[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

flamon

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:07

cloris : ze is echt veranderd ziet er super uit Knipoog
ik hoop voor je dat ze goed gekeurd word om een mooi gezond veulentje op de wereld te zetten

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:18

Fanny zit met probleempje en ze kan het niet kwijt Verdrietig

kjoetieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:34

Zo, even bijgelezen Haha!

fanny dan heeft vragen wat eraan scheelt ook niet veel nut he Clown

Danielle, lekker crea geweest? Haha! ziet er leuk uit, ook benieuwd naar een foto!

Angel, leuk dat het goed ging Haha!

Sanne Dat je bedankt bent voor je mooie yippiefoto's weet je he? Heel itp volgespamd met foto's Huilen van het lachen

Ilona fijn dat het rijden goedgaat Haha! Enneuh, appeltaart is idd ergg lekker Nagelbijten / Gniffelen

Saida Fijn dat het rijden zo goed gaat. ja groepsles is best wat lastiger, dus gewoon doen waar je je fijn bij voelt Lachen

Lobke Een broertje van Yoshi! Wat leuk zeg Haha! en we willen natuurlijk veel foto's, ook van licor Haha!

Soeske gaaf hoor, optreden Haha!

Madelief Wat een mooie deken Haha! en lekker zo met halster!

Yenneke Wat een verhaal, hoe is het nu met jou en X?

Esmée Mooie foto's van je ventje!

Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 23:12

Afbeelding
hier mijn vriendin op tsjillert haar eerste keer op een fries
Afbeelding
zijn lekker nekkie
Afbeelding
nog maals zijn nekkie maar nu oortjes naar voren
hebben we wel 17 foto`s voor nodig gehad hoor Clown

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 23:19

Ik zei trouwens van Oke, ik was zelf ook chaggerijnig tegen Nouvel, maar ik bedoelde Branka Haha!.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 23:21

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 23:23

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 23:25

zo dan die vlieg foto is gaaf

en daan jouw foto`s zijn ook om te smullen hoor

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 10:17

Wauw, wat hebben jullie veel gepraat Haha!
goedzo haha! (heb t ff snel bijgelezen als ik me vandaag verveel op werk zal ik weer even bijreageren Knipoog )

En moet ff kwijt dat ik nog steeds zo gek ben op mn vriend, moet het ff kwijt haha! Haha!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 11:09

Esmee: Paste dat Zaldi New Kent zadel nou? En al wat van je vader gehoord?
Mooie foto's van Fue, heerlijke omgeving!

Sanne: Wow, zoveel foto's gemaakt haha! Ik ga de foto's nog wel even bekijken hoor Haha!

Kjoetie: Wat fijn dat de reis goed verlopen is en dat ze het anar haar zin heeft! Sterkte voor femke, volgens mij is het nog ebst moeilijk om die kanjer te laten gaan (en voor Wessel, las dat die haar al miste!)

Prinslover: Ja Fuur is echt enorm braaf, hoewel hij tegenwoordig denk ik de pubertijd ingaat Haha!
Haha, hij deed gister vet bokken en rennen toen ik m aantikte.
Red het wel met de verzorging van Fuur, maar wil iets meer tijd voor mezelf en sporten (wil echt 100% klaar zijn voor de PolitieAcademie).
Lekker dat je weer kan opbouwen met Amanda!

Yenneke: Haha, wat een sukkeltje, met zijn zadel op rollen!
Fijn dat alels wer beter is met xtremo, nu hopen dat het zo blijft!

Cloris: Die foto van het koppie van Alegra vind ik echt schattig!

_Saida_: Fijn dat het zo goed ging met longeren met de pessoa! Braaf paard!

Peet: Wat heb je toch een knapperd!

Nou Furia had dus een weekje vakantie gehad, en vrijdag belde mijn instructeur op of ik tijd had voor les zondag, dus moest ik ff trainen zaterdag.
Toen kwam Danielle dus ook mee naar Furia, en dinsdag gaat zij ook rijden!

Maar zaterdag dus er weer op, hij deed een beetje vaag, had echt geen zin ofzo, maar hij hoestte ook een beetje dus dan ben ik meteen weer helemaal bezorgd!
Dus ik zat al te twijefelen om maar te stoppen met rijden, maar dacht misschien is ie toch wat aan het puberen en denkt ie zijn vakantie te kunnen verlengen Haha!

Dus toen doorgereden en aan het einde ging het gelukkig al veel beter, pakken nu ook het achterwaarts mee en toen hij gewoon braaf halt-stap-halt-achterwaarts-halt-stap-halt-achterwaarts-stap deed zonder uit zichzelf naar achteren te gaan was ie klaar.

Gister ochtend dus les, hij was al een stuk vrolijker gelukkig! (hoesten was ook minder)
Les ging ook goed, weet weer precies waar ik aan moet werken.
En binnekort gaat dan eindelijk mijn instructeur ook eens op Furia, ben daar echt benieuwd naar!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 12:19

Esmee: Fuego is echt leuk! Als jullie terug zijn in Nederland kom ik een keertje bij je op bezoek Knipoog

Kim: Wat super dat ze zo rustig was, dan kan je extra genieten. Ik ben benieuwd naar de foto's
Heerlijk is dat hè, lekker buiten scheuren! Wij hebben dan geen strand in de buurt, maar ik ging afgelopen herfst steeds op het land van mijn vriend rijden (zijn vader is boer). En maar gaan!

Cloris: Ze wordt echt ontzettend mooi! En dat hoofdje Haha!

