[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Blablabla11

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 15:43

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 15:56

Malin: Het waren er blijkbaar te veel...

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 15:58

@ Danielle: Wat een leuke foto's van jou en Jauke! En je zelfgemaakte borsttuig staat hem zeker goed, echt schattig.

@ Branka: Wat een lieve foto's van Frío los in de bak, haha, lekker uitleven, die heeft zo te zien veel plezier.

@ Madelief: We moeten allemaal wel is even wat kwijt, kort maar krachtig, je vind je vriend lief haha, heel lief hoor Haha!.

@ Madelief again: Oh ja dat zadel, zal er zo als ik klaar ben met iedereen bijreageren vertellen! Gelukkig gaat het zo goed met Fuur, leuk hoor! Wat minder van de hoest, maar da's alweer stukken minder gelukkig.

@ Sanne: Dankje, niets voor niets mijn grote trots. Gezellig hoor, daar houd ik je aan haha.

@ Kim: Leuke foto's!

@ Suus: Gezellig, zo'n weekendje weg. Zal als ik heb bijgereageerd vertellen hoe het met de Zaldi ging.

@ Fiffil: Leuk, jammer genoeg heb ik een Anda x Arab, miss ook wat aan. Ach ik Pb je wel gewoon, heb zo'n leuke 'anda' foto van hem, verliefd op die foto Haha!.

@ Mossel: Hopen dat alles goed gaat!

@ Yenneke: Wat word Xje mooi! Leuk filmpje, en wat loopt hij mooi zeg.

@ Idra: Je ziet hem snel weer Haha!.

@ Jasmijn: Leeeeeeuk Parijs, ga je ons nog vertellen hoe het was, en heb je foto's!?

@ Saida: Hopen dat het snel weer goed met de Mokplekken komt. Lekker zo'n rustdagje Lachen.

@ Ilona: Leuk Haha!. Klinkt allemaal lief en schattig hihi.

@ Yenneke: Ook goeiemoggel. Leuk filmpje alweer Haha!!

@ Sanne: Otje? In een Winterdip? Ah, doe hem maar een dikke warme knuffel van me. Mijn topic hebben ze ook een slotje op gezet, vanwegen dat ik in het t/m 15 jaren itp moet. Soms is het een beetje iritant, bij jou kan ik me voorstellen dat je het niet leuk vind.

@ Lindy: Een warme welkom, je hebt echt een super paardje hoor!

@ Lobke: Nogmaals, van harte gefeliciteert, een leuke dag toegewenst, en de rest van de week in Spanje!

Voor de mensen die benieuwd zijn hoe het nou zit met de Zaldi New Kent..... Hij past iig perfect op Fuego, en zat goddelijk zacht. Ben ik zelf niet gewend, sterker nog, heb nog nooit op een dressuur zadel gezeten, nouja, had, nu wel nml! Het leek wel alsof Fuego er ook veel mooier door ging lopen, en had ook meer aandacht voor mij, geinig. Maargoed, mijn vader heeft niet echt wat met computers dus die heeft nog niet terug gemailt, en hij is haast nooit thuis. Heb hem nog een paar mailtjes gestuurd, want ik moet het binnenkort weten. Mijn Oma betaald ook 50 euro mee, voor Sinterklaas geld, maar dat gebruik ik dus voor mijn zadel. Mijn vader moet dus alleen nog akkoord gaan met de deal, en dan heb ik de zadel! Haha!

