Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NienkeNiels schreef:http://www.youtube.com/watch?v=a1H-x-U420I
Voor de liefhebbers hier een filmpje van Maximo zijn beweging,
wat vinden jullie er van? Even ter informatie: Maximo is 1,5 jaar.
NienkeNiels schreef:Jus: Hoe liep hij dan toendertijd? ook stijf enzo?? Dankjullie wel! en Soeske je mag altijd komen zou het namelijk erg fijn vinden als je eens wil komen kijken wat jij er van vind. Ik heb jou gepbt waneer ik kan Stuur maar even terug wanneer je kan dan kunnen we een afspraak maken??
jus schreef:NienkeNiels schreef:Jus: Hoe liep hij dan toendertijd? ook stijf enzo?? Dankjullie wel! en Soeske je mag altijd komen zou het namelijk erg fijn vinden als je eens wil komen kijken wat jij er van vind. Ik heb jou gepbt waneer ik kan Stuur maar even terug wanneer je kan dan kunnen we een afspraak maken??
Ik zie op het filmpje niet echt een stijf paard aangezien het een glipperige ondergrond en kleine ruimte is vind ik het er niet beroerd uitzien hij kan zich niet echt tonen zo, en voor een jong paard heeft hij ook geen beroerd uiterlijk hij is nu precies op een leeftijd waar ze niet echt mooi zijn.
Als je een veulen koopt loop je altijd een risico.
Misschien komt dit niet aardig over is niet op jou gericht hoor maar de staleigenarese in plaats van je paard af te kraken kan ze misschien wat aan het bakkie doen kwa ondergrond die banden zijn ook best gevaarlijk als hij daar in gaat staan ( het is een beetje een
jus schreef:[Anoek , ik heb het over Avispado hij heeft een maand niks gedaan vanwege een kies die hij moeilijk wisselde en nu gelukkig gebeurt is had er veel last van ook met eten , ben weer wat dagen met hem bezig en vandaag in de grote bak met zadel en andere paarden erbij hij was 2 keer zo groot en stoer , mooi hoor. Avispado toen hij jong was was hij het lelijkste veulen van de groep maar nu uitgegroeid tot de mooiste ( in mijn ogen dan )
heikedenise schreef:suus ik zeg ook niet dat ik het paard goed vindt maar zoals de rest al zeg is hij nog volop in de groei, en kan je niet goed van het filmpje afzien hoe die loopt, ik zeg alleen dat ik mijn eigen nu niet zo druk zou maken,
_Saida_ schreef:Nienke, je moet niet zo onzeker zijn meis!
Het gaat helemaal goedkomen met jouw kanjer!
Moet jij eens opletten wat voor mooie vent er over 2 jaar voor je staat!