[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 15:53

@ Saida, ja apart he! Daar heeft ze er dus 2 van ;)

Trouwens, kreeg net een gave 8 paards veewagen aangeboden!!! Met living EN douche, wegenbelastingvrij. Niet gek!

Heb alleen (nog) geen 8 paarden om erin te zetten :+

spokie79

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 15:58

Elise, dat duurt niet lang meer, toch ;)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 16:00

Whahahaha... wie weet hihi!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 16:43

pfff, tijd kruipt! Nog een kwartier voor ik naar het station kan tuffen....

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 16:44

Hier nog 1... En het is zo warm hier binnen!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 17:00

Haha, hier lekker koel hoor in het ziekenhuis. En ik kon weer lekker vriesblokken snijden, dus dan werk ik in een vriesbak. Dus geen last van de warmte. Maar ga zo naar buiten, even kijken hoe warm het is.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 17:14

Benthe ; Cool zeg! Ben je vanavond op stal? Ik kom me scooter halen en ben benieuwd hoe of wat. Tot vanavond :D

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 17:23

hallo :wave: ben net thuis van t werk, vlieg zo naar stal om yippie binnen te zetten, die heeft haar deken gesloopt precies bij dr staartwortel, en haar hoofdkaptouwtje ook, dus die was gisteren ontzettend aan het jeuken toen ik haar van de wei haalde (haar hoofdkap kon ik uit de wei vissen, ze stond dus met halfblote hals :(:) ). Goed ingesmeerd dus en dan nu meteen die deken maken. Ze heeft ook nog een pijnlijk plekje op driekwart van d'r hals van het riempje van de hals van de vliegendeken dus daar ga ik badstof omheen frotten.. leuke hobby toch die paarden :P

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 17:43

Karina schreef:
Projectje..... Tip 2 :D
Afbeelding

IK WEET HEM<IK WEET HEM!!!!!
Je gaat naar de plastisch chirurg om barbie maten aan te laten meten :P

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 17:44

Karina schreef:
Iemand eigenlijk nog iets van Cynthia (Marialva) gehoord, gaat dat wel goed?

Dat zat ik me ook al af te vragen...maar ze had het ook over vakantie?!?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 18:43

Karina: Ik ken een leuke andalusierhengst die Barbi heet :P. Maar die zal het wel niet zijn (stond te koop bij het Balingehof).
Nadina: Dat stukje maand overhouden gebeurd meerdere mensen geloof ik wel eens :P. Ik ben blij dat ik nog niet zoveel vaste lasten enz heb en lekker thuis woon :D.
Suelza: Dat is zeker niet gek! Ik zie telkens van die hele leuke tweepaardsbusjes als ik ooit een miljoen win dan koop ik er één :D.

Ik gaat zo maar even naar stal Shaggy ontzettend verwennen :D. Dat vind ie vast niet erg ;). Ik ga ook maar weer een lekker stukkie met hem lopen, weer even een andere kant proberen....

En in de categorie een tegenvaller met ook wel een leuke kant:
Ik zou september naar Turkije op vakantie gaan, maar dinsdag op mijn werk hoorde ik een collega al zeggen dat tourmax failliet was gegaan (en daar hadden we natuurlijk geboekt). Kreeg ook al en sms binnen van mijn moeder, helaas de vakantie gaat niet door. En idd, de reis wordt niet overgenomen door een andere touroperator... Maar ach krijg nu nog 500 euro terug en stiekem ook wel fijn dat ik gewoon lekker bij me paardje kan blijven :D. Maar ach Miracle Resort met ultra all inclusive was toch ook wel aantrekkelijk om lekker te ontspannen ;).

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 19:09

borderjay schreef:

JAAAAAA!!! Ga je mee? Marijke Helwegen, here we come.... Eat Your Heart Out :D
Ehm.... bijna goed. In ieder geval ook een projektje wat nog enige aandacht behoeft ja 8-) .