Kjoetie: Zo te lezen gaat het goed met yippie. Ze maakt vast wel snel vriendjes, wie wil er nou niet vrienden zijn met zo'n knappe dame Lachen

Saida:
Als jij met een trailer kunt rijden wordt het nog makkelijker Knipoog Anders moet ik zo ver lopen Nagelbijten / Gniffelen En tuurlijk mag hij regelmatig bij Grytsje logeren Haha! Als ik dan mee mag Knipoog
Wat super dat het longeren goed ging. Hopelijk blijft ze nu in een stijgende lijn!

Patries: Jeutje die is opgeknapt zeg Pling Ik snap niet hoe ze hem zo hebben kunnen laten vermageren.

Nog een aantal links naar topics gezien, dus die ga ik zo ook maar even bezoeken Haha!

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 13:55

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 14:47

KiMmK schreef:
[HAW] Buitenrit met de friezen!
Hier staan de beloofde foto's! Haha!

Gereageerd

ik heb met janske alleen met halter over een veld gegegalloppeerd wil eht ook met hetzelfde muziek je als wat jij had gedaan;) maar hoe heb je dat gedaan ?? Bloos

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 14:53

Danielle en Branka heb gereageerd Knipoog Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 14:57

Krijg vandaag als het goed is mijn wit onderlegde neusriem Haha!

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 15:08

flamon: Waarschijnlijk als je Windows hebt op je Pc, staat er onder bureau accessoires Windows movie maker.
Daar klik je op komt er een scherm, staat er links van je in het scherm video importeren en audio/muziek inporteren nou daar kun je dus het muziek en de video mee in het bestand zetten.. Daarna staat er onderaan tijdlijn aan geven, daar klik je op.. Dan zie je video audio muziek en layout (plaatje) Onder de naam video sleep je het videotje heen die je hebt opgeslagen het zelfde doe je met een plaatje en het muziekje! Dan is het nog een kwestie van in mekaar zetten! Knipoog
Ik hoop dat je er wat mee kunt! Haha!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 18:13

zohe, ben ff paar daagjes weg en alweer zoveel gereageerd Knipoog
Optreden was leuk, vind het niet eng hoor haha. Zijn wel fotos gemaakt, zal eens kijken.
Verder mooie fotos voorbij zien komen, fijn dat Yippie nu bij je is Kjoetie! Sterkte Femke. Es, hoe ist nu met de new kent?
Flamon, we kunnen je idd niet vragen wat er is als je er zelf niet uitkomt.. Sterkte iig en je kunt me altijd PB'en he!
Ff weekendje weg geweest met ouders en soort broer van me met zijn vrouw en kinderen. Was erg leuk, de dierenarts (jonge jongen van 29 Knipoog ) heeft ffies op de paarden gepast, helemaal super dus:D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 18:27

Aan de liefhebbers van de Barokke rassen:

Ik zoek een foto van een Barok paard die de schoonheid en het karakter van het ras toont, om te tekenen.
Ik wist niet aan wie ik het moest vragen, maar ik denk dat ik hier wel goed zit Haha!
Dus, wie denkt een goede foto te hebben van zijn/haar Barokke paard (graag en een Fries en een Anda/Lusitano aangezien ik die beiden op papier wil), stuur een Pb naar mij.
Het is voor een project waarin ik (alle is wat overdreven) rassen wil neerzetten in hun kracht en schoonheid en hun kenmerken van het ras.
Bedankt alvast Lachen

Voor meer informatie over mijn tekeningen, zie mijn site anders Lachen

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:04

Hallo was k ook weer een keer.
Gaat nog steeds niet helemaal goed met ymkje, ze is nog steeds aan de dunne en ze is wat magertjes, als de VA komt om mijn andere paard te enten ff vragen of ze een mest monstertje wil nemen om dat te onderzoeken ben er niet helemaal gerust over

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:19

Ai, dat is vervelend Mossel! Bram heeft ook wel last van diarree, echt mager is hij niet, maar heeft er al poosje last van. DA zei dat het niets ergs was, dus hoop t maar.. Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 21:53

Ben nu een paar filmpjes van m'n les van gisteren op Youtube aan het uploaden. Duurt alleen een beetje erg lang!! Vind het wel weer knap van mezelf dat ik dit helemaal zelf uitgevonden heb. Nu nog hier op bokt zetten straks.

Maar het zadel was gelukkig niet beschadigd. Die heeft ook al het een en ander meegemaakt. Eerst met m'n ene paard de sloot in vanwege de koeien en nu onder het zand door een rollende X-tremo. Nou ja, hij lag net op z'n zij dus ik was er nog op tijd bij. Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 22:05

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 22:16

Yenneke, dat ziet er al goed uit! Hij loopt mooi in de aanleuning en over de rug! Super hoor, je zal al veel minder werk hebben als je erop gaat Lachen Voor wanneer plannen jullie dat?

Licor is gisteren vertrokken Scheve mond Ik mis hem al... Overmorgen ga ik hem achterna.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 22:24

Geen idee wanneer ik er op mag. Ik hoop wel snel een keer. Als ik hem zo zie lopen dan gaat het echt heel erg kriebelen!! Maar ik denk met 1 à 2 maanden? Dat hoop ik dan Vork

Hoe lang duurt de reis? Hoop dat hij heelhuids aankomt! Wel echt super gaaf hoor wat je straks gaat doen. Ben jaloers op je! Knipoog Geniet ervan!!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 22:46

Hai mensjes allemaal, ik ben weer terug uit Parijs!!!
Was fantastisch daar, vooral Disney Haha! Haha!

Heb wel bijgelezen maar waren heel veel blz s dus kan niet alles bijreageren hoor Bloos . Moet morgen ook weer naar school en zie er ontzettend tegen op Boos!

Maarem, ik zag heeeeeeeeel veel foto's voorbij komen, heb er van genoten.
En Femke, daar gaat je pracht merrie, maar gelukkig wel naar een blij baasje.
Bianca, veel plezier met je meid.