Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ook dat ie sommige stukjes op 1 hand deed, echt knap! En dan lees je overal het commentaar van het is meer show dan dressuur, vind dat echt gemeen! Hij rijd niet voor niks op dat niveau...
.evdpanne schreef:Heb net ook nog even de proef van Fuego gekeken, echt mooi. Vind het toch wat meer hebben dan een proef van een KWPN'er. Ook dat ie sommige stukjes op 1 hand deed, echt knap! En dan lees je overal het commentaar van het is meer show dan dressuur, vind dat echt gemeen! Hij rijd niet voor niks op dat niveau...
Sam deed meer denken aan die paarden die meededen aan de Eventing. Bij het groeten kop in de lucht enzo. 'Even kijken waar we zijn...' Die zou daar geen slecht figuur hebben geslagen. haha. 

nu vandaag lekker maar een stukje buiten stappen
Nu maar hopen dat het herstel zich spoedig voortzet en je straks weer lekker kan rondrijden met je kanjer!
!
KWPN heb ik ook veel mee
?
Zowiezo dat hij vrij relaxed was en meteen rustig draftempo pakte en niet door de longeerbak ging crossen. Maar na een kwartiertje ben ik het commando "rustig" gaan oefenen. Iets wat ik nu al enkele maanden probeer aan te leren. "Rustig" betekent dat ie heel langzaam gaat draven, achterhand er goed onder, verzameld dus. En dan nageven. Vanuit de draf pakte hij hem al mooi op. Vandaag vanuit stap het comm gegeven. Vorige keer deed hij hem ook meteen goed maar slechts enkele passen om dan weer te versnellen. Vandaag heeft ie wel 3 voltes achter elkaar verzameld gedraafd!!
Heb hem de hemel in geprezen en och ja... toen kwam ook dat koppie meer naar beneden Eerst zette hij nog effe een flinke hals op, showbink, van kijk mij eens!!! en daarna ging hij lager lopen en heb ik hem weer geprezen. Echt super!!!

! 
!!
.
. Echt een leuk paard
.
.
. Ze vinden het allebei prima. Ze lopen allebei rustig te grazen
.