Barbi de PRE? Heel leuk gevonden, ook bijna goed haha.... maar nog niet helemaal.
Wat ongelofelijk jammer van je vakantie joh, maar ja... lekker met Shaggy klooien is ook leuk, ik "moet" nog op vakantie en wil helemaal niet ;) .

hmmmm... Tip 3 dan maar :D
Afbeelding

Niet barok, maar toch even onder de aandacht brengen, misschien kennen jullie iemand die zoekende is?
EA-TK: 3-jarige Indoctro-merrie

Ons prachtige veulen van Ullkenney is trouwens ook te koop ;( .
Oh het is echt zo'n ontzettend lekker ding, maarja, het was de bedoeling en het volgende veulen is al in de maak, het fokken is nu eenmaal de hobby (van Arjan dan), en zelf rijden gaat hij ze niet en ik ook niet. Maar zal wel even slikken worden.
Op mijn site staan de laatste mooie nieuwe foto's van haar! En nog steeds hardstikke zwart!
EXTRAVAGANZA, Diarado x Chellano Z
Voorproefje:
Afbeelding

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 19:31

Hier helaas geen postief nieuws mbt Friesje. Klinisch was oke maar bij de eerste foto's gelijk bingo. Ze had als ik t goed heb verbening van het kraakbeen van het hoefgewricht ;( Het hele hoefmechanisme zou vastkomen te zitten. Bij haar ene hoef was het al zo en bij haar andere nog niet. Ik vind t echt zoo erg.. vooral voor Siepje zelf en haar eigenaresse... maar ben zo vreselijk blij dat we toch ook röntgenologisch gekeurd hebben.
Wel positief nieuws mbt Flan. Haar spat is minimaal en zou geen last moeten veroorzaken. We gaan nu verder kijken wat de oorzaak is dat ze niet heel lekker loopt. Wellicht kan het toch iets van een pees ofzo zijn... Hoeft natuurlijk niet persé heel goed nieuws te zijn want we weten niet wat het dan wel is maar voor t zelfde geld kan ze gewoon nog beteren..
Iig een heel raar dagje vandaag.

Lees zo goed bij..

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 21:39

Saida – fijn dat je toch nog even lekker heb kunnen wandelen met rints in het bos, en een bokkende rints op de film echt waar nu zie ik nog meer heike erin die bokt ook precies zo naar je toe met zijn kont en als ik ook bij hem even niet ‘’oplet’’ dan valt die ook uit het tempo

Kelly – italiaans ijsje toe maar :9
En een grote opruiming aan het houden dat je wat spullen weg doet, ziet er allemaal wel leuk uit dat blauwe dekje vindt ik wel wat alleen heb pas al zoveel uit gegeven voor heike me vriend ziet me al aankomen :+

Anouk – misschien kwam het door de warmte dat het rijden een beetje moeizaam ging en lange teugelen lijkt mij ook wel leuk is weer eens wat anders dan rijden
En sam en des staan weer mooi op de foto heerlijk om die 2 samen te zien

Michelle – ag gos de kleine gevallen gelukkig heeft ze er niks aan over gehouden

Madelief – veel plezier met de meiden en fijn dat het rijden zo lekker ging

Cloris – fijn alegra weer naar huis hoe gaat het nu met der ?

Jasmijn – rick en zijn eerste rijles super hoor voor je het weet rijden jullie samen

Esther – gefeliciteerd met shaggy heb je hem lekker verwend

Sanne – ben benieuwd wat je hebt verzonnen voor clinic voor de meiden veel plezier en ik wil een mooi verslag

Eline – wij hadden ook niet verwacht dat heike zo groot zou worden zijn vader was (is overleden) 1.58 en zijn moeder is 1.64 en zijn broer en zussen zijn ook van die lengte hij is de enige die er zo bovenuit steekt

Angela – leuk paardje verzorg je die nu of is die van jou

Benthe – ik hoop dat die goedgekeurd wordt en dat je hem dan snel op stal mag verwelkomen wil je er ook mee starten

Karina – ik vindt die tips niet leuk meer :n ik ben al zo blond en nou snap ik het helemaal niet meer heeft dit misschien met iets penney achtigs te maken
En dan komt tip 3 die ik helemaal niet snap :o is dat de vlag van spanje of portugal ofso ja sorry maar landen en denise gaat niet samen

