[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Idra

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 23:43

Yenneke schreef:
Geen idee wanneer ik er op mag. Ik hoop wel snel een keer. Als ik hem zo zie lopen dan gaat het echt heel erg kriebelen!! Maar ik denk met 1 à 2 maanden? Dat hoop ik dan Vork

Hoe lang duurt de reis? Hoop dat hij heelhuids aankomt! Wel echt super gaaf hoor wat je straks gaat doen. Ben jaloers op je! Knipoog Geniet ervan!!

Zal wel super zijn eens je erop mag!!

Hij was de laatste van de vrachtwagen, dus reden ze gelukkig in 1 keer door naar Barcelona na zijn pick-up. Morgenvroeg zou hij daar moeten zijn.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 00:03

Patricia -> Jeetje joh, wat een verschil op die foto's!
Hij ziet er supergoed uit nu!

Petra -> Oefening baart kunst blijkt maar weer.
Wat een Kwijl foto's van Tsjillert!
Even een vraagje; een poosje terug had Tsjillert toch zo'n last van mok?
Hoe heb jij hem er uiteindelijk vanaf kunnen helpen en waarmee?
En komt het bij hem regelmatig terug?
Bij Grytsje namelijk wel, zij is er blijkbaar erg gevoelig voor........ Verdrietig

Danielle -> Nog meer Kwijl foto's, maar nu van Jauke!
Dat borsttuig staat heel mooi!

Branka -> Het is al weer een poosje geleden dat ik foto's heb gezien van Frio, maar ook hij mag er zijn!

Madelief -> Fuur moest weer even doorkrijgen wie er ook al weer de baas is, hahaha!
Het is ook altijd weer ff slikken als je na een vakantie weer aan de slag moet, zeker als je vakantie niet zo lang duurde als was afgesproken........ arme Fuur.........
Wel knap zo dat stap, halt, achteruit, enz.
Grytsje heb ik nog maar net zover dat ze 1 pasje achterwaarts zet, daar moeten we nog mee oefenen.

Sanne -> Ik kan wel met een trailer rijden, maar mag het niet.
Maar als we dan toch al stiekum bezig zijn kan dat er ook nog wel bij. Haha!
Tuurlijk blijf jij dan ook slapen, ik maak wel een bed voor je op hoor!
Maarre....... niets verklappen over ons plannetje aan Bianca, hè!

Kim -> Leuke foto's van jullie buitenrit!
Volgens mij was het ook erg gezellig aan jullie gezichten te zien! Knipoog

Fanny -> Daar willen we natuurlijk wel weer foto's van! Clown

Margot -> Hè wat naar nou dat het nog niet over is.
Hopen dat het mestmonster wat meer duidelijkheid kan geven.

Yenneke -> Dat ziet er goed uit zeg!
Ik vind het best wel kunstig hoor, dat longeren met dubbele lijnen.
Volgens mij zou ik binnen no-time in de knoop liggen met die dingen......

Jasmijn -> Hey meis! Leuk gehad?
Heb je nog leuke foto's om te delen?

Grytsje heeft vandaag een rustdag gehad.
Vandaag had ik de oppas op mijn nichtjes en voor vanavond had ik mijn les al afgezegd.
Ik ben wel even bij haar geweest om haar benen weer na te kijken op mokplekjes.
De plekjes die er al zaten zagen er al rustiger en droog uit, dus korstjes uit de sokken verwijderd en weer nieuw spul erop.
Van het zalfmengsel krijgt ze van die vieze gore klonten in haar sokken, dus ik heb nu maar een oliemengsel gebruikt.
Daarna nog even met de instructrice gepraat en we hebben afgesproken om 1x in de maand een priveles te doen.
Voor zover dat gaat met Grytsje, want ze is ongeveer begin maart uitgerekend.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 00:33

Zo vandaag weer eens bij mn andere kanjers op bezoek geweest Haha! Lekker met Jielt wezen knuffelen, en met Rocky wezen spelen in de bak. Jielt had echt zoiets van "Wie ben jij ook alweer" haha.. Dus die mist met niet zo heel erg denk ik haha. Hij was blijer om de wortel te zien Clown Mijn lieve vriendje Rocky was wel weer happy. Die is echt veel meer mensgericht. Was leuk om weer even met hem te spelen in de bak Ja

Kim: Gelukkig dat de buitenrit zo goed is gegaan! Je bent ook erg trots lees ik. Ook wel logisch als ze zo braaf is geweest. Ben benieuwd naar de foto's!

Angel: Jee! Ook al goed bericht bij jou. Gaaf hoor dat je er op hebt gezeten. Voelde vast heeel erg goed Haha!

Cloris: Wat een leuke foto van je meisje! Ze is echt enorm vooruit gegaan zeg. En wat kan ze rennen! Wow! Leuk gezicht zo op de wei die foto's. Jammer dat dr heup nog steeds slecht is... Maar wie weet kan ze super veulens ter wereld brengen! Is de planning Piep erop te laten Haha! ?

