Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Posh schreef:Ik zit me hier een ongeluk te zoeken naar de foto van dat knappe paard van Duijfje waar iedereen het over heeft, maar zie net dat ie verwijderd is![]()
Wat balen ineens dat het contact zo vreemd verloopt van de verkopers kant, je zou inderdaad verwachten dat je als klant met goed fatsoen wordt behandeld, zeker als het om grote(re) bedragen gaat.
Ik hoop dat het allemaal nog goed komt!
Dankje Cherell, rustig aan doen en niet vergeten goed uit te rusten![]()
Leuk dat het zo goed ging leonie, echt knap!
Ik heb eigenlijk weinig ervaringen met Andalusische paarden, we hadden er een tijd geleden 1 op stal die door de ruwheid van de hoefsmid op zijn achterbenen ging staan en met zijn hoofd tegen het dak aan knalde. Het heeft daarna wel even geduurd (geloof ik, is echt al jaren geleden) voordat hij van de pijn/paniek bij zijn hoofd af was. Hij was zeker nog even een periode bang voor hoefsmeden, meteen in de stress en in paniek dus het duurde wel even voor hij weer rustig bekapt kon worden.
Robijntjah: Wat heeft ze dan meegemaakt als ik mag vragen?
cherell0 schreef:Posh schreef:Ik zit me hier een ongeluk te zoeken naar de foto van dat knappe paard van Duijfje waar iedereen het over heeft, maar zie net dat ie verwijderd is![]()
Wat balen ineens dat het contact zo vreemd verloopt van de verkopers kant, je zou inderdaad verwachten dat je als klant met goed fatsoen wordt behandeld, zeker als het om grote(re) bedragen gaat.
Ik hoop dat het allemaal nog goed komt!
Dankje Cherell, rustig aan doen en niet vergeten goed uit te rusten![]()
Leuk dat het zo goed ging leonie, echt knap!
Ik heb eigenlijk weinig ervaringen met Andalusische paarden, we hadden er een tijd geleden 1 op stal die door de ruwheid van de hoefsmid op zijn achterbenen ging staan en met zijn hoofd tegen het dak aan knalde. Het heeft daarna wel even geduurd (geloof ik, is echt al jaren geleden) voordat hij van de pijn/paniek bij zijn hoofd af was. Hij was zeker nog even een periode bang voor hoefsmeden, meteen in de stress en in paniek dus het duurde wel even voor hij weer rustig bekapt kon worden.
Robijntjah: Wat heeft ze dan meegemaakt als ik mag vragen?
Hahaaha , hoe doe je zoiets ook alweer![]()
Nee ik probeer er wel op te letten , helaas werkt mijn lot niet echt mee .
Zo bleef ik maandag een dag thuis voor rust/herstel ... Bleek er een mama teek in een terra terecht gekomen te zijn ( via deco mos van het tuincentrum) dus liepen er een miljard baby teekjes ....
Heel de dag aan het schoonmaken geweest ( en mijn kleinste terra weegt al +/- 30 kg) ...