Lisenka: Jan moet voortaan maar mee om je tegen te houden
Ik ga morgen even naar de hypo...10% korting op alles voor het paard... wilde ik toch net nog bandages of peesjes hebben 
sanne: Goed gewinkeld dus! Arme iggie! Kijk maar uit dat hij niet heel boos wordt dat je hem zo voor gek zet!
nathalia: Dat is een lange vakantie inderdaad! Hopelijk bevalt het aanbod!
Ilona: gelukkig is hij weer thuis! Moet hij nog opknappen of kun je in je vakantie lekker aan de slag?
Branka: het blok heeft een passend bestemmingsplan, dr zijn zoveel regels waar aan voldaan moet worden, schetsplan is er en al goedgekeurd
saida: Sterkte! Is chico net beter begint rints! Hopelijk voelt ze zich morgen beter!
Had ik gister een nieuwe bodywarmer gekocht om te paardrijden, nou hij is goed ingewijd vandaag...Ik ging met pierre buitenrijden en er was een of andere wandelroute, wij lekker beetje aan het galopperen staat er ineens een bordje op de grond met van die pijlen, shakira dus vol op de rem en shannon natuurlijk ook...vanuit galop ineens stil maar nog wel een raar huppeltje erna dus ik ging zo woeiiiiiiiii met een duikvlucht erover heen....DAAR LAG IK
pierre keek om, van zo dat was een rem..maar hij was nogal verbaasd niks te zien tot hij me op de grond zag.... shannon keek me ook een beetje raar aan... heb maar een klein beetje spierpijn...ben goed gerold!
Morgen weer les
(en waarschijnlijk foto's!)