Es: Mooie foto's van Fue zeg! Echt prachtig uitzicht daar ook.. Dat zal je wel gaan missen als je hier bent! Hij ziet er verder goed uit Knipoog

Bianca: Super zeg dat je dametje het zo goed doet! Lekkerding is Jippie ook Haha! En is vast goed geweest voor dr op de wei!

Saida: Wat leuk zeg dat ze het zo braaf op pakt! Toch wel fijn dat je straks ook met pessoa kan trainen. Helpt toch wel een stukje in de training, en je kan zelf goed zien hoe ze loopt! En wat lief dat ze nu ook kusjes geeft Haha! Lees net dat Grietepiet niet meer zo heel lang hoeft en dan staat er een kleine uk naast! Spannend hoor, nog maar 3 maandjes Haha!

Peet: Je kerel ziet er lekker uit hoor!! Heerlijk zo dat nekkie, en die flinke voorpluk van hem. Hij staat wel erug stoer op de 1e foto zo met zn benen Clown

Soeske: Lekker zeg een weekendje weg! Vast erg gezellig geweest Knipoog

Mossel: Ojee, dat is minder nieuws zeg. Hopen dat het niks ernstigs is! Succes ermee Lachen

Yenneke: Ben heel erg benieuwd naar je filmpjes! Ben benieuwd hoe je kanjer inmiddels loopt, zal wel goed zijn denk ik Haha!

Idra: Jeetje, spannend hoor nu Licor weg is. Ik hoop dat ie een goede reis heeft, en jij ook natuurlijk! Heel veel plezier, en zorg voor extra batterijen Haha!

Jasmijn: Leuk zeg in Disney! Dat blijft leuk daar voor jong en oud! Nog een paar leuke foto's met de disney figuren? Hoe is het eigenlijk met je haffie?

Madelief: Agjee, die Fuurtje toch. Hij heeft zo'n lief koppie, maar ondertussen! Vork Ja, en over dat sporten snap ik, het zal best zwaar zijn op die opleiding!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 08:13

Parijs, Disney.... leuk zeg!! Wil ik ook wel Haha!

Filmpje van X-tremo is leuk. Hij is echt braaf! Super! Gelukkig heeft je zadel het overleefd.

Lobke... spannend, even aftellen en je ziet je man weer. In een hem passende luxe spaanse omgeving Haha! Heel veel plezier daarginds en vooral veel foto's (laten) maken en verslag uitbrengen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 09:04

http://www.youtube.com/watch?v=V6yVpW_D0c8

Goeiemoggol allemaal!
Hier het andere filmpje. Ik had er nog een paar, maar daar staat vrijwel hetzelfde op, dus ik houd het maar bij twee Clown
Nu snel klaarmaken, want ik moet weer op pad vandaag. Zit vandaag in de Noord-Oostpolder dus als iemand in de buurt van Kampen, Elburg, Lelystad of Almere woont ik zal naar je zwaaien! Doei! *LOL*

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 09:41

Weer zo'n leuk filmpje, wat doet hij dat van hand veranderen netjes! Kan jij ook al zo goed met de LL overweg als jouw instructeur? Lachen

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 10:26

Yenneke: hopen dat je er snel op mag Haha!
Margot: hoop voor je dat de dierenarts je kan helpen en dan hopen voor een goede uitslag;)
Saida: natuurlijk komen er foto''s Haha!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 10:57

Idra: een hele fijne verjaardag toegewenst!!!!! Haha!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 11:19

Lobke gefeliciteerd! Een hele fijne dag toegewensd ookal is Licor er al niet meer Lachen

Lijkt me zo super wat jij gaat doen! Geniet er maar van!

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 11:27

DinkeyGirl schreef:
Verder heb ik ook info gekregen over Angela Remie, die in Breda zit, krijgt les van Marijke de Jong en doet dr opleiding bij Bent.

Ik krijg ook les van Angela , maar even voor alle duidelijkheid , Angela krijgt geen les van Marijke, maar heeft en volgt nog steeds haar opleiding bij Bent samen mat haar eigen paardjes,.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 11:33

Hmmm dat is wel een post van heeeeeel lang geleden! Heb Angela ook nog gemaild maar nooit antwoord gekregen dus heb ik het er toen maar bij gelaten. Op het moment les ik niet. Mijn paardjes staan in Etten Leur trouwens, waar staan die van jou?