Dalijk lessen met Fuego, ben benieuwd. Na een dagje stilstaan, is die altijd wat opgefokter. Het is dat hij nu elk weekend lekker in de padock staat.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 16:02

Echt super dat het zadel zo goed ligt, nu maar duimen dat je al het geld bij elkaar krijgt!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 16:04

Ja ik hoop het ook! Als mijn vader terug mailt zal ik het jullie gelijk laten weten.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 16:07

zasread schreef:
Lobke: Spannend!! In 1 keer doorrijden is een lange rit! Gaan er meer mensen uit deze richting naar Barcelona?
Heb je echt niet nog een plaatsje over voor een fotograaf Knipoog

Denk dat wij de enige "gekken" zijn die van zo ver komen, denk dat de rest allemaal Spanjaarden zijn. Als het goed is komt er ook een volle broer van Licor meedoen, ik ben erg benieuwd!
Je kan altijd nog een vluchtje boeken met Ryanair voor 50 euries Haha!

Bedankt voor de felicitaties allemaal.

Mooi paard Lindy!!

Fijn van het zadel Ess, zou goed kunnen dat Fuego meteen beter begint te lopen, misschien heeft hij nu wat meer ruimte oid aan zijn ruggengraat, of zit jij plots wat makkelijker voor hem. Zadels kunnen wonderen verrichten Lachen (en helaas ook veel verprutsen).

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 16:09

Hoi idra wat ga je doen in spanje.. ben niet nieuwschierig of zo Tong uitsteken Mijn familie is ook spaans Tong uitsteken ze hebben twee lippizaners mijn neven..

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 16:28

Ryan Air is altijd handig Idra haha, lekker goedkoop. Idd, mooi gezegt, zadels kunnen wonderen verrichten, maar helaas ook veel verprutsen Lachen. Ja, was gelijk te merken van Fuego.

@ Lindy: Wat leuk dat je familie Spaans is. Ik woon in Spanje, en heb zelf ook wat Spaans bloed. Woont iemand van je familie in Spanje? Kan je Spaans? Haha, lekkere vragen weer.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 16:53

Essssss schreef:
@ Lindy: Wat leuk dat je familie Spaans is. Ik woon in Spanje, en heb zelf ook wat Spaans bloed. Woont iemand van je familie in Spanje? Kan je Spaans? Haha, lekkere vragen weer.

ja heb familie in spanje .. Kan een beetje spaans.. het eerste wat mij oma mij leerde is schelden hahah.. Mijn oma en opa wonen gedeltelijk in spanje.. Vlak bij tormilinos aan de andere kant van die berg Haha! verder wonen mijn oom en tante en mijn neven en nichtjes daar en die hebben nu ook kindjes gekregen dus ook mijn achter nichtjes en neefjes.. maar hun hebben daar dus ook paarden van die dansende lippizaners Haha! zo mooi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 16:53

Lindy Welkom!!

Lobke Gefeliciteerd!! Daarom staat er een cadeautje achter jouw naam! Dacht al waar is dat nou toch voor? Haha! Maar zo goed als Willy kan ik nog niet met de longe werken, wel al aardig in de richting maar nog niet zoals hij. Vork

Malin Hij doet het goed hè!! Balen dat hij het te ver vindt en dat je nu geen les meer van hem kunt krijgen!!

Verder bedankt voor de leuke reacties. Ben echt super trots op hem! Lovers

Es Beter dat het zadel nu goed lag! Hopen dat je vader ook mee wilt betalen, want een goed zadel is erg belangrijk!

Sanne Nou ja, wie sluit nou een topic met fotot's van de knollies van Femke! Extreme duivel

En verder ben ik het alweer kwijt...

Ik ben lekker vroeg thuis vandaag. Route dichterbij gedaan en bezoeken gingen lekker snel. Dus ga nu maar lekker die hengst van me pesten en dan heb ik in ieder geval de hele avond lekker voor mijzelf.. en een beetje voor m'n vriend dan, hahaha Pling

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 16:55

@ Lindy: Haha schelden, dat was ook het eerste wat ik leerde op school van mensen hahah. Maargoed, leuk hoor Haha!. Ja, die typisch Spaanse paarden, geweldig!