Bianca – ze houd je wel bezig :+ zij maakt het kapot en jij kan het maken :P ach ja je heb het er voor over

Net lekker bij heike geweest en meneer wordt echt een meneer er liep een merrie los over het pad (dat mag die doet verder niks) maar die is hengstig dus ze stond al bij het draad bij heike en ja hoor heike snuffen eraan en zij die benen wijd dus hup die p**l eruit en toen wou die erop dus ik zeg nog bijmezelf dat gaat niet er zit draad tussen en ja hoor meneer springt en krijgt een klap van het stroom draad. Dus hij schrok en trok hem snel weer in :+ maar daarna begon die gewoon weer vrolijk verder te snuffen.
En snap je dat nou hij is zo ruin als wat heeft nog nooit een hengstige merrie geroken van dichtbij dan en toch nu die gevoelens kweken
Ach ja hij zag er iig goed uit en kwam lekker met me knuffelen :+:

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:02

Jellie He... dat is vervelend nieuws over Sypke... maar nu heb je nog geen band met het paard dus goede keus om haar niet te kopen.
Hopelijk vinden jullie de oorzaak bij Flan!
Was je nog bij die Anda wezen kijken.. Ateo toch?

Heikedenise Haha die Heike _O- Wat een knuppeltje!

Karina Ow jeetje.... hoe kan je zo'n knap veulen fokken zeg :~
Wat een plaatje..

evdpanne Gefeliciteerd met Shaggy!
Beetje dubbel van je vakantie ja!
Ben zelf ook geen vakantietype.. blijf liever thuis hihi

Idefix Leuke foto's!
Heerlijk de paardjes in de wei.

Snowy Jambette is het voorbeen uitslaan als ze stilstaan.
Pas als ze het in stap doen dan heet het spaanse pas :D

Utixo Leuk nieuwe paarden kijken!

Moppielover
Leuke foto's....

Wat een weer vandaag zeg! Mijn hemel!!!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:09

Kelly, ben ook heel blij dat we gekeurd hebben.. want anders hadden we mogelijk binnen niet al te lange tijd een probleem kunnen hebben.. IK ga morgen gelijk de kliniek bellen en hopelijk kunnen we snel met Flan terecht.
We zijn idd bij Ateo wezen kijken. Die liep niet goed dus hebben we ook afgekapt. Was wel een scheetje.
Was lekker weer he.. iig om vakantie te hebben. Morgen weer zo'n dag.

Heb t druk met sms en mail verkeer maar hoop zo ff bij te lezen :D

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:34

Anouk een grijze pre in de stal van Sam.. Helaas gaat Syp dus niet door..
dus die kun je niet komen bewonderen. Lange teugelen echt iets om te blijven doen met Sam
T worden al meer vriendjes op de wei. Leuke foto's.

Laulau, als t mogelijk is maken we zeker nog een x een ritje met ons nichtje.
Gezellig samen met je vriendin rijden.

Saida, balen dat photobucket t niet deed.

Nadina, lekker buitengereden op een rustige dame. Ze is wel veeleisend :P

Karina, hopelijk helpt de duivelsklauw bij Veludo

Regine, veel succes!

evdpanne, gefeliciteerd met Shaggy :):)

Snowy nog bedankt. Gelukkig is Altas zijn temp weer normaal. Hopelijk is hij snel weer 100% oke.

Moppie, wat een leuk paardje.

Heike wilde dus graag van bil :+

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 23:05

moppielover schreef:
HeeyGaat er iemand zondag nog naar de tinkerdag of niet ?

Waar is dat dan? Ik ben niet zo Tinkerachtig. Als het nou PRE's waren... haha!
Is jouw nieuwe maatje een Tinker dan? Ah, een tinkerse fries! Hij heeft niet zo veel behang aan de voetjes toch? Hoe heet ie en hoe groot is ie? Ziet er wel grappig uit!

Benthe - Hoe is het verder met je? Heb je Chico inmiddels ook al weten te overtuigen van het leuke om naar binnen te komen.

