Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zilfstar schreef:Ah op zo'n manier! Ik had ook met alletwee de kids een eigen taaltje gebaseerd op gebaren en later stem erbij. Komt wrs omdat ik zelf altijd veel handgebaren maak bij het praten en ik gebruik veel handgebaren bij het africhten van hond en kat, dus al vroeg maakte ik ook een eetgebaar etc erbij als ik zei; kom we gaan eten. En dat namen ze al snel over. Had dus geen doorontwikkeld plan ofzo, maar meer onze eigen gebaren.
Dit zette door met Stefan en later ook Kirsten omdat Stefan nog wel eens in paniek kon raken. Ik kan hem dus nog steeds op afstand bep dingen vertellen. Bijv toen hij in de MRI lag kon ik hem vertellen dat ie het goed deed, rustig moest blijven etc. Die gebaren zijn als vanzelf door dochter overgenomen en bij bijv zwemles kan ik haar een opsteker geven etc. (dat gaat dus iets verder dan alleen duim opsteken wat veel mensen doen)
Heb er dus nooit bij bedacht dat zoiets ook echt ontwikkeld zou zijn...
Anouk: een vriendin en ik hebben dit ooit eens bedacht
Ik ben 1 en wil me speen
Ik ben twee en ik zeg nee
Ik ben drie en wil nog steeds nie
Ik ben vier en het doet me geen zier
Ik ben vijf en mama is een st** wijf....
Ik ben zes en ik leer mijn eigen les
Ik ben zeven, laat mij nou maar even
Ik ben acht! Dus wat had je anders verwacht?
Ik ben negen en jouw opvoeding ontstegen
Ik ben tien en wil jou over honderd jaar pas weer zien
Ik ben elf en doe het allemaal lekker zelf
Ik ben twaalf en te groot voor dit soort kinderachtige rijmpjes....
De mijne zijn 5 en 8: dus tel uit je winst...
idefix4 schreef:Wanda: Hoe is het met je vader? Zie je vooruitgang?
_Saida_ schreef:Dit zijn idd gebaren die door doven worden gebruikt, wat leuk!
Ik weet nog wel een site waar je veel gebaren kunt vinden, ga ik even voor je opzoeken!
Machonito schreef:_Saida_ schreef:Dit zijn idd gebaren die door doven worden gebruikt, wat leuk!
Ik weet nog wel een site waar je veel gebaren kunt vinden, ga ik even voor je opzoeken!
Ohh gaaf ik heb ook dove vrienden.
weet je wat zo leuk is een dove feest hahahaha.
2 dove vrienden van ons gingen trouwen en wij waren ook uit genodigt hahaha
was echt feest.
hele harde muziek en dansen dat ze konden hahah
dat zou je niet verwachten maar ze dansen op trillingen en ook nog eens heel goed.
een tolk zei welke muziek erwas en hup ze gingen uit hun dak hahaha
en meer een deel van de mensen op hun feest waren doof.
prachtig feest zeg.
hahah kwam de bruid naar me toe die dus ook doof is en wees mij aan en deed daarna zijn vingers in zijn oren van harde muziek he
en een gebaar erbij van en ben je al doof whahahah.
en daarna zei hij ik heb er geen last van hoor whahahahaha dat was humor hahahah.
Machonito schreef:_Saida_ schreef:Dit zijn idd gebaren die door doven worden gebruikt, wat leuk!
Ohh gaaf ik heb ook dove vrienden.
weet je wat zo leuk is een dove feest hahahaha.
2 dove vrienden van ons gingen trouwen en wij waren ook uit genodigt hahaha
was echt feest.
hele harde muziek en dansen dat ze konden hahah
dat zou je niet verwachten maar ze dansen op trillingen en ook nog eens heel goed.
een tolk zei welke muziek erwas en hup ze gingen uit hun dak hahaha
en meer een deel van de mensen op hun feest waren doof.
prachtig feest zeg.
hahah kwam de bruid naar me toe die dus ook doof is en wees mij aan en deed daarna zijn vingers in zijn oren van harde muziek he
en een gebaar erbij van en ben je al doof whahahah.
en daarna zei hij ik heb er geen last van hoor whahahahaha dat was humor hahahah.
Prinslover schreef:Hahaha idd wel humor!!![]()
. Dat is dat stel van de manege toch, die je daar hebt leren kennen? Dacht dat ze ook op jullie bruiloft waren toen..?
NienkeNiels schreef:
Voor de liefhebbers hier een filmpje van Maximo zijn beweging,
wat vinden jullie er van? Even ter informatie: Maximo is 1,5 jaar.
NienkeNiels schreef:oke, maar ik ben onzeker ik wil niet dat ik straks 3 jaar op mijn paard wacht en dan blijkt dat ik er nooit op zou kunnen rijden of nooit de sport mee in zou kunnen. Dus ik wil wel het zekere voor het onzekere!! Ik maak van het weekend even een beter filmpje. Gr.
NienkeNiels schreef:oke, maar ik ben onzeker ik wil niet dat ik straks 3 jaar op mijn paard wacht en dan blijkt dat ik er nooit op zou kunnen rijden of nooit de sport mee in zou kunnen. Dus ik wil wel het zekere voor het onzekere!! Ik maak van het weekend even een beter filmpje. Gr.