@ Yenneke: Idd, hoop echt dat hij ja zegt, heb ik een super zadel. Gezellig, lekker lui avondje Haha!.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 16:56

Ilona -> Ja spannend hè! Ik ben heel erg benieuwd wat voor knap veulentje eruit komt!
De namen hebben Lisanne en ik al uitgezocht.
Nu maar hopen dat ik erbij kan zijn om het mee te maken, dat lijkt me helemaal geweldig!
De boer heeft mijn telefoonnummer en belt me op zodra hij ziet dat ze bezig is, dus tegen die tijd slaap ik met mijn kleren aan in bed zodat ik direct weg kan, hahaha!
Jammer dat Jielt je niet echt herkende, misschien komt dat ook omdat er meerdere meiden op hem rijden.......

Yenneke -> Ik blijf het knap vinden dat goochelen met die lange lijnen......
X loopt al mooi met zijn hals lang en koppie laag!
Grytsje doet dit ook al een beetje, ze houdt het alleen nog niet zo lang vol als X.
Ze komt dan telkens weer omhoog met haar koppie en laat 'm dan weer zakken, maar het begin is er! Haha!

Lobke -> Heel veel plezier bij je mannetje en goede reis!

Sanne -> Stupid me, ik was nog niet wakker, hoor! Natuurlijk zouden we Wessel stelen en niet Yippie!
Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen, Bianca is net zo blij met haar.
Femke kan Wessel wel even missen volgens mij. Knipoog Tong uitsteken
Wat stom dat ze je topics hebben gesloten!
Mag je niet zoveel foto's tegelijk plaatsen ofzo?

Lindy -> Welkom hier! Clown
Ik zat in je profiel te kijken en moest meteen aan een pony denken die bij ons op stal staat en ook Kyra heet en heel veel op haar lijkt.
Volgens mij ken ik Kyra wel en je schoonzusje.
Staat Kyra in Enkhuizen?
Daisy is wel een beauty om te zien vind ik!

Esmée -> Kan je je vader niet beter opbellen dan? Dan weet je het meteen.
Of misschien is het een idee om voor het overige geld klusjes te doen op de manege?

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 16:59

_Saida_ schreef:
Ik zat in je profiel te kijken en moest meteen aan een pony denken die bij ons op stal staat en ook Kyra heet en heel veel op haar lijkt.
Staat Kyra in Enkhuizen?

ja ze staat inderdaad in enkhuizen en bianca is mijn schoonzusje Tong uitsteken en dat is dan inderdaad mijn kyrtje

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 17:03

Ok, dan heb ik het dus toch goed gezien!
Grytsje staat op dezelfde stal als Kyra, dus vandaar dat ik haar ken.
Kyra is een behoorlijk hittepetitje, en het zal nog wel even duren voor Bianca haar op wedstrijd kan uitbrengen ben ik bang.......
Ik vind het wel een heel leuk paardje om te zien!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 17:15

ja ik hoop alleen niet dat ze bang van haar word het is een heet hoofd maar ehm wel heel eerlijk.. ze was wat verwaarloost dat ik haar kocht had geen manieren ect.. nu zal ze je nooit trappen of bijten.. het belangrijkste is dat bianc er plezier mee heeft.. als het goed is gaan we samen ( 2009 ) een wedstrijdt starten Haha! dus ze heeft nog even Tong uitsteken

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 17:20

_Saida_ schreef:
Ilona -> Ja spannend hè! Ik ben heel erg benieuwd wat voor knap veulentje eruit komt!
De namen hebben Lisanne en ik al uitgezocht.
Nu maar hopen dat ik erbij kan zijn om het mee te maken, dat lijkt me helemaal geweldig!
De boer heeft mijn telefoonnummer en belt me op zodra hij ziet dat ze bezig is, dus tegen die tijd slaap ik met mijn kleren aan in bed zodat ik direct weg kan, hahaha!
Jammer dat Jielt je niet echt herkende, misschien komt dat ook omdat er meerdere meiden op hem rijden.......