Karina - Frank zijn zadel gaat niet passen. Sam is heel slank. :+ Maar hij is idd wel mooi hè? En superaanhankelijk. Hij hinnikt de hele dag en alles wil ie zien en gezien hebben. :Y) Andersom ging overigens ook niet haha! Ik heb het idd wel overwogen om zijn manen te laten groeien. Hoe lang moeten ze zijn om een hengstenvlecht te maken en wordt dat geaccepteerd op concours?

Ik ben niet zoekende naar een WPN'er, die heb ik er al één. Maar als ik zoekende was, was ze zeker een overweging waard! Een mooi paardje! Waarom houdt je haar niet zelf om te beleren? En Extravaganza is ook een beauty zeg! Wat was je dan van plan te gaan doen met je spaanse schatten?

Nadina - Wij zijn gemiddeld 100 euro per week kwijt aan Jumbo, bakker en melkboer met een gezin met 3 kids. Toevallig stond er een heel stuk in de krant bij ons, dat een bijstandsgezin met 3 kinderen van de staat 1831 euro krijgt. Zo'n gezin zou toch echt 400 meer moeten vangen. Tja, dat verbaasde mij wel. Ik ben geschokt! Het minimumloon is 8,40 per uur, dan moet je nog verdraaid wat uren maken om dat te verdienen. Kun je nagaan hoe iemand er voor staat als ie gewoon keihard werkt voor de centen ipv op de bank bijstand zit te trekken. :( Ik heb zitten uitrekenen dat die minder krijgt dan een bijstandstrekker...

Zilfstar - Duh! Ik rijd ook concoursen, maar zoals je kan zien op de foto heeft Sam zelfs nog meer voorpluk dan Desje! Hij is voor een WPN'er behoorlijk behaard. 8-)

Elise - Jij zocht toch iets voor 4 paarden? Heb je je rijbewijs dan al? Mag je wel autorijden met je ogen?
Je paardje heeft een heel blauw oog joh haha. Mooie foto!

Kjoetie - Ja, dankzij Sam heeft frank er nu ook een hobby bij: Halster van Desje zoeken...

Esther - Mzzl idd dat je nog geld terugbeurt, maar wel vervelend dat het zo gaat. Wij gaan volgend jaar terug naar Jus en Seraphim... ;) Van dit jaar neemt niemand het ons meer af!

Jellie - Aaah, neej! Dat is vervelend nieuws zeg! En ook voor de eigenaar, want het paardje is nu bijna onverkoopbaar? Wat ontzettend sneu zeg, ook voor Siepje!! Maar hopen dat ze er geen last van gaat krijgen. Hopelijk krijgen we snel goed nieuws over Flan.

Denise - Dat is weer eens wat anders dan een koude douche! Ach gerum! Sam kan het ook hoor en die is al geruind toen ie anderhalf was. Maar als ie een klein pony'tje ziet, raakt ie opgewonden. En soms ook na het rijden.

Vandaag niet gereden. Ons nichtje vierde haar verjaardag vast, want zondag is ze pas jarig, maar dan vertrekken ze met het vliegtuig naar hun vakantie in Gran Canaria. Daarna wilde Sabrina nog heel graag even rijden. Het is altijd wel een gesteggel met haar hoor. Ze wil en durft niks en als ik dan maar zeg dat ze maar moet afstijgen en een andere hobby moet kiezen, kan ze het opeens wel. Ik blijf er maar op hameren dat ze elke keer dat ze rijdt iets moet doen, wat ze toch wel eng vindt en ik krijg alle keren gelijk, want ze voelt zich altijd heel groot na het rijden, maar voor het zo ver is? Ik heb heel lang geduldig en begripvol gedaan, maar ik merk dat ik haar beter even hard kan aanpakken, omdat ze daar zelf gewoon meer aan heeft. We sluiten het altijd goed af hoor en ik vraag alleen dingen, waar ik van weet, dat ze ook echt goed gaan. Als ik begripvol reageer bij haar wordt ze alleen maar banger. We rijden alleen pony als ze er zelf over begint en dat is toch al een keer of drie per week, omdat ze merkt dat ze toch al erg veel kan! Alleen figuren rijden hè? Haha, ik krijg haar maar niet uitgelegd, dat je die oefening moet blijven herhalen. Ze denkt echt van: "Die heb ik al eens goed gedaan, dus die hoeft niet meer..." :P

