Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

FIjne dag allemaal!
, estimated time of arrival zondagavond, ben er helemaal zenuwachtig van.
En leuk dat je hebt gelange teugeld. Alle begin is moeilijk en het zou gaaf zijn je te ontmoeten op 3 oktober.

ben eigenlijk ook wel weer razend benieuwd naar jouw projektje

.
.
!!
.
.BrankaZ schreef:Regine: hoop dat Capriola en jij inderdaad gekozen worden. Moet nog even kijken of ik met iemand hier uit de buurt naar Horse Event kan, wil graag heen maar liever niet alleen.
Zilfstar schreef:Nee ik heb nog niet gereden, ga dat wel oppakken hoor. Als kids weer naar school zijn denk ik. Eerder geen tijd.
Voor dingen die ik heel graag doe heb ik altijd tijd, paardrijden is daar één van. Met drie kids heb ik nog steeds bijna elke dag tijd om te rijden! Maar als het op betaald werk of huishouden aankomt, zit ik nu al te dubben, hoe moet dat nou toch? Waar laten andere moeders in hemelsnaam hun kids en hoe doen zij dat?
.
. Wij hebben de vorige keer een smeersel gevonden wat je met een sponsje moet aanbrengen op je paard. Werkt ook super! Kan even het merk navragen voor je....
. En ach net als bij mensen hebben de oudjes denk ook meer last van de warmte....
, kan het niet raden aan de hand van de hint
. En hopelijk werkt de duivelsklauw, kan je in iedergeval nog lekkere buitenritjes doen!
.
.
En jij natuurlijk ook als baasje, haha!
maar heb er op de een of andere manier niet zoveel vertrouwen in, stom he?!
nadina schreef:Shaggy: gefeliciteerd!En jij natuurlijk ook als baasje, haha!
Karina: hopen dat het werkt! En ik ben ook erg nieuwsgierig naar je projectje!
Elise: ze is 1 augustus geinsemineerd, laat haar de 17e scannen, nog even afwachten dus... We gaan er natuurlijk vanuit dat ze dragend ismaar heb er op de een of andere manier niet zoveel vertrouwen in, stom he?!
![]()
kun je in 2011 voor een Welt Hit II x Jazz gaan, whahaha!