ik!
Esmée -> Kan je je vader niet beter opbellen dan? Dan weet je het meteen.
Of misschien is het een idee om voor het overige geld klusjes te doen op de manege?
Lindy1982 schreef:trainen ging eindelijk weer lekker.. ze zat zo vast