[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 17:08

Neeeee mijn prachtige Dylano'tje is ook fantastisch!!! <3

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 18:04

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 18:28

We zijn zo blij hier met Fuego en in dit topic hoort hij toch wel thuis

Zasread ik had het bij jou in het topic gezet sorry , Igneo is echt mooi aan het worden !

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 18:44

Ik vind het super dat Fuego zo goed kan strekken echt fantastisch.
Ingrid.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 18:54

Ik was zelf onder de indruk van Fuego en heb genoten van zijn rit!

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 19:04

Hee madelief! Had jou hier ook wel verwacht ja, met fuur!! Gaat het goed met jullie?

Juan en Fuego hebben mooi gereden!!

Ik kijk af en toe even in jullie profielen, mooie paarden hebben jullie ook zeg!

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 19:50

Ik had Anouk een keer beloofd foto's van Ashley erop te zetten en ok ze is niet barok maar ik vind haar toch wel leuk, ondanks alles.
Dit was eerder dit jaar toen ze net een week in training stond vlak daarna had ze er genoeg van en toen had ze ook last van er rug.
Dat is nu over maar volgens mij is zij daar nog niet van overtuigd. Volgende week gaan we haar laten beleren voor de kar in de hoop dat we daarna toch aan rijden toekomen. (ik zit er niet zelf op hoor)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 19:58

ik kom even zwaaien, ben jullie niet vergeten hoor, maar heb gewoon te veel te doen...

nathalie welkom, wat een kanjer!

Fuego is gaaaaff!!

hosante, leuk dat Ashley voor de wagen beleerd wordt zeg!

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:31

Wie weet moet ik straks ook nog gaan mennen en ik vind het eigenlijk een beetje eng.

Gisteren op onze wedstrijd deed er een PRE mee in L volgens mij en tijdens de prijsuitreiking kon je goed merken hoe snel hij was. Ik moest echt rustig blijven om het lint te kunnen bevestigen maar het is gelukt. De deken was geen probleem gelukkig.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:42

Heb net ook nog even de proef van Fuego gekeken, echt mooi. Vind het toch wat meer hebben dan een proef van een KWPN'er :P. Ook dat ie sommige stukjes op 1 hand deed, echt knap! En dan lees je overal het commentaar van het is meer show dan dressuur, vind dat echt gemeen! Hij rijd niet voor niks op dat niveau...

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 21:04

Nathalie, wat grappig dat je nu ook een PRE hebt, leuk dier :D.

Gaaaf Fuego! Ga nu ff je topic spieken San (A)

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:06

evdpanne schreef:
Heb net ook nog even de proef van Fuego gekeken, echt mooi. Vind het toch wat meer hebben dan een proef van een KWPN'er :P. Ook dat ie sommige stukjes op 1 hand deed, echt knap! En dan lees je overal het commentaar van het is meer show dan dressuur, vind dat echt gemeen! Hij rijd niet voor niks op dat niveau...

Vind het persoonlijk meer onwetendheid dan gemeen. Heb ook genoten van de kür.

Nati, welkom! Ennehh... je weet wat ze zeggen hé? Een maal een Spanjaard, nooit meer wat anders ;)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:09

Esther: Ja, het is geweldig wat ie laat zien, echt een sprookjespaard, maar ik kan het commentaar wel een klein beetje begrijpen. Ik zag hem in de proef een paar keer nogal naar voren schieten en dat wordt op dat niveau zwaar afgestraft, maar dat vlakt niet uit, dat ik deze show voor geen goud had willen missen! Dank je wel voor de beelden Judith! En die draf! Wouw! En uhm... Avispado zou dit ook kunnen?? Want dan moet ik nodig even overleg gaan plegen. :+ Sam deed meer denken aan die paarden die meededen aan de Eventing. Bij het groeten kop in de lucht enzo. 'Even kijken waar we zijn...' Die zou daar geen slecht figuur hebben geslagen. haha. :D

En Nathalie: Gefeliciteerd met je aanschaf! Daar ga je veel plezier aan beleven.

Ingrid: Ashley is een gaaf beestje. Ik ben benieuwd hoe ze het voor de kar gaat doen. Durf je er echt niet zelf op?

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 08:20

Ik ga er wel op maar ze wil niet naar voren.
Opstappen enzo is geen probleem, stappen wil ze ook nog wel doen na wat aandringen. Maar toen ik vorige week een beetje been gaf om te gaan draven wilde ze gelijk omhoog gaan en toen ik dat blokkeerde probeerde ze me gewoon in mijn been te bijten. En ik heb nog steeds geen zin om er met een grote zweep op te gaan zitten dus gaan we eerst de kar proberen en dan weer rijden. Ik heb meer moeilijke paarden gehad en met de tijd komt het altijd goed dus ga ervan uit dat dit ook een keer goedkomt.
Boukje is nu ook redelijk braaf om te rijden ze is alleen nog maar heel heet en dat heeft ook een jaar of 4 geduurd.

Ingrid.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 10:12

ook ik heb genoten van de kur :9

nathalie - welkom hier, leuk paard

Ingrid - wat een leukerd op de foto's zeg

hier is de roze wolk zwaar aanwezig we hebben nu dit weekend ''gelongeerd'' en hij is zo blij dat die weer aan het werk mag, we mogen natuurlijk bijna alleen nog maar stappen maar hi is al zo geconsentreerd bezig echt heerlijk <3 nu vandaag lekker maar een stukje buiten stappen

en de verbouwing van mijn badkamer is bijna klaar kan ik eindelijk de rotzooi opruimen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 12:30

Fijn dat je Heike zo gelukkig maakt met een beetje beweging :D Nu maar hopen dat het herstel zich spoedig voortzet en je straks weer lekker kan rondrijden met je kanjer!