Yenneke -> Ik blijf het knap vinden dat goochelen met die lange lijnen......
X loopt al mooi met zijn hals lang en koppie laag!
Grytsje doet dit ook al een beetje, ze houdt het alleen nog niet zo lang vol als X.
Ze komt dan telkens weer omhoog met haar koppie en laat 'm dan weer zakken, maar het begin is er! Haha!

Lobke -> Heel veel plezier bij je mannetje en goede reis!

Sanne -> Stupid me, ik was nog niet wakker, hoor! Natuurlijk zouden we Wessel stelen en niet Yippie!
Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen, Bianca is net zo blij met haar.
Femke kan Wessel wel even missen volgens mij. Knipoog Tong uitsteken
Wat stom dat ze je topics hebben gesloten!
Mag je niet zoveel foto's tegelijk plaatsen ofzo?

Staat Kyra in Enkhuizen?

Esmée -> Kan je je vader niet beter opbellen dan? Dan weet je het meteen.
Of misschien is het een idee om voor het overige geld klusjes te doen op de manege?

Ik denk niet dat ik daarmee 300 euro kan verdienen Huilen van het lachen . Ja, ik ga vandaag of morgen bellen, want ik wil het snel weten.

Nu lessen met Fuego! Doei!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 18:05

Ben weer terug Lachen
felix gister naar vliegveld gebracht Boos! maar om op te vrolijken met mn moeder langs ikea terug gereden Lachen

alles goed met iedereen?

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 18:31

Lobke gefeliciteerd Kusje Go jij! Go jij!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 18:33

Yaaa Fanny is bLij
mijn wit onderlegde neusriem is binnen en hij past Haha! hij staat zooo mooi op Janske

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 20:26

trainen ging eindelijk weer lekker.. ze zat zo vast Boos!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 21:02

Lindy1982 schreef:
trainen ging eindelijk weer lekker.. ze zat zo vast Boos!

hier het zelfde verhaal janske zat ook er vast en wist niet wat ze moest doen de laatste tijd gaat het beter Haha!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 21:06

Hmm balen jongens!

De mijne zat gelukkig niet vast, die heeft lekker aan de pessoa gesjouwd vandaag en had heel wat momenten zoals Xje in het filmpje *trots* Ik moet echt weer eens foto's maken, Suev is nu valk-grijs en Dink ook iets heeeeeeeeel aparts (door het scheren).

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 21:50

Afbeelding
eentje van de voorkant ( zit beetje scheef zie ik Bloos )

Afbeelding
en eentje van de zijkant ( zit de neusriem zo goed want op het plaatje van de site staat hij erg hoog afgebeeld)

wou jullie even foto's laten zien want twijfel of ik de neuriem hoger moet doen omdat hij nu op het hoogste gaatje zit en ik er anders zelf bij moet gaan maken maar dat vind ik beetje sonde want mijn gaatjes zijn niet zo mooi.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 21:54

Mooie neusriem hoor! Ik vind hem zo wel goed zitten eigenlijk..

De les met Fuego en mij ging echt super. Zelfs Nancy, die in de les altijd mee rijd, zei dat het zo super ging met mij en Fuego. Ik hoef haast geen buiging meer te vragen, hij weet helemaal wat de bedoelling is, hij is zoveel vooruit gegaan, echt trots op hem!

Vaderlief heeft gemailt, alleen niet met het antwoord errin, hij ging ff snel eten, hij zal zo wel terug mailen, anders bel ik hem!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 22:13

Voor het oog moet de neusriem iets hoger denk ik. Hij moet 2 vingers onder het botje zitten.

Ik ben gister voor het eerst sinds 2 maanden bij Maestro wezen kijken en men wat is hij gegroeid!! niet normaal, niet alleen de hoogte in maar vooral de breedte in!

kijk hier de reus!

Afbeelding

Ik vraag me af hoe groot ie is als hij straks uitgegroeid is! Hij zal de 1.60 wel halen of voorbij gaan denk ik! Ja