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 12:31

Klopt dat het oud is, maar ik kwam het tegen met zoeken op haar naam.
Ik woon in Rucphen en heb mijn paardjes aan huis staan
Kan zijn dat Angela niet geantwoord heeft, haar email had kuren en ze heeft 3 mnd met een hernia op bed gelegen,maar is weer volop in de running nu, je kan als je haar telfoonnr wil me wel even pbje.
Ik krijg nu zo les van haar dus ga mijn paardje vangen;-)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 12:46

Lobke -> GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! Go jij! Go jij!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 13:19

midgie schreef:
Klopt dat het oud is, maar ik kwam het tegen met zoeken op haar naam.
Ik woon in Rucphen en heb mijn paardjes aan huis staan
Kan zijn dat Angela niet geantwoord heeft, haar email had kuren en ze heeft 3 mnd met een hernia op bed gelegen,maar is weer volop in de running nu, je kan als je haar telfoonnr wil me wel even pbje.
Ik krijg nu zo les van haar dus ga mijn paardje vangen;-)

Ooow vandaar! Kan je wat meer over haar vertellen? En denk je dat ze nog tijd zou hebben om mij met mijn anda les te geven? Hoe duur is ze? De info klonk namelijk allemaal goed, maar ik heb toen wegens een paardendip (geen zin meer om zo fanatiek te trainen etc) er verder niets mee gedaan.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 13:25

Dank jullie wel allemaal!!

Licor is nèt aangekomen in Barça en staat "muy tranquilo" in zijn box Haha! Gelukkig is het geen druktemaker. Chauffeur heeft blijkbaar ook heel rustig gereden want hij ging normaalgezien al gisterenavond aankomen.
Ik kan niet wachten om hem morgen weer terug te zien, ga hem dan een stukje aan de hand wandelen denk ik en dan donderdag wat licht werk onder het zadel zodat hij fit is voor vrijdag, zaterdag en zondag. Lachen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 15:09

Yenneke: Dat ziet er goed uit, lekker ontspannen. Dat gaat wel goed komen met die jongen!

Lobke: Spannend!! In 1 keer doorrijden is een lange rit! Gaan er meer mensen uit deze richting naar Barcelona?
Heb je echt niet nog een plaatsje over voor een fotograaf Knipoog Echt heel veel plezier, geniet er maar van!
Gefeliciteerd! Go jij! Go jij!

Saida: Volgens mij vergis je je een beetje.. We zouden toch Wessel stelen? Die staat nog steeds bij Femke op stal, Bianca heeft Yippie als meegenomen.
Wat fijn dat je nu toch privéles kan krijgen. En Grytsje hoeft dus ook niet meer zo heel lang. Misschien krijgt zij ook wel een Wessel-achtig hengstje Knipoog

Gisteren is Kaatje89 op bezoek geweest. Ik had een paar weken terug bij haar een fotoshoot gedaan en ze kwam de foto's ophalen en met Otje knuffelen Haha! Otje zit alleen de laatste tijd heel erg in een winterdip, dus hij is een beetje Grumphy.
Als Karin de foto's op Bokt heeft gezet dan zet ik de link hier wel even neer.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 15:12

Nouja zeg, hebben ze op al mijn femke-topics een slotje gezet, behalve die van Yippie Boos!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 15:13

Kom ik weer is de hoek om.. Zal zo bijlezen, wat ik wel heb gezien is....

Lobke: Gefeliciteeeeeeeeert! Maak er een leuke dag van he Haha!.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 15:17

ik zag dit topic voor bij komen.. volgens mij is mijn paard ook een barok paard!! ik heb een wielkopolski een poolse warmbloed weet niet of dat daar onder valt

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 15:32

Nog nóóit van gehoort.. Zou niet weten of het eronder valt, iig zoja, erg leuk, zo'n apart ras! Haha! Even in je profiel spieken.

zasread

Ze ziet er wel barok uit, mooi kleurtje ook (heb even in je profiel gespiekt)

DinkeyGirl

Waarom staan op al je topics een slotje dan Sanne?

Yenneke wow die filmpjes zijn echt super! Ik baal er echt zo van dat ik geen les meer van hem heb Boos! Maar het is echt te ver voor hem helaas. Maar Xje ziet er super goed uit joh, heerlijk ontspannen. Dat wordt vast een droom van een paard om te rijden Kwijl

Ik ga zo ook weer richting stal, lekker even rijden en met Dinkje tutten Lovers

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 15:33

Officeel is een Wielkopolski niet barok volgens mij... maar wat mij betreft wel van harte welkom Haha!

Heb je profiel eff gechecked en het is wel een prachtig paard! Knipoog

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 15:35

Wat een heerlijk paardje Lindy! Van mij ben je ook van harte welkom hoor.

Oké, ga nu bijlezen Lachen.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 15:38

Ik zal me dan even voorstellen hahaha het is wel een warmbloed?!..
Ik ben lindy en ik ben 25 jaar.. ik heb 3 paarden en de 4 de is op komst..
Daisy is mijn 5 jarige wielkopolski dan heb ik ascar een 26 jarige nrps ruin. Indiena summer een half jarige merrie veulen ( nrps) en dan is mijn merrie daisy drachtig en ik verwacht van haar dus dit jaar haar eerste veulen Lachen Indiena heb ik ook zelf gefokt met mijn merrie Kyra ook nrps. Kyra heb ik verkocht aan mijn schoonzusje die kyra nu gaat uitbrengen in de wedstrijden
Hier een foto van mijn daisy ( offiecieel Dessiree )

Afbeelding