Sam had vanmorgen heel kundig Desje van zijn halster afgeholpen. Hij had zelfs de klip losgepeuterd! Goed hè? Frank vond het wat minder. :D Hij heeft alles in de gaten hoor. Hij hinnikt de hele dag naar de pony's. Zo'n zacht lief hinnikje. Waar Des en Prince de hele dag als bezetenen zich lopen vol te vreten, ziet Sam alles en gaat overal kijken. Hij had vandaag een dag vrij, want ik was pas laat klaar met Sabrina en Prince. Des had ook een dag vrij. Sam en Des vinden het ook heel gezellig als ik de wei kom mesten... haha! Gelukkig gooien ze de bak niet om. Al met al kan ik maar niet ophouden met genieten van mijn eigen paard in de achtertuin! Wat een weelde zeg!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 23:13

Heey
Denise : Dyio is mijn bijrijdpaardje ;) Gekke heike :P

Ídefix : De tinkerdag is in grave/ s'charen ( of hoe je het ook schrijft) Paardje heet dyio en is ongeveer 1,50m hoog. hij heeft idd niet heel veel behang maar de meeste mensen denken dat hij toch tinker is :P.

Jellie : Balen dat het met de fries niks geworden is :(:). Ook balen dat je nog niet weet waarom flan niet lekker loopt :(:).

Ik mag zondag op de tinkerdag als 1ste starten, moet om 10 uur het 1ste proefje rijden en om 10:16 het 2de proefje. :=

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 23:13

Anouk echt balen.. voor iedereen.. t was echt een droompaardje voor ons.
Als je haar vanmiddag met Jan zag lopen met de buigproeven *D was echt zo mooi om te zien.
Ik hoop ook dat ze er geen last van krijgt. Ze zou eventueel nog goed dienst kunnen doen als fokmerrie.
T schijnt niet erfelijk te zijn. Ik hoop dat t nieuws van Flan meevalt.
Zet haar iig op rust tot we bij de kliniek geweest zijn. Stel je voor dat t een peesje is..
Op verjaarsvisite geweest. Sabrina een beetje in een moeilijke rijfase..

Moppie, succes op de tinkerdag! Ben benieuwd :j

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 00:22

Saida: ik herinner me nu inderdaad dat jij ook tennisarmen had, en Aline ook toch? Tja, het is vervelend maar in principe kun je als het moet alles toch wel mee doen. Het is bij mij wel eventjes weggeweest maar dat duurde niet lang. Ik kon het bij de plaatselijke fysio laten tapen op een speciale manier zei de huisarts, schenen ze best goede resultaten mee te behalen, maar het nadeel daarvan vind ik dat je het er dus niet even af kunt halen als het je irriteert of als je gewoon leuk niks wil doen met blote armen :D . En het zijn nogal hysterische kleurtjes en grote stroken. Nee, ik heb nu gewoon zo'n losse band met klitteband met een drukpunt op de cruciale plek, en ik heb daar echt plezier van, helpt mij heel goed.
Mijn schouder is vervelender, ik heb begin van het jaar een ontsteking er in gehad waar ik wel een week of 6 zoet mee was. Bepaalde bewegingen willen gewoon ECHT niet, boven je hoofd is drama, deur achter je dicht enzo.... echt vervelend. Ik was er helemaal vanaf maar had een ongelukje met een stoute minihengst, ik weerde hem af met mijn elleboog maar toen kreeg ik een enorme klap in mijn schoudergewricht... en dat was blijkbaar weer genoeg om de boel weer op te laten vlammen. Ik probeer me nu echt heel rustig te houden, slik ontstekingsremmers en smeer me suf met traumeel en tantum, ik ben echt als de dood dat ik er anders een spuit in moet ;( .

Jellie want ontzettend jammer van Syp, jullie waren zo enthousiast ;(

idefix4 schreef:
Karina - Frank zijn zadel gaat niet passen. Sam is heel slank. :+ Maar hij is idd wel mooi hè? En superaanhankelijk. Hij hinnikt de hele dag en alles wil ie zien en gezien hebben. :Y) Andersom ging overigens ook niet haha! Ik heb het idd wel overwogen om zijn manen te laten groeien. Hoe lang moeten ze zijn om een hengstenvlecht te maken en wordt dat geaccepteerd op concours?

