géén sneeuw, want dan kom ik met m'n krukken de deur helemaal niet uit...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lekker gourmetten en alles. Dan blijven we daar slapen. Eerste kerstdag bij me ouders en dan komt de familie. 2e kerstdag met schoonmoeder en zwager thuis
lekker eten enz :p
vindt de kleine ook heel erg leuk!
Mies_Apollo schreef:mientje: Hij is 16 oktober aangevraagd en als het goed is zou hij morgen binnen zijn...dus 2 maanden, valt op zich nog wel mee..
2 jaar voor een bak? Is hij is afgekeurd dan? De termijn is 16 weken dacht ik... De bak wordt een uitbreiding van de stal, de bak zelf wordt 20x40 met daarnaast nog een gangpad van 5 meter. Ik ben wel van plan om als het droog is gewoon lekker de deuren open te zetten...rij al bijna 4 jaar alleen maar buiten dus is nogal een verschilMaar zal ontzettend blij zijn als die er is, zit nu beetje vast in training, terwijl paard en ik wel willen!
Naja opzich niet verkeerd zo toch? Als het droog blijft? Wel lekker frisse lucht! Tsjah das ook een manier van springen!
zasread schreef:Hej allemaal!
Voor het openen van het nieuwe topic willen wij (zasread en mies_apollo) graag een foto van jullie zelf een eentje van jullie barokke kanjer(s)! Ook zouden we graag jullie geboortedatum willen weten en die van jullie kanjer(s). Dit om een leuke kalender te maken, incl. de foto’s!
Zou je verder willen vermelden wat je doel is voor het komende topic of wat je graag wilt bereiken betreffende je paard. Dus bijv. dat jullie voor het einde van het nieuwe topic graag een keer gesprongen willen hebben, of dat jullie graag L-dressuur willen zijn gestart of dat jullie een keer op het strand willen hebben gereden. Het kan dus van alles zijn!
Willen jullie dit zo snel mogelijk doen?
Alvast bedankt!
. Leiden kom ik ook heel veel (ook voor mijn studie, zit op de leidse hogeschool
). Dus is allemaal lekker in de buurt!
. Bij Manege Smit, dat moet je dan ook wel kennen denk
.
.
. Af en toe wilde die wel een bokje geven, maar met een beetje been en mijn hand iets hoger zodat ie niet naar beneden kon duiken was die poging al snel verholpen
. Op strand mocht ik ook lekker vooraan Prins was helemaal vrolijk en ik ook dus was echt genieten. Net alsof je helemaal alleen rijdt, de rest achter je merk je niet zo op
. In het bos en in het duin was het wel een beetje druk dus veel tegenliggers of mensen die net voor je aan het stappen waren. Maar dat is te verwachten op zondag met droog weer
.
Ik vind leiden echt een leuke stad, alleen is het wel even wennen vergeleken met Denhaag.
.
'. Dus ja vanaf nu gaat ik heeel hard sparen en hopelijk kan ik zo rond ze zomer of na de zomer mijn eigen paardje kopen
.
)

Verder hebben we gisteren de meeste boodschappen gedaan voor het kerstdiner wat wij de eerste kerstdag bij ons thuis gaan geven. Mijn vriend is Noors en we hebben een combi van Noors kersteten (gekookte op een speciale manier bereide schapenribben, is traditioneel kersteten daar) met koolraappure (erg lekker!) en een visschotel van Nederlandse bodem
(natuulijk met de bijbehorende voor- bij- en nagerechten). Het is een heerlijke combi die we al een paar jaar doen. Tweede kerstdag gaan we bij mijn ouders gourmetten en daarna met onze familie cadeautjes. Super gezellig dus! Kerst is echt ZO mijn ding, ik hou van de gezelligheid en alles erom heen, echt heerlijk!
. Ik vind het ook altijd heerlijk om cadeautjes uit te pakken
(en te kopen
). Dr ligt al behoorlijk wat onder de kerstboom maar ik weet van alles al wat het is
. evdpanne schreef:Klinkt ook erg gezellig. Ik vind het ook altijd heerlijk om cadeautjes uit te pakken
(en te kopen
). Dr ligt al behoorlijk wat onder de kerstboom maar ik weet van alles al wat het is
.
Ik hou echt van cadeautjes geven en krijgen
, vindt het ook geweldig als ik dan iets vindt waar mijn naam op staat en dat ik echt niet weet wat erin zit
. Kan ik echt de heel tijd gaan denken van hmmmm wat is het toch
.
. De zoektermen die ik op het moment het meeste gebruik op marktplaats zijn: andalusier, friese en lusitano
. Ik wil er voornamelijk dressuur mee gaan rijden maar ook lekker buiten en misschien zo af en toe een sprongetje
.
. Heb niet voor niks een heeeel duur wedstrijdjasje van pikeur in me kast hangen. Heb m nu nog maar twee keer gedragen en hopelijk wordt het nog veel vaker
.
. Maar waarschijnlijk kan ik wel ergens in de zomer of aan het eind van de zomer mijn paardje gaan kopen
. Als er tenminste een stal is om te huren
. En ik een leuke tegenkom
.