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 12:57

Bedankt iedereen,
Moet ff wennen wie jullie allemaal zijn hoor, lees gewoon lekker mee :D !
Heb PRE's altijd heel mooi gevonden, maar eet gewoon lekker van 2 walletjes :o KWPN heb ik ook veel mee :o

heikedenise: Wat is er gebeurd, omdat je zegt dat je alleen nog maar mag stappen?
Haha verbouwing is klaar en jij mag opruimen :Y) ?

Ik kwam vorige week op stal....enne zag dat de shet nog meer van zijn staart afgekauwd hebt...hebben jullie hier misschien een tip voor? Baal der echt van was zo trots op die mooie volle staart, hij heeft nu bijna niks meer :(

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 12:58

Hier zijn vanaf vanmorgen de weides dicht, het was echt niet meer te doen!! Jippes groep gaat de middag op de paddock en dus heb ik vanmorgen met hem gewerkt. En ben zooooo trots <3 Zowiezo dat hij vrij relaxed was en meteen rustig draftempo pakte en niet door de longeerbak ging crossen. Maar na een kwartiertje ben ik het commando "rustig" gaan oefenen. Iets wat ik nu al enkele maanden probeer aan te leren. "Rustig" betekent dat ie heel langzaam gaat draven, achterhand er goed onder, verzameld dus. En dan nageven. Vanuit de draf pakte hij hem al mooi op. Vandaag vanuit stap het comm gegeven. Vorige keer deed hij hem ook meteen goed maar slechts enkele passen om dan weer te versnellen. Vandaag heeft ie wel 3 voltes achter elkaar verzameld gedraafd!! <3 Heb hem de hemel in geprezen en och ja... toen kwam ook dat koppie meer naar beneden Eerst zette hij nog effe een flinke hals op, showbink, van kijk mij eens!!! en daarna ging hij lager lopen en heb ik hem weer geprezen. Echt super!!!

Ook nog wat balkjes gelopen en flink uitgestapt want na totaal 15 minuten draf en galopje en verzameld was ie met dit weer wel flink buiten adem...

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 12:58

Bedankt Denise, ik vind het ook nog steeds een leukerd alleen dat rijden valt nog tegen maar we houden de optie vrijheidsdressuur open, ga van de week even iemand bellen die dat heel goed kan en 1 keer in de maand in de buurt is.

Super dat Heike weer wat mag doen, en met dit weer is het geen straf om buiten een rondje te gaan stappen.

Ik zal vanaaf weer eens op mijn friesje stappen want heb zaterdag weer les van Pedro dus ben super gemotiveerd.

Ik ga weer aan het werk.
Ingrid.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 13:12

Ik laat ook mn gezicht weer even zien ;)

Denise wat een goed nieuws over heike! Fijn dat zn hersel zo goed verloopt! :D

Ingrid, nou ben ik toch ook wel benieuwd naar foto van Boukje ;)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 14:33

Nati, welkom, gave anda heb je :D !

Denise, aahh fijn voor je zeg dat het opbouwen goed gaat, ben blij voo rje!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 14:41

sanne - ja ik maak hem nu echt blij met dat beetje werk wat we mogen doen hij vindt het heerlijk om weer aan het werk te zijn

nathalie - ik ben samen met heike gevallen tijdens het rijden en hij heeft daardoor een rug blesure opgelopen lees (banden verekt en ontstoken en vocht tussen zijn ruggengraat) hij heeft hierdoor 9 weken stilgestaan en nu mogen we langzaam aan gaans stappen en een beetje heel licht draven en over 2 weken mag ik er 1 x op en dan moet ik weer terug bellen met de kliniek als die niet goed aanvoelt dan moet ik weer terug komen, en anders krijg ik een vervolg schema mee kwa training

wanda - heerlijk met jippe gewerkt lees ik duidelijk een roze wolk aanwezig dus

ingrid - ik ben benieuwd hoe jullie het gaan vinden vrijheidsdresuur laat het maar weten als je les hebt gehad?
en nee met dit weer loop ik graag een rondje buiten met hem :D

Mies - ik ben ook echt blij over de vorderingen van zijn herstel, ik hoop nu ook even geen tegenslagen te krijgen
hoe is je wedstrijd gegaan?

ilona - bedankt ben ook echt blij dat we weer wat kunnen gaan doen

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 14:43

is het nu al 9 weken geleden joh?
heb gister 186 187 gereden, nu 8 wp in de L1 :D

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 14:48

Prinslover: Bedankt! Heb meteen even in je profiel gespiekt gheheh. Die van jou is ook al zo mooi! Zie vele leuke paarden voorbij komen hier :D !!

heikedenise: jeejtje....das niet niks zeg! Zelf niks aan over gehouden? Wat heerlijk is het dan om samen weer wat te kunnen doen! Welke kliniek zit je?

Wat voor deken hebben jullie bij jullie paarden op, ben in de ronte aan het kijken voor een goed deken. Ben voor een Rambo Duo aan het kijken, maar vraag me af of deze niet te krap zit bij de hals...

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 16:15

Heey

Natalie: Welkom :D.

Ingrid: Ashley is gaaf zeg :D. Echt een leuk paard :D.

Denise: Super :D.

We zijn sinds gister begonnen met het spenen van Nouchka. Ze gaat nu een paar uur per dag op een ander stuk land waar lekker veel gras staat :D. Ze vinden het allebei prima. Ze lopen allebei rustig te grazen :D.