Ik ben niet zoekende naar een WPN'er, die heb ik er al één. Maar als ik zoekende was, was ze zeker een overweging waard! Een mooi paardje! Waarom houdt je haar niet zelf om te beleren? En Extravaganza is ook een beauty zeg! Wat was je dan van plan te gaan doen met je spaanse schatten?

Ik vind het echt een knap paard zo op de foto's die Sam. Hengstenvlecht zou gewoon mogen op concours, als je pektouw meevlecht blijft het ook best goed zitten als het nog niet zo heel erg lang is.

Nee, ik ga Blaze niet zelf beleren, ze is springrichting gefokt en mijn belangstelling ligt daar gewoon niet. Haar kwaliteiten en mijn ambities komen nou niet bepaald overeen. Het springpaarden fokken is echt de hobby en afdeling van mijn man, ik ondersteun hem daar wel in natuurlijk, maar tot op zekere hoogte ;) . Zelf rijdt hij niet zoveel, alleen buiten, maar als hij het wel doet zit ie zelf volgens mij ook het liefst op Veludo :D.
Extra is inderdaad een plaatje, maar voor haar geldt hetzelfde, ze is springpaard gefokt en de bedoeling is dat ze als zodanig bij iemand goed tot haar recht gaat komen. Ze is pas het eerste veulen van Ullkenney, over een aantal jaar zal hij misschien wel eens eentje willen aanhouden, maar we kunnen ze natuurlijk ook niet blijven verzamelen, de ruimte is beperkt. Paarden als Blaze en Extra hebben nog zoveel mogelijkheden en kansen in deze wereld, die mogen uitvliegen. Dat maakt het voor ons dan weer iets makkelijker om Veludo in ieder geval zolang dat voor hemzelf ook nog leuk is te blijven verzorgen.
Ik heb een brede belangstelling en waardering voor heel veel rassen, maar mijn eigen hart ligt toch voornamenlijk bij de iberische paarden. Al sluit ik niet uit dat ik ook ooit nog weer een keer voor een quarter zou kunnen vallen, heb aan Rico toch ook een geweldig fijn paardje gehad en erg veelzijdig.
Ik heb niks aan spaanse schatten verder hoor :D . Ik ben van de portugezen ;) .

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 09:18

Goedemorgen! Ben ik nou echt de eerste van vanochtend? :D

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 09:20

borderjay schreef:

Ja inclusief het langere blonde haar, en als kadootje voor je doorstane ongemak krijg je een bos zonnebloemen, en al die dingen die op de foto bij Barbie erbij staan! _O-

Elise -> 2 van die ogen? Wauw, dat is helemaal apart! Dat zie je niet vaak.
Gewoon doen die wagen, die 8 paarden komen vanzelf wel zoals jij nu bezig bent, hahaha! :D

Bianca -> Heb je een vliegendeken of een eczeemdeken?
In die vliegendekens zit vaak nylon wat veel jeuk kan veroorzaken.
Rints heeft geen deken om, maar laatst bleef ze 2 nachten buiten staan en heb ik haar toen een vliegendeken met hals om gedaan tegen de eventuele knutten.
De arme meid wist niet hoe ze het had van de jeuk, ze werd helemaal gek!
Zo erg dat ik de VA erbij heb geroepen en ze een spuit corticosteroïden heeft gekregen tegen de jeuk.
Bij haar kwam het door het nylon in de vliegendeken.

Esther -> Touroperator failliet? Ik hoop echt dat je dan nog iets van je geld terugziet, want het meeste blijft in de hele grote zak van de curator hangen.....

Jellie -> Bah wat jammer van Sypke, dat was wel even een teleurstelling.
Gelukkig beter nieuws over Flan, alhoewel als het de pees is je ook niet echt heel blij hoeft te zijn.....
Hopelijk is het niets ernstigs!

