Esmee: Paste dat Zaldi New Kent zadel nou? En al wat van je vader gehoord?
Mooie foto's van Fue, heerlijke omgeving!
Sanne: Wow, zoveel foto's gemaakt haha! Ik ga de foto's nog wel even bekijken hoor 
Kjoetie: Wat fijn dat de reis goed verlopen is en dat ze het anar haar zin heeft! Sterkte voor femke, volgens mij is het nog ebst moeilijk om die kanjer te laten gaan (en voor Wessel, las dat die haar al miste!)
Prinslover: Ja Fuur is echt enorm braaf, hoewel hij tegenwoordig denk ik de pubertijd ingaat 
Haha, hij deed gister vet bokken en rennen toen ik m aantikte.
Red het wel met de verzorging van Fuur, maar wil iets meer tijd voor mezelf en sporten (wil echt 100% klaar zijn voor de PolitieAcademie).
Lekker dat je weer kan opbouwen met Amanda!
Yenneke: Haha, wat een sukkeltje, met zijn zadel op rollen!
Fijn dat alels wer beter is met xtremo, nu hopen dat het zo blijft!
Cloris: Die foto van het koppie van Alegra vind ik echt schattig!
_Saida_: Fijn dat het zo goed ging met longeren met de pessoa! Braaf paard!
Peet: Wat heb je toch een knapperd!
Nou Furia had dus een weekje vakantie gehad, en vrijdag belde mijn instructeur op of ik tijd had voor les zondag, dus moest ik ff trainen zaterdag.
Toen kwam Danielle dus ook mee naar Furia, en dinsdag gaat zij ook rijden!
Maar zaterdag dus er weer op, hij deed een beetje vaag, had echt geen zin ofzo, maar hij hoestte ook een beetje dus dan ben ik meteen weer helemaal bezorgd!
Dus ik zat al te twijefelen om maar te stoppen met rijden, maar dacht misschien is ie toch wat aan het puberen en denkt ie zijn vakantie te kunnen verlengen 
Dus toen doorgereden en aan het einde ging het gelukkig al veel beter, pakken nu ook het achterwaarts mee en toen hij gewoon braaf halt-stap-halt-achterwaarts-halt-stap-halt-achterwaarts-stap deed zonder uit zichzelf naar achteren te gaan was ie klaar.
Gister ochtend dus les, hij was al een stuk vrolijker gelukkig! (hoesten was ook minder)
Les ging ook goed, weet weer precies waar ik aan moet werken.
En binnekort gaat dan eindelijk mijn instructeur ook eens op Furia, ben daar echt benieuwd naar!