Denise -> Rints pakt tijdens het longeren altijd meteen haar kans als ik even niet oplet of zoals nu, loop te klooien met de camera.
Als ik echt met haar bezig ben krijgt ze de kans vrijwel niet.
Arme Heike, zo opgewonden en wilde zijn kans pakken, krijgt ie een flinke opdonder! :D

Angela -> Alvast heel veel succes op de tinkerdag met je proefjes!

Karina -> Bij mij is het ook een hele poos goed gegaan met m'n ellebogen, maar de laatste tijd komt het weer flink terug.
Bij mij is vooral het weiland uitmesten funest vanwege de 'schep'beweging.
Vooral de stukken waar het gras hoog is gaat Rints graag in mesten, en dat is zo'n rotklus om dat er uit te krijgen.
Ik heb afgelopen week Rints d'r land maar laten maaien, de hoge stukken eet ze toch niet van, en het scheelt mij pijnlijke ellebogen de rest van de dag.
Haar stal mesten doe ik om dezelfde reden met een emmer en handschoenen aan, drollen rapen dus. ;)
2x in de week schep ik de achterkant er dan uit, scheelt ook al weer.
En dan heb ik het nog niet eens over de huishoudelijke karweitjes gehad.....
Ik probeer om alles zoveel mogelijk te verdelen, maar dat lukt me lang niet altijd, en dan zit ik weer met de gebakken peren.
Ik ga toch maar eens achter die bandjes aan waar jij het ook over had.

Nog wat vakantie foto's!
Ik kwam erachter dat de enige foto's die van Rintske zijn gemaakt die van het laden op de trailer zijn, hihi!

Onze combi.
http://i84.photobucket.com/albums/k10/Huissie/Foto/01-54.jpg

Lekkere dikke zwarte billen op de trailer. ;)
Afbeelding

In het klimbos bij de Apenheul.
Eerst het oefenparcour even doen.
http://i84.photobucket.com/albums/k10/Huissie/Foto/03-37.jpg

Even hangen.
http://i84.photobucket.com/albums/k10/Huissie/Foto/04-31.jpg

En dan het echte werk op zo'n 2,5 mtr. hoogte.
Afbeelding

En we gaan nog een stapje hoger.....
http://i84.photobucket.com/albums/k10/Huissie/Foto/06-21.jpg

Nog even gek doen bij de uitgang.
Afbeelding

Met enig regelmaat was dit ons uitzicht.....
http://i84.photobucket.com/albums/k10/Huissie/Foto/08-11.jpg

Lisanne heeft een ongelukje gehad in het Kristalbad.
http://i84.photobucket.com/albums/k10/Huissie/Foto/09-11.jpg

Die trampo's hebben voor vele uren lol gezorgd!
http://i84.photobucket.com/albums/k10/Huissie/Foto/10-8.jpg

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 09:26

goedemorgen,
Nee dat was Karina die was hier al om 00.22 :P

Karina t is echt heel erg balen.. manlief rijdt dus ondanks zijn fokhobby liever op Veludo :D

Saida, met een pees hoeven we idd ook niet blij te zijn maar mss zit er toch kans in dat ze wat verbeterd. Zo gek dat we er zo achterkwamen. We wilden haar met pensioen doen vanwege de spat, die er nagenoeg niet zit. T stomme is dat mensen die erbij zijn geweest als smid, osteo e.d. altijd zo bij t spronggewricht zoiets hadden van pfoepfoe je voelt die botwokering wel..
We zijn echt op t verkeerde been gezet. Leuke foto's :D

Fijne dag!

zazaza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 09:53

[quote="Karina"][quote="borderjay"]
hmmmm... Tip 3 dan maar :D
Afbeelding

Ik weet het ook! Je hebt een portugees aan de haak geslagen, zijn enorme stal rose geverfd, al zijn paarden plastic wortels gevoerd......
Toen heb je de dierenbescherming gebeld want die zielige paarden kregen plastic wortels, jij kon er niks aan doen, want jij was gewoon een blonde barbie (met inmiddels bijpassende maten las ik net)....maar als reddende engel wilde jij al zijn 50 lusitano's best een goed tehuis bieden.....en nu krijgen wij allemaal van jou een lusitano!

Toch.... :)) ........